ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Νέα λογική για το 2020 η Red Bull

Η Red Bull λέει πως έχει μια νέα φιλοσοφία στο πως προετοιμάζεται η ομάδα για την νέα σεζόν της Formula 1, η οποία θα την βοηθήσει να αποφύγει το κακό ξεκίνημα που της έχει κοστίσει πάρα πολύ στο παρελθόν.

Η ομάδα με έδρα το Milton Keynes της Μεγάλης Βρετανίας έχει θέσει ως στόχο να αντιμετωπίσει στα ίσια την Mercedes και την Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα φέτος, μετά το πολύ καλό (όπως φάνηκε) 2019, στο οποίο η Red Bull κέρδισε 3 αγώνες, με κινητήρες της Honda. Οι “κόκκινοι ταύροι” για να το πετύχουν αυτό γνωρίζουν πως πρέπει να ξεκινήσουν δυνατά από τον πρώτο αγώνα.

Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Christian Horner, είπε πως αυτή η απόφαση και σε συνδυασμό με τη σταθερότητα των κανονισμών, των κινητήρων και των οδηγών, σημαίνει ότι υπάρχει ένα υψηλότερο επίπεδο εμπιστοσύνης ότι η ομάδα μπορεί να ξεκινήσει την χρονιά στην πρώτη γραμμή.

Μιλώντας στην media day της RB στο Λονδίνο, ο Horner είπε χαρακτηριστικά:

Νομίζω ότι υπήρξαν παράγοντες τα τελευταία χρόνια, όπως μια μετάβαση του κινητήρα ή μια αλλαγή στην εμπρός πτέρυγα από ότι πέρυσι”.

Φέτος, έχουμε αλλάξει τη φιλοσοφία μας, καθώς το νέο μονοθέσιο είναι έτοιμο πραγματικά νωρίτερα. Με τη σταθερότητα των κανονισμών, είναι προφανές ότι η RB16 είναι μια αναβάθμιση και εξέλιξη της RB15″.

“Είναι εστιασμένη στην αντιμετώπιση ορισμένων αδύνατων σημείων του και έχει βάση την δυναμικότητα της”.

“Νομίζω ότι με τη συνέχεια, η ομάδα είναι πραγματικά πρόθυμη να πάει πρόσωπο με πρόσωπο ιδιαίτερα απέναντι στη Mercedes και να λάβει την πρόκληση για αυτούς”.

Γιατί είναι σε εκείνες τις ημέρες ότι η ομαδική δουλειά μετράει πραγματικά: αν είναι παγκόσμιο ρεκόρ στο pit stop, αν είναι να πάρει τη σωστή στρατηγική , ή φυσικά την αξιοπιστία“.

Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.