Ένσταση κατά της FIA και του Verstappen από την Mercedes

Η Mercedes κατέθεσε ένσταση στην FIA για το συμβάν με τον Max Verstappen στην επανεκκίνηση μετά το safety car και για τις αποφάσεις των αγωνοδικών στο τέλος του αγώνα

Ο Max Verstappen κέρδισε τον αγώνα του GP Άμπου Ντάμπι και κατέκτησε το πρώτο παγκόσμιο πρωτάθλημα της καριέρας του. Για να γίνει αυτό πραγματικότητα, έπρεπε να υπάρξει η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας, μετά το ατύχημα που είχε ο Nicholas Latifi.

Στην αρχή το race direction του αγώνα είπε πως τα μονοθέσια που είναι έναν γύρο πίσω από τους πρωτοπόρους. Ωστόσο λίγα δεύτερα πριν το safety car επιστρέψει στα pits, το race direction έδωσε το ελεύθερο στους Lando Norris, Fernando Alonso, Esteban Ocon, Charles Leclerc και Sebastian Vettel να περάσουν το safety car και να βρεθούν στον ίδιο γύρο με τους πρωτοπόρους.

Ο αγώνας ξανάρχισε στον τελευταίο γύρο και ο Verstappen με τη μαλακή γόμα πέρασε τον Hamilton και ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Παράλληλα με την πρώτη θέση στον αγώνα του GP Άμπου Ντάμπι, ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull κατέκτησε και το πρώτο παγκόσμιο πρωτάθλημα της καριέρας του.

Τα γεγονότα αυτά ώθησαν την Mercedes να να υποβάλει ενστάσεις στη FIA για την επανεκκίνηση και να οδηγήσει στο Άμπου Ντάμπι. Αυτό κατατέθηκε εντός του απαιτούμενου χρονικού παραθύρου των 30 λεπτών μετά τον αγώνα.

Η Mercedes πρόσθεσε ότι «δεν θα κάνει κανένα περαιτέρω σχόλιο για τις λεπτομέρειες μέχρι να διεξαχθεί η ακρόαση».

Οι ενστάσεις που έκανε η Mercedes υπόκεινται στα άρθρα 48,8 και 48,12 των αθλητικών κανονισμών της FIA.

Όπως αναμφίβολα έχει αναφερθεί, υποβάλαμε επίσημη ένσταση εντός του απαιτούμενου χρονικού παραθύρου των 30 λεπτών μετά το τέλος του αγώνα. Δεν θα σχολιάσουμε περαιτέρω τις λεπτομέρειες μέχρι να διεξαχθεί η ακρόαση“, δήλωσε εκπρόσωπος της Mercedes.

Είμαστε απογοητευμένοι που υπήρξε ένσταση, αλλά εμπιστευόμαστε τη FIA“, δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull, Christian Horner.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS