FORMULA ENEΑ

Η Maserati επιβεβαίωσε την είσοδό της στην Formula E το 2023

Η Maserati, οι νικητές αγώνων της Formula 1 το 1953 και το 1954 με τον Juan Manuel Fangio, θα συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα της Formula E από το 2023, ενώ δεν αποκλείουν πιθανές συζητήσεις για την επιστροφή τους στην Formula 1.

Ο γενικός διευθυντής της Maserati, Davide Grasso, περιέγραψε το επόμενο βήμα της ιστορικής εταιρείας η οποία είναι ευρέως διαδεδομένη για τα ταχύτατα και πολυτελή της αυτοκίνητα ως την “επιστροφή στο μέλλον”, ενώ επίσης ο ίδιος επιθυμεί να δει την εταιρεία, η οποία έχει γίνει πλέον 107 ετών, να επιστρέφει δυναμικά στον χώρο του μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η εταιρεία η οποία στεγάζεται στην Μοντένα, αποτελεί μέλος της Stellantis, η οποία σχηματίστηκε κατά την περασμένη χρονιά από τη συγχώνευση της Fiat Chrysler και της Γαλλικής PSA. Η Stellantis ανακοίνωσε πρόσφατα πως όλα τα μοντέλα θα έχουν ηλεκτρικές εκδόσεις από το 2025.

Ο Grasso δήλωσε σε δημοσιογράφους πως η Maserati δουλεύει εδώ και ένα χρόνο με την Formula E σχετικά με την επιστροφή της στην πίστα για πρώτη φορά από το 2010, τη χρονιά που συμμετείχε στο GT1 sportscar championship.

Ο πρόεδρος της Formula E, Alejandro Agag, είπε πως η ανακοίνωση της εισόδου της Maserati ήταν αναμφισβήτητα “μία από τις καλύτερες ημέρες στην ιστορία του πρωταθλήματος”.

“Το να έχουμε μία τόσο εμβληματική μάρκα όπως η Maserati, με την αγωνιστική κληρονομιά… να έρχεται στην ηλεκτρική μας επανάσταση, είναι πραγματικά μία εκπληκτική στιγμή για την Formula E.”

Το ηλεκτρικό πρωτάθλημα πόλης της FIA την επόμενη σεζόν θα βρίσκεται στην 9η του σεζόν από την επόμενη χρονιά, με μία τρίτη γενιά μονοθεσίων (GEN 3), με τα συγκεκριμένα μονοθέσια να εκτιμούνται ως τα πιο αποδοτικά στον κόσμο, ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να αγγίζουν τελικές ταχύτητες ύψους 120 χιλιομέτρων ανά ώρα.

Η Nissan, η Porsche, η Mahindra, η DS της Stellantis και η Nio της Κίνας, είναι οι κατασκευαστές οι οποίοι έχουν μέχρι στιγμής υπογράψει συμβόλαιο για να συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα του 2023, την χρόνια στην οποία θα εφαρμοστεί το cost cap των 13 εκατομμυρίων $. Η McLaren επίσης θα πάρει μέρος στο πρωτάθλημα από εκείνη τη σεζόν.

Ο Grasso υποσχέθηκε πως θα δημοσιοποιηθούν σύντομα λεπτομέρειες για το πώς θα συμμετάσχει η Maserati στο πρωτάθλημα.

“Η Formula E θα είναι το τεχνολογικό μας εργαστήριο ώστε να επιταχύνουμε την εξέλιξη ηλεκτρικών κινητήριων μονάδων υψηλής απόδοσης αλλά και το έξυπνο λογισμικό για τα σπορ αυτοκίνητο δρόμου μας.” δήλωσε ο αγωνιστικός επικεφαλής της Stellantis, Jean-Marc Finot.

Ο Grasso αναφέρει πως οι αγώνες είναι το κλειδί για την ανακατασκευή της Maserati και με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσαν να ακολουθήσουν και άλλα βήματα. Μία ενδεχόμενη επιστροφή στην Formula 1 για παράδειγμα δεν αποκλείεται, μιας που η Stellantis ήδη βρίσκεται στον χώρο αυτό με την Alfa Romeo Sauber.

Κατά τη διάρκεια της περασμένης σεζόν, η Formula E έχασε την BMW και την Audi, ενώ και η Mercedes πρόκειται να αποχωρήσει στο τέλος τέλος της φετινής χρονιάς. Ωστόσο, ο Agag είπε πως ήταν παρέμεινε πιο δίκαιος από ποτέ ως προς τους κατασκευαστές.

“Είναι τέλειο το να έχουμε μία Ιταλική ομάδα.” πρόσθεσε. “Πήρε λίγα χρόνια, όμως θεωρώ πως δεν θα μπορούσε να είναι μία καλύτερη μάρκα από την Maserati.”

“Έχουμε ήδη έναν πολύ ωραίο αγώνα στη Ρώμη και έναν πολύ καλό συνεργάτη από πλευράς τηλεοπτικής κάλυψης με την Mediaset και το Sky, όμως έχουμε και μία Ιταλική ομάδα.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Αδάμ Πίτσης

Λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού και γενικότερα του χώρου της αυτοκίνησης, ωστόσο πάνω απ'όλα λατρεύω την Formula 1. Από μικρός παρακολουθούσα σχεδόν κάθε αγώνα, ενώ πλέον χάρη στην ευκαιρία που μου έδωσε ο ιδρυτής του F1racingnewsgr, Σάκης Ζαφειρόπουλος, έχω έρθει ακόμη πιο κοντά στο άθλημα που αγαπώ. *Επίσης λατρεύω τα Go Karts, το gaming αλλά και άλλα πρωταθλήματα όπως: Formula Drift και WRC