Υπέρ της λήψης επιπλέον μέτρων ασφαλείας η FIA στο WRC 

FIA
FIA
Την πρόθεση της να λάβει πρόσθετα μέτρα ασφαλείας εξέφρασε η FIA, εάν προκύψουν περισσότερα στοιχεία σχετικά με το δυστύχημα που κόστισε την ζωή του Craig Breen.

Ο χρόνος πάγωσε το μεσημέρι της Μεγάλης Πέμπτης (13/4), όταν ο Craig Breen σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια δοκιμών στην Κροατία, ενόψει του ομώνυμου ράλλυ. Λίγες ημέρες μετά ο επικεφαλής της Hyundai Cyril Abiteboul, εξήγησε τις λεπτομέρειες του ατυχήματος και ανέφερε πως ένας ξύλινος στύλος τρύπησε το αριστερό μέρος του Hyundai i20 N Rally1. Οι έρευνες για τις συνθήκες του δυστυχήματος συνεχίζονται σε συνεργασία με την FIA. 

Στην συνέχεια ο Andrew Wheatley, επικεφαλής της FIA σε ζητήματα ράλλυ, είπε ότι έχει λάβει “αρκετές πληροφορίες” από τη στιγμή που ξεκίνησε η έρευνα. Το αντίστοιχο διοικητικό όργανο στο WRC αξιολογεί όλες τις πτυχές με σκοπό την βελτίωση της ασφάλειας. 

“Υπάρχει μια συνεχής έρευνα που θα συνεχιστεί”, ανέφερε ο Wheatley σε Κροατικά μέσα ενημέρωσης. Αργότερα πρόσθεσε: “Δεν είμαστε σε θέση να πουμε με τον έναν η τον άλλον τρόπο αν υπάρχει κάποια ενέργεια η οποία πρέπει να γίνει. Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι υπάρχει μια ομάδα στην FIA που ερευνά τα πάντα”. 

Ερωτηθείς για τις λεπτομέρειες του δυστυχήματος του Craig Breen είπε “Οι λεπτομέρειες σχετικά με το δυστύχημα του Craig είναι μοναδικές και δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει μια απλή λύση σε αυτό. Έχουμε πολλές πληροφορίες, αλλά δεν είμαστε σε θέση να μοιραστούμε τα αποτελέσματα. Δεν μπορούμε να φέρουμε πίσω τον Craig, αλλά μπορούμε να βεβαιωθούμε ότι μπορούμε να κάνουμε τις απαραίτητες ενέργειες”. 

Πλην της υβριδικής τεχνολογίας, τα αυτοκίνητα διαθέτουν πολύ πιο ανθεκτικό πλαίσιο και αρκετές δικλείδες ασφαλείας οι οποίες έχουν δοκιμαστεί. “Είναι μια συνεχής σκέψη, γιατί η πραγματικότητα είναι ότι κάθε χρόνο η ταχύτητα αυξάνεται”, είπε. 

Tι είπε ο Andrew Wheatley για τα μέτρα ασφαλείας στο WRC

“Αυτό δεν είναι κάτι προγραμματισμένο, αλλά επειδή έχουμε ένα service park γεμάτο από ταλαντούχους μηχανικούς που κάνουν κάθε μέρος του αυτοκινήτου ταχύτερο και ο ρόλος της FIA είναι η διατήρηση της ασφάλειας, της τεχνικής και του αθλητισμού θα πρέπει να ισορροπήσουμε την ασφάλεια έναντι της ταχύτητας”, πρόσθεσε αναφερόμενος στον ρόλο της FIA. 

“Μιλώντας με τους οδηγούς, μας είπαν ότι αγαπούν τα αυτοκίνητα που έχουν. Είναι συναρπαστικό να τα οδηγείς και να κανείς δεν θέλει να πει ότι αυτό είναι αρκετές. Στο πλαίσιο μιας συνεχούς διαδικασίας, αξιολογούμε το σημείο στο οποίο βρισκόμαστε”. 

Επιπλέον ο Wheatley επιβεβαίωσε ότι τα μέτρα ασφαλείας στους αγώνες συζητιούνται πριν την διεξαγωγή τους. 

“Η πραγματικότητα είναι ότι έχουμε αδιάβλητους ελέγχους στις δοκιμές και υπάρχει περιορισμένος αριθμός ημερών που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ομάδες. Πρέπει να υποβάλλουν τις αιτήσεις στους διοργανωτές για τον προγραμματισμό τους”,πρόσθεσε. 

“Υπάρχει μια σειρά από κατευθύνσεις για την ασφάλεια των δοκιμών. Αλλά προφανώς το επίπεδο ασφάλειας στις ιδιωτικές δοκιμές δεν είναι το ίδιο με αυτές που γίνονται στο WRC” 

Τέλος κατέληξε στο εξής συμπέρασμα. “Το μάθημα από αυτό το δυστύχημα είναι ότι μπορούμε να μειώσουμε τις πιθανότητες από το 10%, στο 8% ή το 6%. Πιστεύω ότι δεν θα σταματήσουμε ποτέ να μαθαίνουμε και ελπίζουμε να χρησιμοποιήσουμε την εμπειρία αυτή για να καταλάβουμε τι μπορούμε να αλλάξουμε”. 

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts