Το WRC βρίσκεται σε εξέλιξη και είναι εν αναμονή του ράλλυ Εσθονίας. Το f1racingnews.gr σας παρουσιάζει τους δέκα καλύτερους οδηγούς της φετινής σεζόν, ξεκινώντας από τις θέσεις 10 έως 6.
Έχει ήδη περάσει το πρώτο μισό του WRC, και ετοιμαζόμαστε για το δεύτερο με το ράλλυ Εσθονίας να είναι προ των πυλών. Μέχρι να φτάσουμε στην 20η Ιουλίου θα δούμε αναλυτικά τους δέκα καλύτερους οδηγούς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ αρχής γενομένης από τις θέσεις 10 έως 6.
10. Takamoto Katsuta
Θέση: 8η (35 βαθμοί)
Νίκες: –
Βάθρα: –
Καλύτερο αποτέλεσμα: 4η θέση (ράλλυ Σαφάρι)
Το πρώτο μισό της σεζόν για τον Takamoto Katsuta δεν ήταν τόσο καλό όσο πέρσι, καθώς ανέβηκε στο βάθρο στην Κένυα ενώ είχε αξιοπρεπέστατα αποτελέσματα σε κάθε αγώνα.
Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε το γεγονός πως είχε εξόδους σε Σουηδία και Μεξικό, μειώνοντας σε σημαντικό βαθμό το μομέντουμ του Ιάπωνα οδηγού. Σταδιακά ανέβασε τον ρυθμό του και ξεδίπλωσε το ταλέντο του, με αποκορύφωμα την τέταρτη θέση στο ράλλυ Σαφάρι, συμβάλλοντας στο 1-2-3-4 της Toyota Gazoo Racing στην Κένυα.
Οι αναβαθμίσεις που πρόκειται να φέρει η Toyota στους επόμενους αγώνες, σε συνδυασμό με την ταχύτητα που διέπει τα ράλλυ Εσθονίας και Φινλανδίας αποτελούν σύμμαχο του Katsuta, και ελπίζει σε ένα καλό αποτέλεσμα.
9. Adrien Fourmaux
Θέση: – (9η στο WRC 2, 35 βαθμοί)
Νίκες: –
Βάθρα: –
Καλύτερο αποτέλεσμα: 4η θέση (ράλλυ Κροατίας, WRC 2)
Στην 9η θέση συναντάμε έναν παλιό γνώριμο από το WRC, τον Adrien Fourmaux. Ο πρώην οδηγός της M-Sport βρίσκεται στην ένατη θέση της βαθμολογίας οδηγών στο WRC 2, ωστόσο οι εμφανίσεις του είναι άξιες αναφοράς.
Έφτασε πολύ κοντά στην νίκη στο ράλλυ Σαρδηνίας, ωστόσο ελάχιστα χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό της Powerstage, έχασε τον έλεγχο του Ford Fiesta Rally2 και κόλλησε στον δρόμο πετώντας στον κάλαθο των αχρήστων την προσπάθεια που κατέβαλε όλο το τετραήμερο.
Παρά την φτωχή συγκομιδή βαθμών μέχρι στιγμής φέτος, έχει αποδείξει πως μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα πράγματα. Η πρώτη θέση στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Ράλλυ είναι αποδεικτικό στοιχείο του πόσο φορμαρισμένος είναι.
8. Dani Sordo
Θέση: 7η (46 βαθμοί)
Νίκες: –
Βάθρα: 1 (Πορτογαλία)
Καλύτερο αποτέλεσμα: 2η θέση (ράλλυ Πορτογαλίας)
Βαδίζοντας στα τέταρτα “άντα”, ο Dani Sordo τρέχει στο WRC για 18η συνεχόμενη σεζόν. Παρά το γεγονός πως δεν έχει κατακτήσει κάποιον τίτλο έχει αφήσει το στίγμα του στο σπορ.
Η σεζόν για τον Ισπανό ξεκίνησε με τον χειρότερο δυνατό τρόπο, τερματίζοντας έβδομος στο Μόντε-Κάρλο. Διεκδίκησε με αξιώσεις το βάθρο στο Μεξικό, το οποίο τελικά ήρθε στην Πορτογαλία, ανεβαίνοντας στο μεσαίο σκαλί του βάθρου, που αποτελεί το καλύτερο αποτέλεσμα για τον Sordo μέχει στιγμής φέτος.
Παρά την προχωρημένη για το WRC ηλικία του, συμβάλλει τα μέγιστα στην διεκδίκηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών από την Hyundai. Μοναδική ατασθαλία από πλευράς οδηγικού στυλ ήταν το ράλλυ Σαρδηνίας, αφού εγκατέλειψε λίγο πριν την Powerstage, λόγω ενός προβλήματος στην εξάτμιση του Hyundai i20 N Rally1.
7. Thierry Neuville
Θέση: 5η (93 βαθμοί)
Νίκες: 1 (Σαρδηνία)
Βάθρα: 4 (Μόντε-Κάρλο, Σουηδία, Μεξικό, Σαρδηνία)
Καλύτερο αποτέλεσμα: 1η θέση (ράλλυ Σαρδηνίας)
Η φετινή χρονιά για τον Thierry Neuville, είναι ένα παραμύθι το οποίο μέχρι στιγμής δεν έχει δράκο. Ξεκίνησε με πολύ καλούς οιωνούς με τρείς παρουσίες στο βάθρο, σε ισάριθμούς αγώνες. Επιπλέον ήταν στην πρωτοπορία του ράλλυ Κροατίας, για 11 ειδικές διαδρομές, μέχρι που μια έξοδος σε ένα χαντάκι τον αποκαθήλωσε από την κορυφή.
Παρότι ήταν καλύτερος από τον ομόσταυλο του Esapekka Lappi, δεν κατάφερε να ανακάμψει πλήρως. Το κερασάκι στην τούρτα μπήκε στο ράλλυ Σαφάρι, καθώς μερικές ώρες μετά την ολοκλήρωση του αγώνα αποβλήθηκε διότι είχε μαζί του μη εξουσιοδοτημένο από την FIA άνθρωπο για να καταγράψει πληροφορίες στις ειδικές διαδρομές. Συνέπεια αυτού ήταν να πέσει από την 2η θέση στην 5η και βρίσκεται 47 βαθμούς πίσω από τον Kalle Rovanpera.
6. Elfyn Evans
Θέση: 2η (99 βαθμοί)
Νίκες: 1 (Κροατία)
Βάθρα: 3 (Μεξικό, Κροατία,Κένυα)
Καλύτερο αποτέλεσμα: 1η θέση (ράλλυ Κροατίας)
O Elfyn Evans ζει σε επανάληψη το 2020 και το 2021, όταν και έφτασε πολύ κοντά στην κατάκτηση του τίτλου. Αν και θα μπορούσε να έχει μικρότερη διαφορά από την πρώτη θέση, η βελτίωση του είναι εμφανής.
Ανέβηκε τρεις φορές μέχρι στιγμής στο βάθρο, και επέστρεψε στις νίκες μετά από 18 μήνες στο ράλλυ Κροατίας (η τελευταία νίκη ήταν στην Φινλανδία το 2021). Παρόλα αυτά η απόδοση του πίσω από το τιμόνι του Toyota Yaris GR Rally1 είναι εξαιρετική.
Αύριο θα ακολουθήσει αντίστοιχο άρθρο, με τους οδηγούς που βρίσκονται στις θέσεις 5 έως 1, και το ενδιαφέρον αναμένεται να είναι μεγάλο.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.