Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Wolff – “Χάναμε 5 με 6 δέκατα λόγω του προβλήματος”

Ο Toto Wolff δήλωσε ότι η Mercedes αντιμετώπισε πρόβλημα με την ψύξη του κινητήρα στον αγώνα του GP Μπαχρέϊν και δήλωσε ότι θα εγγυηθεί για να μην υπάρξει ξανά θέμα αξιοπιστίας

Το GP Μπαχρέϊν πέρασε στην ιστορία για την Mercedes. Η Γερμανική ομάδα παρότι άφησε ελπίδες για κάτι καλό με το 1-2 στο FP2 και την 3η θέση του George Russell στις κατατακτήριες δοκιμές, το αποτέλεσμα στον αγώνα δεν ήταν το ίδιο. Οι Russell και Hamilton τερμάτισαν στις θέσεις “5” και “7”, χάνοντας από την Ferrari και κατά κράτος από την Red Bull που έκανε το 1-2, με νικητή τον Max Verstappen.

Ο Lewis Hamilton ήταν εκτός ρυθμού από τους κορυφαίους, καθότι δεν μπόρεσε να ανταγωνιστεί τις McLaren των Lando Norris και Oscar Piastri και παράλληλα αντιμετώπισε πρόβλημα με το κάθισμα του στην W15 Hybrid. Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής και ο Russell αντιμετώπισαν πρόβλημα με την μονάδα ισχύος.

Αυτό το πρόβλημα προήλθε από λάθος υπολογισμό στην διαδικασία ψύξης της υβριδικής μηχανής της Mercedes, γεγονός που προκάλεσε το φαινόμενο του lift and coast, για την αποφυγή της υπερθέρμανσης του κινητήρα

Είχαμε το επίπεδο της ψύξης του κινητήρα σε λάθος σημείο και αυτό μας κόστισε. Για να το αντιμετώπισουμε, αναγκαστήκαμε να κάνουμε αρκετό lift and coast. Ακόμα και τώρα που μιλάμε, δεν μπορούμε να καταλάβουμε από που προήλθε αυτό το πρόβλημα. Η Williams είχε το ίδιο πρόβλημα“, ανέφερε ο αγωνιστικός διευθυντής και CEO της Mercedes, Toto Wolff.

Wolff
Η προσπέραση του Lewis Hamilton στον Fernando Alonso

Απο εκείνη την στιγμή και μετά, εάν βγάζαμε εκτός 3 με 4 δέκατα του δευτερολέπτου, από την απόδοση της μονάδα ισχύος, τότε θα έπρεπε να κάνουμε μεγάλο lift and coast. Επομένως χάναμε 5 με 6 δέκατα του δευτερολέπτου, διότι δεν το λαμβάνε από το μονοθέσιο, λόγω του εν λόγω προβλήματος“.

Πρέπει να δούμε τι κάναμε λάθος. Δώσαμε στους οδηγούς μας ένα μονοθέσιο που δεν ήταν αρκετά ανταγωνιστικό σήμερα. Είμαι πρόθυμος να εξετάσω τα δεδομένα για να βεβαιωθώ ότι δεν θα αντιμετωπίσουμε παρόμοιες αλλαγές στη Σαουδική Αραβία. Στο τέλος της ημέρας όμως, έχουμε στα χέρια μας ένα ολοκαίνουργιο μονοθέσιο και το μαθαίνουμε βήμα βήμα. Έχουμε δει τις αναλαμπές της απόδοσης εδώ στο Μπαχρέϊν, αλλά δεν μπορέσαμε να τις υλοποιήσουμε σήμερα“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.