Wolff – “Να κάνουμε ένα ακόμη βήμα στην Ισπανία”

Ο Toto Wolff δήλωσε ότι η Mercedes ήταν η 3η δύναμη στο Miami, συγκεντρώντας τους μέγιστους βαθμούς που μπορούσε να λάβει και είπε ότι ελπίζει να πάει ακόμα πιο μπροστά η ομάδα στο GP Ισπανίας

Η Mercedes δεν έχει ξεκινήσει με τον καλύτερο τρόπο την σεζόν στην νέα εποχή της F1. Το φαινόμενο του porpoising ήταν από την αρχή το βασικό πρόβλημα στην W13 Hybrid. Ενδεικτικό είναι το γεγονός πως ο Lewis Hamilton βρίσκεται από την αρχή της σεζόν πολύ μακριά από τις επιδόσεις των προηγουμένων ετών. Στο Grand Prix της Emilia Romagna ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής τερμάτισε στην 14η θέση, δεχόμενος γύρο από τον Max Verstappen.

Στο Grand Prix του Miami η Mercedes έφερε ένα μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων, τόσο στην εμπρός, όσο και στην πίσω αεροτομή. Στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, η Γερμανική ομάδα ήταν στην πρώτη πεντάδα, με τον George Russell να αναδεικνύεται ο ταχύτερος οδηγός, στη 2η περίοδο των ελεύθερων δοκιμών. Στον αγώνα η Mercedes τερμάτισε στην 5η και 6η θέση αντίστοιχα, πίσω από την Red Bull και την Ferrari.

Ενόψει του Grand Prix της Ισπανίας ο αγωνιστικός διευθυντής και CEO της Mercedes, Toto Wolff ανέφερε στο press kit της ομάδας τα εξής:

Στο Miami συγκεντρώσαμε τους μέγιστους βαθμούς που μπορούσαμε να πάρουμε, έχοντας το 3ο ταχύτερο μονοθέσιο στο grid. Λαμβάνοντας υπόψη τη θέση εκκίνησης του George, ήταν μια εξαιρετική προσπάθεια ανάκαμψης, η οποία βοήθησε όταν βγήκε στην πίστα το safety car. Δυστύχως η είσοδος του safety car ήταν σε κακό timing για τον Lewis. Ήταν δυνατός όλο το τριήμερο και ήταν εντός διεκδίκησης της 5ης θέσης χωρίς την εξουδετέρωση του αγώνα. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι κατά τη διάρκεια της σεζόν, λίγη τύχη θα είναι στο δρόμο μας“.

Wolff
2022 Miami Grand Prix, Sunday – Jiri Krenek

Κατά την διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής το μονοθέσιο έδειξε λάμψεις των πραγματικών δυνατοτήτων του. Συνεχίσαμε να πειραματιζόμαστε με το set up. Τοποθετήσαμε μερικά νέα εξαρτήματα και αυτό μας έδωσε απαντήσεις και ενδείξεις για την κατεύθυνση που πρέπει να πάμε. Έχει γίνει τεράστια σκληρή δουλειά στα εργοστάσια για να ξεδιαλέξουν τα δεδομένα από το Miami και να τα μετατρέψουν σε βελτιώσεις για τη Βαρκελώνη“.

Έχοντας τρέξει εκεί σε χειμερινές δοκιμές, αν και με ένα αυτοκίνητο που έχει εξελιχθεί πολύ από τότε, θα είναι ένα καλό μέρος για να συσχετίσουμε τις πληροφορίες που έχουμε για το μονοθέσιο και ελπίζουμε ότι θα κάνουμε ένα ακόμη βήμα μπροστά. Η ίδια η πίστα είναι μια καλή ολοκληρωμένη διαδρομή, επομένως δοκιμάζει πραγματικά κάθε πτυχή του μονοθεσίου. Δεν ήταν ποτέ μια εξαιρετική πίστα για προσπεράσεις, επομένως θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς αυτά τα νέας μορφής μονοθέσια της F1 του 2022 επηρεάζουν το θέαμα στην πίστα στην Ισπανία“.

Σε μπασκετικούς όρους, κατευθυνόμαστε στη Βαρκελώνη στο τέλος του πρώτου δεκαλέπτου του αγώνα. Γνωρίζουμε ότι από τη στιγμή που μεταφράσουμε τις γνώσεις που έχουμε κάνει, όσον αφορά την απόδοση μέσα στην πίστα, απομένει ακόμα πολύ παιχνίδι για να παίξουμε“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS