Wolff – “Να αποφύγει η F1 το ίδιο λάθος”

O Toto Wolff δήλωσε ότι η F1 πρέπει να αποφύγει το λάθος που έκανε πριν από 11 χρόνια, στο θέμα της οικονομικής μονάδας ισχύος.

Η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού αναμένεται να εισάγει νέες κινητήριες μονάδες ισχύος από το 2026, με πολλούς να πιέζουν οι αλλαγές να γίνουν το 2025. Από το 2014 μέχρι και σήμερα η Mercedes είναι η μεγάλη κυρίαρχη δύναμη, στην εποχή των V6 turbo hybrid 1,6 λίτρων μονάδων ισχύος.

Η Honda μπήκε το 2015 και φέτος είναι η τελευταία της χρονιά στο σπορ. Εάν δεν μπει κάποιος άλλος κατασκευαστής, η F1 θα μείνει με 3 προμηθευτές (Mercedes, Ferrari και Renault). “Είμαστε σε θέση να υποστηρίζαμε πάντα το πάγωμα του κινητήρα 2022 και προωθώντας τους κανονισμούς του 2026 έως το 2025“.

Wolff
2020 Belgian Grand Prix, Saturday – LAT Images

Νομίζω ότι είναι σημαντικό να σχεδιάσουμε μια μονάδα ισχύος που εξετάζει πού πηγαίνει ο κόσμος, έχοντας περισσότερη ηλεκτρική προώθηση. Είναι σίγουρα κάτι ενδιαφέρον που πρέπει να γίνει σε μια υπόθεση κόστους που είναι βιώσιμη για τη Formula 1 και επίσης από οικονομική πλευρά“.

Δεν ξέρω πόσο φθηνότερα θα ήταν ένας νέος κινητήρας. Πρέπει να το δούμε δύο φορές. Η F1 πρέπει να αποφύγει το ίδιο λάθος που έκανε πριν από 11 χρόνια. Τότε είχαμε πειΑς καλέσουμε τους μηχανικούς να βρουν μια ιδέα“. Και τότε βρήκαμε μια φανταστική, πολύ αποτελεσματική μονάδα ισχύος που είναι πολύ περίπλοκη, όπου το κόστος ανάπτυξης είναι ακόμα πολύ υψηλό“.

Mercedes
Lewis Hamilton, Grand prix of Styria, Qualifying

Η Honda ανακοίνωσε ότι θα αποχωρήσει από την F1 στο τέλος αυτής της σεζόν, επικαλούμενη οικονομικούς λόγους. Νομίζω ότι πρέπει να μειώσουμε το κόστος για τους OEM που ασχολούνται με το άθλημα. Αυτή είναι η υψηλότερη προτεραιότητα“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTube και Twitter.

F1RACINGNEWS