Wolff: “Με τον Lewis είχαμε ίσως το ταχύτερο μονοθέσιο σήμερα”

Οι επιδόσεις της Mercedes κατά τη διάρκεια του GP Ισπανίας έδειξαν ότι η ομάδα είχε “ίσως το ταχύτερο μονοθέσιο σήμερα”, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας Toto Wolff.

Ο George Russell τερμάτισε τρίτος έχοντας κρατήσει την πρωτοπορία του αγώνα μπροστά από τον Max Verstappen σε ένα στάδιο. Ο Lewis Hamilton ανέκαμψε από τη σύγκρουση στον πρώτο γύρο με τον Kevin Magnussen και τερμάτισε πέμπτος, παρά το πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος στους τελευταίους γύρους.

Η ομάδα εισήγαγε μια σημαντική αναβάθμιση για την W13 αυτό το Σαββατοκύριακο, η οποία, σύμφωνα με τον Wolff, έχει προσφέρει σημαντική βελτίωση των επιδόσεων. 

“Κυριολεκτικά μαθαίνουμε κάνοντας“, είπε. “Αυτοί οι κανονισμοί μας έπιασαν κατά κάποιο τρόπο απροετοίμαστους και βήμα προς βήμα καταλαβαίνουμε τι πρέπει να κάνουμε για να επαναφέρουμε τις επιδόσεις στο αυτοκίνητο.

“Είδαμε ένα ακόμη μεγάλο βήμα αυτό το Σαββατοκύριακο, πιθανότατα μειώσαμε στο μισό το μειονέκτημα έναντι των πρωτοπόρων. Αλλά ακόμα, υπάρχει πολύς δρόμος μπροστά μας για να είμαστε εκεί πάνω στη μάχη”

Ο Wolff ενθαρρύνθηκε ιδιαίτερα από την προσπάθεια ανάκαμψης του Hamilton.

“Με τον Lewis είχαμε ίσως το ταχύτερο μονοθέσιο σήμερα. Ήταν 15 δευτερόλεπτα πίσω στο τέλος και έπιασε όλη τη διαδρομή, στα στάδια του αγώνα ήταν ο ταχύτερος. Και αυτό δείχνει τις δυνατότητες που έχει το αυτοκίνητο”

Μετά την εμπειρία του στην Τζέντα, όπου ξεκίνησε 15ος και τερμάτισε μόνο 10ος, ο Χάμιλτον φοβήθηκε ότι δεν θα ήταν σε θέση να κερδίσει ξανά βαθμούς στην Ισπανία και πρότεινε να σώσει τον κινητήρα. Ο Wolff δήλωσε ότι η άνοδός του στους βαθμούς ήταν ένα αποτέλεσμα που αναπτέρωσε το ηθικό του.

“Η δυναμική μεταξύ του οδηγού και της ομάδας είναι κάτι τόσο σημαντικό που είναι ξεκάθαρο”, δήλωσε. 

“Έχοντας ένα ατύχημα στο αρχικό στάδιο του αγώνα, λες στον εαυτό σου “όχι πάλι” και δεν χαρακτηρίζεσαι γιατί νομίζω ότι ήταν 38 δευτερόλεπτα περίπου πίσω από τα τελευταία αυτοκίνητα μετά το σταμάτημά του και αυτό είναι ουσιαστικά το τέλος του παιχνιδιού.

“Όμως τότε που πήγε και μετά έδειξε αυτόν τον πολύ καλό ρυθμό ήταν σημαντικό, όχι μόνο για το ηθικό του, αλλά και για το δικό μας ηθικό. Και ποιος θα πίστευε ότι ανέβηκε μέχρι την τέταρτη θέση, πριν εμφανιστεί το πρόβλημα.

“Αυτό που οδηγούσε έμοιαζε με ένα μονοθέσιο που κέρδιζε το παγκόσμιο πρωτάθλημα, κάτι που δεν θα ήταν δυνατό στους προηγούμενους αγώνες. Αυτό μου θύμισε την περσινή χρονιά και τα προηγούμενα χρόνια, όταν το αυτοκίνητό μας είναι πραγματικά στην κορυφή του παιχνιδιού του. Και ο οδηγός”

Ωστόσο, ο Hamilton κλήθηκε να χρησιμοποιήσει μόνο 50% γκάζι κατά τη διάρκεια των τελευταίων γύρων λόγω ενός προβλήματος στη μονάδα ισχύος, το οποίο τον έριξε στην πέμπτη θέση πίσω από τον Carlos Sainz Jnr. Ο Russell κλήθηκε για μια παρόμοια, αν και λιγότερο δραματική ανύψωση.

“Υπάρχουν κάποιες ανησυχίες”, παραδέχτηκε ο Wolff. “Είχαμε διαρροή νερού στο αυτοκίνητο του Lewis και γενική υπερθέρμανση στο αυτοκίνητο του George και αυτό είναι ανησυχητικό. Αλλά προφανώς πρέπει να εξετάσουμε το υλικό”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter

F1RACINGNEWS