Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, υποστήριξε ότι η ζημιά στο πίσω μέρος της W12 του Lewis Hamilton προκλήθηκε από τα kerb και κόστισε στον Βρετανό 30 πόντους κάθετης δύναμης.
Στο πρώτο stint o Lewis Hamilton κατάφερε να αναρριχηθεί στην δεύτερη θέση, μετά από την προσπέρασή του πάνω στον Lando Norris. Μετά τα pitstops, o Hamilton παρέμενε στην δεύτερη θέση, αλλά ένα άτσαλο πέρασμα από τα kerb δημιούργησε ζημιά στο πίσω μέρος της W12, με αποτέλεσμα να χάσει μεγάλο μέρος της κάθετης δύναμης του και να πέσει τέταρτος.
Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, τόνισε ότι ο Hamilton είχε απώλεια 30 πόντων κάθετης δύναμης, γεγονός που σημαίνει ότι η ταχύτητα της W12 μειώθηκε αισθητά.
“Υπολογίσαμε ότι χάσαμε περίπου 30 πόντους κάθετης δύναμης. Υπήρχε μεγάλη πτώση στην απόδοση κι αυτό σήμαινε ότι ο Lewis πίεζε τα ελαστικά του σε βαθμό που δεν θα άντεχαν μέχρι το τέλος του αγώνα. Θέλαμε να αξιολογήσουμε πόση απόδοση έχασε μετά την ζημιά κι αν ήταν δυνατό να προστατέψει ο Valtteri (Bottas) τον Lewis από τον Lando (Norris), αλλά αυτό δεν ήταν εφικτό.”
“Επίσης, ήταν δίκαιο προς τον Valtteri να τον αφήσουμε να κάνει τον δικό του αγώνα και τότε αποφασίσαμε να αλλάξουμε θέσεις, καθώς καταλάβαμε ότι θα χάναμε την τρίτη θέση από την McLaren.”
Στην ερώτηση για το πόσο χρόνο έχανε ο Hamilton ανά γύρο, ο Wolff δεν θέλησε να απαντήσει, τονίζοντας ότι είναι κάτι που δεν είναι εύκολα υπολογίσιμο.
“Ήταν απλώς μία πρώτη ιδέα από το τι είδαμε στους αισθητήρες. Αυτό δεν μπορούμε να το μεταφράσουμε σε χρόνο μέσα στον γύρο.”
O Wolff τόνισε ότι έχει χαθεί έδαφος στην μάχη του Πρωταθλήματος, αλλά υποστήριξε ότι δεν έχει τελειώσει τίποτα.
“Φυσικά, το να χάνεις βαθμούς είναι απώλεια κι ο Lewis έχασε έξι βαθμούς σε σύγκριση με τον τερματισμό στην δεύτερη θέση. Βρίσκεται 32 βαθμούς πίσω από τον Max (Verstappen). Με μία εγκατάλειψη όλα αλλάζουν κι ο Lewis θα βρίσκεται πάλι στο κυνήγι του τίτλου.”
“Αν δούμε το τι έγινε στο Baku και τις ευκαιρίες που είχαμε και δούμε και τους υπόλοιπους αγώνες, θα καταλάβουμε ότι πρέπει να βελτιωθούμε, να κάνουμε λιγότερα λάθη και να συνεχίσουμε να καταλαβαίνουμε καλύτερα το μονοθέσιο.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.