Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Wolff – “Είμαστε προς την σωστή κατεύθυνση”

O Toto Wolff δήλωσε ότι η Mercedes επίλυσε το πρόβλημα με το bounching στην W14 Hybrid και είπε ότι αυτό είναι ένα καλό σημάδι για την συνέχεια

Η Mercedes ξεκίνησε την φετινή σεζόν με τις δοκιμές στο Μπαχρέιν, μαζί και με τις υπόλοιπες 9 ομάδες του grid. Το πρωί οδήγησε για λογαριασμό της Γερμανικής ομάδας ο George Russell. Ο νεαρός Βρετανός ολοκλήρωσε το πρωινό σκέλος στην 5η θέση, έχοντας κάνει συνολικά 69 γύρους.

Ο Russell άφησε την W14 Hybrid στον Lewis Hamilton για το απογευματινό σκέλος. Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής τερμάτισε στην 6η θέση της γενικής κατάταξης, με χρόνο 1:33:508. Ο 38χρονός οδηγός της Mercedes έκανε 83 γύρους σε ένα απόγευμα. Συνολικά τα “ασημί βέλη” έκαναν 152 γύρους, 5 λιγότερους από όσους έκανε ο ταχύτερος της 1ης ημέρας του F1 Testing, Max Verstappen.

Μιλώντας στους εκπροσώπους των media κατά την διάρκεια της πρώτης ημέρας του F1 Testing στο Μπαχρέιν, ο Toto Wolff ανέφερε τα εξής:

Φαίνεται ότι είμαστε προς την σωστή κατεύθυνση“.

Μαζέψαμε αρκετά δεδομένα από τους γύρους που κάναμε. Και αυτό έγινε διότι ήταν σημαντικό να γίνει συσχέτιση των φετινών επιδόσεων με τα περσινά δεδομένα. Επιπλέον το κάναμε για να δοκιμάσουμε διαφορετικά πράγματα στο μονοθέσιο και να δούμε το πως συμπεριφέρεται στην πίστα. Επομένως είχαμε ένα παραγωγικό πρωινό σκέλος“.

Wolff
Ο Lewis Hamilton στο απογευματινό σκέλος της 1ης ημέρας του F1 Testing

Πέρυσι γνωρίζαμε ότι είχαμε πρόβλημα. Το μονοθέσιο είχε αρκετό bounching και πραγματικά δεν ήμασταν σε θέση να οδηγήσουμε σώστα με αυτό. Τώρα είναι διαφορεικά. Νομίζω ότι έχουμε μια σταθερή βάση τώρα για να δουλέψουμε και να προσπαθήσουμε να βελτιστοποιήσουμε το μονοθέσιο, κάτι που δεν έχουμε κάνει ακόμα“.

Ανακαλύπτουμε αν υπάρχουν τομείς που θα μπορούσαν να αποτελέσουν πραγματικό εμπόδιο στην απόδοση όπως πέρυσι με το bounching. Απλώς πρέπει να δουλέψουμε σκληρά μέσα από το πρόγραμμα εξέλιξης που έχουμε θεσπίσει“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.