Wolff: “Ας κερδίσει ο καλύτερος, αρκεί να είναι δίκαιος αγώνας “

Ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε ότι ήταν ένας σκληρός αγώνας και σημασία έχει να κερδίσει το πρωτάθλημα ο καλύτερος αλλά δίκαια.  

Ο Lewis Hamilton πήρε την τρίτη συνεχόμενη νίκη στη F1 και ισοφάρισε τον Verstappen στη βαθμολογία των οδηγών σε έναν αγώνα γεμάτο από σημεία αιχμής μεταξύ των αντιπάλων του τίτλου. 

Ενώ επιτέθηκε και αμυνόταν απέναντι στον Hamilton, ο Verstappen βγήκε εκτός πίστας, αλλά η κύρια διαμάχη ήρθε όταν ο Ολλανδός προσπάθησε να αφήσει τον Hamilton να περάσει ξανά στον 38ο γύρο, για να συγκρουστούν οι δυο τους. 
 
Αξιολογώντας τον αγώνα, ο Wolff δήλωσε: “Ήταν σκληρός, πολύ σκληρός, ίσως και πάνω από τη γραμμή σκληρός και απλά θέλουμε να έχουμε ένα καθαρό πρωτάθλημα. 

“Ας κερδίσει ο καλύτερος και αν στο τέλος κερδίσει ο Max, τότε θα είμαι ήσυχος με αυτό, αλλά πρέπει να είναι ένας δίκαιος αγώνας” 

Ο Wolff απέτινε φόρο τιμής στη FIA και στον διευθυντή αγώνων Michael Masi, παρά την “απογοήτευση” κατά τη διάρκεια ενός Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας γεμάτου περιστατικά. 

Ο αγώνας είχε πολλές διακοπές, συμπεριλαμβανομένων δύο περιόδων με κόκκινη σημαία, η μία από τις οποίες κόστισε στη Mercedes τη θέση της στην πίστα, αφού τόσο ο Hamilton όσο και ο Valtteri Bottas σταμάτησαν για φρέσκια γόμα κάτω από το προηγούμενο αυτοκίνητο ασφαλείας, ενώ ο Verstappen παρέμεινε στην πίστα. 

Περαιτέρω σύγχυση και απογοήτευση ακολούθησε αργότερα στον αγώνα, αφού οι Verstappen και Hamilton συγκρούστηκαν με τις επικοινωνίες να μπερδεύονται με τη Red Bull να προσπαθεί να παραχωρήσει την πρωτιά αφού βγήκε από την πίστα και απέκτησε πλεονέκτημα. 

Παρά το γεγονός ότι οι ραδιοφωνικές επικοινωνίες μεταξύ του αθλητικού διευθυντή της Mercedes Ron Meadows και του Michael Masi ήταν γεμάτες με υψηλές εντάσεις, ο Wolff έπλεξε το εγκώμιο του διευθυντή αγώνων της FIA. 

Ο Wolff διερωτήθηκε: “Πότε καλείται ένα εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, πότε καλείται ένα αυτοκίνητο ασφαλείας, πότε κόκκινη σημαία. Είναι πάντα πολύ δύσκολο να το διαχειριστεί ο αγωνιστικός έλεγχος. 

“Προφανώς, είμαστε προκατειλημμένοι και από τη δική μας πλευρά, υπήρχε ένας ορισμένος βαθμός απογοήτευσης στην αρχή που είχαμε μερικούς γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και μετά ήρθε η κόκκινη σημαία και χάνεις αυτή τη θέση. 

“Πρέπει να επιφυλαχθώ μέχρι να δω τον αυριανό αγώνα πριν πω κάτι που ίσως δεν είναι σωστό” 

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

F1RACINGNEWS