Watson – “Δύσκολο για τον Masi να κρατήσει την δουλειά του”

Ο πρώην οδηγός της Formula 1, John Watson, τοποθετήθηκε σχετικά με το τρέχον έπος του Michael Masi, καθώς πιστεύει ότι θα ήταν δύσκολο για τον αγωνιστικό διευθυντή να διατηρήσει τη δουλειά του υπό το πρίσμα των όσων συνέβησαν στο GP του Αμπού Ντάμπι το 2021.

Ο Michael Masi βρέθηκε στο επίκεντρο όλων των ειδήσεων που σχετίζονται με την F1 τις τελευταίες ημέρες, με τη FIA να ανακοινώνει ότι το αποτέλεσμα της έρευνάς της για τα γεγονότα του τελικού της σεζόν 2021 στο Άμπου Ντάμπι τον περασμένο Δεκέμβριο θα ανακοινωθεί πριν από την έναρξη της σεζόν 2022 της F1 στο Μπαχρέιν τον Μάρτιο.

Οι αναφορές έχουν συνδέσει την απόφαση του Lewis Hamilton, να συνεχίσει να αγωνίζεται στην F1 το 2022, με την έκβαση της έρευνας του διοικητικού οργάνου του αθλήματος που βρίσκεται σε εξέλιξη, με τις αναφορές που προκύπτουν να δείχνουν ότι η επικαιροποιημένη δομή της Γενικής Οργάνωσης της FIA δεν έχει καμία αναφορά στον Masi, με τη θέση του στο τμήμα μονοθέσιων να κατέχει πλέον ο Peter Bayer.

Ο Watson, βετεράνος σε 152 grands prix κατά τη διάρκεια της καριέρας του που διήρκεσε από το 1973 έως το 1985, μιλούσε σε συνέντευξη στο RacingNews365. com, και όταν ρωτήθηκε για το αν αναμένει ότι ο Masi θα μπορούσε να διατηρήσει τη θέση του ως διευθυντής αγώνων, παραδέχτηκε: “Προσωπικά, θα έλεγα ότι είναι δύσκολο.

“Ο Masi δεν πήρε θέση και δεν ευνόησε έναν οδηγό ή μια ομάδα έναντι της άλλης, αλλά υπάρχει η συνέπεια των πράξεών του και η επιθυμία του, πιστεύω, να δει τον αγώνα να τελειώνει με πράσινη σημαία.

“Καταλαβαίνω ότι θα ήταν απαίσιος τρόπος να τελειώσει το πρωτάθλημα αν τελείωνε με το αυτοκίνητο ασφαλείας”, παραδέχτηκε ο πέντε φορές νικητής του grand prix.

“Αλλά υπήρχαν ενδεχομένως και άλλες επιλογές, από τις οποίες η μία, όπως καταλαβαίνω, θα ήταν η άμεση κόκκινη σημαία, οπότε όλοι θα μπορούσαν να μπουν στα pit, να φορτώσουν φρέσκια γόμα και να επανεκκινήσουν τον αγώνα.

“Τουλάχιστον αυτό θα ήταν ίσοι όροι ανταγωνισμού για όλους, αλλά ο τρόπος που εξελίχθηκε το έκανε να μην είναι ίσοι όροι ανταγωνισμού για τον Lewis και πολύ πιο ευνοϊκοί για τη Red Bull και τον Max”, υποστήριξε ο Βορειοϊρλανδός.

“Τελικά, νομίζω ότι υπήρξαν πολλά προβλήματα καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν. Κάποια από αυτά επιδεινώθηκαν από αυτές τις αδιάκοπες επικοινωνίες μεταξύ του pit wall και του Διευθυντή Αγώνα.”

Ο Watson, ο οποίος έχει κατακτήσει δύο φορές την pole sitter, προχώρησε ακόμη περισσότερο αμφισβητώντας την εμπιστοσύνη των ομάδων της F1 στην κρίση του Masi για το 2022.

“Απλώς αναρωτιέμαι τι είδους υποστήριξη υπάρχει γι’ αυτόν μεταξύ των ομάδων ενόψει της νέας σεζόν – μπορούν να βασιστούν στην κρίση του;” αναρωτήθηκε.

“Είναι αδιαμφισβήτητο ή μήπως θα είναι αμφισβητήσιμο κάθε φορά που κάνει μια κρίση, θα αμφισβητείται από τα ραδιοκύματα “Κάνατε τη σωστή επιλογή;”, ή, “Εδώ είναι οι λόγοι για τους οποίους κάνατε τη λάθος επιλογή” – αυτός είναι ο λάθος τρόπος!

“Είναι σαν να έχουμε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα, με τους δύο μάνατζερ της κάθε ομάδας να έχουν συνεχή διάλογο με τον διαιτητή κατά τη διάρκεια ενός αγώνα”, δήλωσε ο πρώην οδηγός της McLaren, αναφερόμενος στην επικοινωνία που είχαν τόσο ο Christian Horner όσο και ο Toto Wolff με τον Masi κατά τη διάρκεια των αγώνων.

“Από τη μία πλευρά, είναι παράλογο και γελοιοποιεί το κύρος αυτών των ανθρώπων που επιλέγονται για να κρίνουν τα 90 λεπτά ενός ποδοσφαιρικού αγώνα ή τα 90 λεπτά ενός Grand Prix.

Ο Watson πιστεύει ότι ορισμένα στελέχη της F1 δεν θα έπρεπε να βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος ενώ κάνουν τη δουλειά τους, υπονοώντας ότι το Drive to Survive μπορεί να έχει αλλάξει την κουλτούρα του αθλήματος, παρέχοντας πρόσβαση που προηγουμένως δεν ήταν διαθέσιμη στο κοινό.

“Υπάρχουν κανάλια για προκλήσεις, αλλά όχι ως μέρος αυτού που θεωρώ ότι έχει γίνει η συνέπεια της πρόσβασης που δόθηκε στο Netflix και στο Drive to Survive, όπου έχουμε πλέον αυτό το είδος της “Πράξης Υποστήριξης” προς τα αστέρια”, επισήμανε.

“Αυτοί οι άνθρωποι, δηλαδή η FIA και τα στελέχη της, κάποιοι από αυτούς έχουν γίνει μέρος αυτού του “σόου”. Δεν είναι εκεί για να είναι αυτό – είναι εκεί για να κρίνουν. Δεν είναι εκεί για να τα γνωρίσουμε ή να τα δείξουμε ή οτιδήποτε άλλο.

“Είναι άνθρωποι που θα έπρεπε να βρίσκονται στο παρασκήνιο και δεν θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να λαμβάνουν αναγνώριση. Δεν είναι αυτή η δουλειά τους και δεν είναι γι’ αυτό που βρίσκονται σε αυτή τη θέση“, κατέληξε ο 75χρονος.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

F1RACINGNEWS