Ο James Vowles δήλωσε ότι η Williams θα τρέξει στο GP Ιαπωνίας και με τα 2 της μονοθέσια και είπε ότι το εφεδρικό σασί θα καθυστερήσει να εμφανιστεί, παρά το γεγονός ότι η ομάδα θα φέρει τις πρώτες αναβαθμίσεις της χρονιάς
Τo GP Αυστραλίας ήταν ένα πολύ δύσκολο τριήμερο για την ομάδα της Williams. Η ιστορική Βρετανική ομάδα (σ.σ. ιδιοκτήτρια πλέον είναι η Dorilton Capital), είδε ένα από τα 2 της μονοθέσια να βγαίνει ολοκληρωτικά εκτός συνέχειας. Αυτό ήταν το μονοθέσιο του Alexander Albon. Ο Ταϊλανδός οδηγός στο FP1 πάτησε άτσαλα στη στροφή “6” και κατέληξε με πολλά χιλιόμετρα στον τοίχο της στροφής “7”.
Η Williams δεν είχε έτοιμο μέχρι τώρα το εφεδρικό σασί για την FW46 και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να θυσιαστεί για χάρη της μάχης στο midfield ο Logan Sargeant
Ο Albon ολοκλήρωσε τον αγώνα του GP Αυστραλίας στην 11η θέση, χάνοντας από τις Haas των Nico Hulkenberg και Kevin Magnussen. Η Αμερικανική ομάδα βρίσκεται στην 7η θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών με 4 βαθμούς, την ίδια ώρα που η Williams είναι ακόμα άποντη στο φετινό πρωτάθλημα.
Σε δηλώσεις του στο debrief της ομάδας ο αγωνιστικός διευθυντής, James Vowles ανέφερε λεπτομερώς τα επόμενα βήματα για την αποκατάσταση του μονοθεσίου του Albon, ενόψει του GP Ιαπωνίας, στην πίστα της Suzuka το επόμενο Σαβατοκύριακο
“Έχω την πεποίθηση ότι θα είμαστε σε θέση να επιδιορθώσουμε την ζημιά στο σασί. Λάβαμε μέτρα για να βεβαιωθούμε ότι το σασί ήταν εδώ πολύ νωρίς το πρωί της Δευτέρας“, ανέφερε αρχικά ο Vowles.
“Το σασί έφτασε γύρω στις 2 το πρωί περίπου και από τότε υπήρχαν ήδη συνεργεία μέσα στο κτίριο που εργάζονταν σε αυτό, το απογύμνωσαν και έκαναν επισκευές. Είμαστε σε ένα καλό σημείο, για να έχουμε το σασί πίσω αρκετά νωρίς για τη Suzuka. Πίσω στη Μελβούρνη έγινε αρκετή δουλειά. Υπήρχαν φωτογραφίες και τεχνικές που ονομάζονταν NDT (σ.σ. non-destructive testing). Αυτά τα 2 μας επιτρέπουν πλήρως να κατανοήσουμε τον βαθμό της ζημιάς και τις εργασίες τις οποίες πρέπει να κάνουμε“.
“Αυτή η προετοιμάσια ήταν το κλειδί για τις επόμενες μας κινήσεις. Το σασί ήταν ήδη στις 2 το πρωί της Δευτέρας στο εργοστάσιο μας και οι εργασίες θα μπορούσαν να ξεκινήσουν άμεσα. Τότε δεν ήταν ένας προβληματισμός για το τι συνέβαινε, ήταν περισσότερο «αυτό κάνουμε και έτσι το εκτελούμε». Έτσι στη Suzuka θα έχουμε και τα 2 μονοθέσια χωρίς πολλά προβλήματα“.
Με την εργασία αποκατάστασης του σασί, ο Vowles παραδέχθηκε ότι η Williams δεν θα έχει στο GP Ιαπωνίας εφεδρικό σασί σε περίπτωση ανάγκης και ανέφερε ότι δεν θα υπάρξει καθυστέρηση στις αναβαθμίσεις
“Το αρχικό σχέδιο για την έναρξη της σεζόν ήταν να έχουμε τρία σασί, όπως θα περίμενε κανείς στον πρώτο αγώνα. Αυτό γλίστρησε απαλά προς το τρίτο Grand Prix της χρονιάς, καθώς τα στοιχεία καθυστερούσαν όλο και περισσότερο. Από τότε, και ειδικά με τη δουλειά που κάνουμε τώρα στο σασί νούμερο δύο, θα ήταν και πάλι μια μικρή καθυστέρηση“.
“Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ένα ατύχημα όπως αυτό που είχε ο Alex στη Μελβούρνη θα κοστίσει. Είναι αρκετός χρόνος που δεν περιμέναμε να δουλέψουμε επάνω σε ένα αντικείμενο και ειδικά στο σασί. Και αυτό δυστυχώς αφαιρεί φόρτο εργασίας από το σύστημα. Παρόλα αυτά οι αναβαθμίσεις που έχουμε στα σκαριά για την Ιαπωνία θα εξακολουθήσουν να εμφανίζονται. Αυτά είναι λοιπόν τα θετικά νέα. Είναι μικρά αντικείμενα, αλλά κάθε ένα θα συμβάλει στη μεγαλύτερη εικόνα βελτίωσης της απόδοσης“.
“Η ομάδα αυτή τη στιγμή κάνει πολύ καλή δουλειά προσπαθώντας να απορροφήσει τον πρόσθετο φόρτο εργασίας χωρίς να επηρεάσει τις τελευταίες αναβαθμίσεις. Έτσι, θα υπάρχουν αναβαθμίσεις που θα εμφανίζονται κοντά στον 6ο αγώνα της χρονιάς περίπου, και μερικά άλλα στοιχεία πέρα από αυτό επίσης“.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.