Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Vowles – “Λάθος οι τακτικές της Haas”

Ο επικεφαλής της Williams, James Vowles, εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για τη στρατηγική της Haas στον αγώνα του GP Σαουδικής Αραβίας

H τακτική της Haas στον αγώνα του GP Σαουδικής Αραβίας απέδωσε καρπούς. O Kevin Magnussen κράτησε πίσω του τα υπόλοιπα μονοθέσια, ώστε ο teammate του, Nico Hulkenberg να τερματίσει στην 10η θέση και στην βαθμολογούμενη δεκάδα. Τόσο η Visa Cash App, όσο και η Williams δεν έμειναν ευχαριστημένες από αυτό.

Σε δηλώσεις του ο αγωνιστικός διευθυντής της Williams, James Vowles δήλωσε πως τέτοιες κινήσεις είναι ανάρμοστες

“Πρέπει να αναθεωρήσουμε το τι είναι για τη Formula 1 σωστό και τι όχι. Εγώ τέτοιες συμπεριφορές τις βρίσκω αντιαθλητικές. Πρώτα ο Magnussen έσπρωξε τον Albon στον τοίχο και έπειτα δέχτηκε οδηγίες από την ομάδα του να καθυστερήσει”, είπε σε βίντεο της ομάδας ο Vowles. Και συνέχισε: “Η γνώμη μου είναι ότι προσωπικά αυτό δεν εντάσσω μέσα στα πλαίσια του εύ αγωνίζεσθαι”.

Aνάλυση του σχεδίου της Haas

Τόσο η Haas, όσο και η Williams παλεύουν για μια καλύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Αυτό τους εξασφαλίζει ουσιαστικά το μέλλον τους. Με τις αναβαθμίσεις των εγκαταστάσεών του, η ομάδα με έδρα το Grove της Μεγάλης Βρετανίας έχει βελτιωθεί αρκετά τα τελευταία δύο χρόνια. Η προσθήκη του ικανότατου Vowles τους έχει δώσει μεγάλη ώθηση. Για τον ίδιο τέτοιες ενέργειες στερούν από την ομάδα του πολύτιμους βαθμούς.

Μέλος της Mercedes για πολλά χρόνια ήρθε στη Williams φέρνοντας την οξυδέρκεια και την εμπειρία

Για την Βρετανική ομάδα ήταν ένας αγώνας στον οποίο πάλεψαν αλλά δεν είδαν τους κόπους τους να ανταμείβονται. Παρόλα αυτά για τον αρχηγό ήταν ένα βήμα προς τη βελτίωση. “Σε θέμα ρυθμού αγώνα, είμαστε εκεί που περιμέναμε. Θα υπάρξουν πίστες που θα μας ταιριάξουν και άλλες που θα υστερούμε. Υπάρχουν ακόμα ερωτήματα από πέρσυ αλλά θεωρώ πως έχουμε βρει την ισορροπία στο πακέτο που παρουσιάζουμε”.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Πέτρος Γαβριηλίδης

Ξεκίνησε να βλέπει Formula 1 από το 2000 και ο ήχος των V10 κινητήρων χαράκτηκε ανεξίτηλα στη μνήμη του. Οι κινητήρες μείωσαν τον ήχο τους, αλλά η έμπνευση και η όρεξη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό έμεινε ίδια.