Vowles – “Δεν υπάρχουν άμεσες απαντήσεις για την αστάθεια στο πίσω μέρος της W12”

O επικεφαλής στρατηγικής της Mercedes, James Vowles, δεν μπορεί να πει άμεσα τι προκάλεσε την αστάθεια στο πίσω μέρος της W12, το οποίο χαρακτήρισε ως αδύναμο.

Η Mercedes είχε πολλά προβλήματα κατά την διάρκεια των τριήμερων χειμερινών δοκιμών του Bahrain, χάνοντας μάλιστα και χρόνο στην πίστα λόγω προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων του Valtteri Bottas την πρώτη ημέρα.

Επίσης, ο Lewis Hamilton είχε την δεύτερη ημέρα ένα τετακέ στην στροφή 13, το οποίο τον οδήγησε στην αμμοπαγίδα, με τον Βρετανό, αλλά και τον Φιλανδό να παραπονιούνται για την αστάθεια που παρουσίαζε το πίσω μέρος της W12. Κανένας από τους δύο οδηγούς της Γερμανικής ομάδας δεν πλησίασε την κορυφή την τελευταία ημέρα των χειμερινών δοκιμών, καθώς εκεί βρισκόταν ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen.

Μιλώντας για τα προβλήματα αστάθειας που έχει η W12, ο επικεφαλής στρατηγικής της Mercedes, James Vowles, αποκάλυψε ότι δεν υπάρχουν άμεσες απαντήσεις για το τι προκάλεσε αυτό το πρόβλημα.

“Ήταν ξεκάθαρο ότι το μονοθέσιο ήταν πολύ δύσκολο στον χειρισμό κι ότι η Red Bull είχε στην πραγματικότητα ένα πολύ σταθερό μονοθέσιο ειδικότερα στο τελευταίο sector του γύρου. Πιστεύω ότι αυτή είναι μία δίκαιη παρατήρηση. Ήταν εμφανές και πρέπει να πω ότι και το γυρολόγιο το μαρτυρούσε,” δήλωσε ο Vowles.

“Ωστόσο, είναι, επίσης, δίκαιο να πω ότι δεν έχουμε απαντήσεις, όσο καθόμαστε εδώ πέρα. Έχουν περάσει μόλις 24 ώρες από το τέλος των δοκιμών. Έχουμε πολλά δεδομένα κι ένα μεγάλο ταξίδι μπροστά μας, προκειμένου να καταλάβουμε τι προκάλεσε αυτή την αστάθεια.”

O επικεφαλής Μηχανολογίας την πίστα, Andrew Shovlin, εξήγησε πως οι καιρικές συνθήκες στο Bahrain δυσκόλεψαν τους οδηγούς, με μερικούς από αυτούς να δυσκολεύονται με τους δυνατούς ανέμους.

Ωστόσο, ο Shovlin σημείωσε ότι οι άλλες ομάδες δεν είχαν τόσα προβλήματα με το πίσω μέρος των μονοθεσίων τους, ξεκαθαρίζοντας ότι η ομάδα πρέπει να δουλέψει, για να επιδιορθώσει το ζήτημα.

“Ο αέρας το έκανε δύσκολο. Όταν ο αέρας είναι πίσω από το μονοθέσιο, χάνεις πολύ κάθετη δύναμη, διότι η ταχύτητα του αέρα μειώνεται. Άρα, σε κάποιες στροφές, όταν ο αέρας είναι πίσω σου, είναι εύκολο να κάνεις τετακέ. Έπειτα, τα ελαστικά είναι αρκετά εύκολο να υπερθερμανθούν σε αυτή την πίστα κι αν αρχίσεις να γλιστράς, τείνεις να χάνεις πρόσφυση κι η κατάσταση χειροτερεύει.”

“Βέβαια, είδαμε ότι μερικοί από τους ανταγωνιστές μας δεν δυσκολεύτηκαν, όπως εμείς. Άρα, πρέπει εμείς να στρέψουμε την προσοχή μας στο να καταλάβουμε γιατί το πίσω μέρος είναι τόσο αδύναμο, πως μπορούμε να το κάνουμε πιο σταθερό και προβλέψιμο κι αυτό γίνεται αυτή την στιγμή.”

“Ευελπιστούμε ότι, όταν έρθει το τριήμερο του αγώνα, δεν θα είναι τόσο δύσκολο για τους οδηγούς, γιατί θα πρέπει να δουλέψουν πολύ σκληρά, για να κάνουν τους χρόνους που έκαναν παλαιότερα,” δήλωσε ο Shovlin.

H Mercedes ολοκλήρωσε την filmig day της με την W12 την Τρίτη στο Bahrain, κάνοντας κι εκείνη το shakedown της ενόψει του πρώτου αγώνα της χρονιάς την επόμενη εβδομάδα.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Παύλος Γασπαρινάτος

Μεγάλος λάτρης της Formula 1 και του WRC. Ενίοτε παρακολουθώ και MotoGP ή οτιδήποτε κινείται σε 2 ή 4 τροχούς. Η πίεση του Σάκη Ζαφειρόπουλου με "ανάγκασε" να επισκεφτώ την πίστα Speed Park κι από τότε είμαι μεγάλος θαμώνας της συγκεκριμένης πίστας.

F1RACINGNEWS