Ο James Vowels εξήγησε την επιμονή του στην επιλογή του Carlos Sainz για το 2025 στην ομάδα της Williams
O Carlos Sainz, παρά την εξαιρετική του επίδοση κινδύνευε να μείνει χωρίς θέση για το 2025. Από την άλλη η Williams έψαχνε απεγνωσμένα για έναν οδηγό, καταλληλότερο από αυτόν του Logan Sergeant. Ήταν μια μεγάλη επικοινωνιακή νίκη για το σχήμα του Grove η είσοδος του Ισπανού. Ο αρχιμηχανικός James Vowels έχει θέσει σαφείς στόχους για την ομάδα του από το 2025 και έπειτα. Ο νεαρός οδηγός είναι ένα σημαντικό κομμάτι προς την επίτευξη αυτού του στόχου.
” Χρειαζόμουν έναν οδηγό που μπορεί να ηγηθεί, όχι που είναι απλά γρήγορος.” , δήλωσε ο Vowels τονίζοντας το ότι η εμπειρία του “Junior” θα είναι καταλυτική. ” Ήθελα ο οδηγός μας να έχει ένα πλήρες πακέτο ικανοτήτων το οποίο να μπορεί να εκμετελλευτεί.”
Ο Sainz έχει οδηγήσει για 4 ομάδες στο σπορ μέχρι στιγμής. Για τον αρχιμηχανικό αυτό είναι το πιο σημαντικ΄ό. ” Δείτε πού ήταν οι ομάδες όταν πρωτοπήγε εκεί και δείτε πού είναι τώρα. Όπου και να πάει δείχνει ότι αποτελεί βασικό παράγοντα βελτίωσης του σχήματος για το οποίο οδηγεί.”
Μια κίνηση που δεν αποκαλύφθηκε ήταν η συνάντηση του διευθυντή με την οικογένεια του Carlos στον περσυνό αγώνα του Abu Dhabi. Αυτό έγινε λίγο προτού ανακοινωθεί η μεταγραφή του Lewis Hamilton στη Ferrari. Έκανε την ακόλουθη τοποθέτηση: ” Ήθελα να γνωστοποιήσω στους κοντινούς του ανθρώπους ότι είμαστε σοβαροί με το πλάνο μας. Ότι θέλουμε όντως να βρεθούμε μπροστά. Μετά ήρθαν τα νέα για τον Lewis, κάτι που μας ξάφνιασε. Έτσι ξεκίνησα τις διαδικασίες ώστε να τον πείσω τελείως.”
Ο Sainz δήλωσε και ο ίδιος σε βίντεο που ανάρτησε στο Instagram ότι πιστεύει στο project της βρετανικής ομάδας. Ο James Vowels έχει καταφέρει την πρόσληψη πολύ δυνατών ονομάτων του σπορ με παρελθόν σε σημαντικά πόστα. Το προσωπικό και το υλικό υπάρχουν. Μένει μόνο να δούμε αν η Williams θα καταφέρει να ανταποκριθεί και στο αγωνηστικό κομμάτι και να επιστρέψει εκεί που ανήκει: στην κορυφή.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.
Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελευταίο επεισόδιο του podcast του F1Racingnews, “GP2 Podcast…GP2”: