Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

Vettel – “Ο νεότερος εαυτός μου θα είχε τρομοκρατηθεί τώρα”

Ο Sebastian Vettel υποστήριξε ότι πριν μία δεκαετία θα ήταν πανικόβλητος λόγω των προβλημάτων της Aston Martin, αλλά τώρα είναι ήρεμος.

Ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Sebastian Vettel, θα ήθελε πολύ να είχε ένα καλό ξεκίνημα με την Aston Martin στις χειμερινές δοκιμές του Bahrain, αλλά η Βρετανική ομάδα χτυπήθηκε από προβλήματα αξιοπιστίας, με αποτέλεσμα ο Vettel να γράψει πολύ λίγους γύρους.

Μία αστοχία στο κιβώτιο ταχυτήτων κι ένα πρόβλημα στο turbo του κινητήρα της Mercedes δεν επέτρεψαν στον Γερμανό να γράψει πολλά χιλιόμετρα στις χειμερινές δοκιμές και τον άφησαν πίσω σε σχέση με εκεί που θα ήθελε να βρισκόταν ενόψει και της έναρξης της χρονιάς σε δύο εβδομάδες.

Ο Vettel ολοκλήρωσε τις δοκιμές όντας ο οδηγός με τους λιγότερους γύρους σε όλο το τριήμερο. Κατάφερε να κάνει μόλις 117, σε αντίθεση με τους 237 που έκανε ο πρωτοπόρος της συγκεκριμένης κατηγορίας, Pierre Gasly.

Καθώς ο Γερμανός αποφάσισε να μεταβεί σε μία ομάδα με διαφορετικό κινητήρα και διαφορετικό concept στο μονοθέσιο της από εκείνο που είχε η Ferrari, θα έπρεπε να γράψει πολλά χιλιόμετρα, για να προσαρμοστεί όσο το δυνατόν ταχύτερα.

Ωστόσο, παρ’ όλο που παραδέχτηκε ότι τα πράγματα δεν κυλούν ιδανικά, ο Vettel τόνισε ότι παραμένει ψύχραιμος.

“Δεν είμαι ιδιαίτερα ανήσυχος. Ίσως να είναι η ηλικία, ίσως να είναι η εμπειρία, αλλά πιθανόν 10 χρόνια νωρίτερα να είχα πανικοβληθεί. Αλλά, αν πανικοβληθώ τώρα θα βοηθήσει; Το πιθανότερο είναι όχι.”

“Προσπαθούμε να κάνουμε απλώς αυτά που πρέπει και να χρησιμοποιήσουμε τον χρόνο που έχουμε. Έχουμε στην διάθεσή μας λίγα δεδομένα. Και για μένα ήταν εξαιρετικά σημαντικοί οι γύροι (την τελευταία ημέρα). Άρα, θα μπορούσαν τα πράγματα να είχαν πάει χειρότερα. Θα μπορούσαν να είχαν πάει καλύτερα, αλλά και χειρότερα.”

sebastian vettel
Ο Vettel, παρ’ όλο που υπήρχαν οδηγοί που έγραψαν πολύ περισσότερους γύρους από αυτόν, τόνισε ότι ο περιορισμένος χρόνος δοκιμών δεν επέτρεψε σε κανέναν οδηγό να νιώσει άνετα στο μονοθέσιό του.

“Ακόμη κι αυτοί που δεν αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα κι έγραψαν πολλούς γύρους, δεν πιστεύω ότι άντλησαν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τα νέα μονοθέσια, τα νέα ελαστικά και τις αλλαγές του χειμώνα σε μόλις μιάμιση μέρα στο μονοθέσιο.”

“Ας είμαστε ειλικρινείς. Είναι αρκετά δύσκολο να προπονηθούμε. Χρειαζόμαστε να βρεθούμε στο μονοθέσιο και να βρεθούμε στην πίστα. Μπορείς να κάνεις προσομοίωση όλο τον χειμώνα, αλλά δεν είναι το ίδιο. Άρα, το να βγει κάποιος από το μονοθέσιο μετά από μιάμιση μέρα κι έχει την ταχύτητα που θα είχε μετά από 17 αγώνες και 20 εβδομάδες, όπως είχαμε πέρσι, πιστεύω ότι αυτό είναι αδύνατο.”

“Θα χρειαστεί λίγο περισσότερο χρόνο, για να έχει την ιδανική ταχύτητα. Παρ’ όλα αυτά, σίγουρα θα υπάρξουν άτομα που θα χρειαστούν περισσότερο χρόνο κι άτομα που θα χρειαστούν λιγότερο χρόνο,” δήλωσε ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Ακούστε τις χειμερινές δοκιμές από το 9ωρο “GP2 PODCAST…GP2” του F1racingnews.gr

Διαβάστε όλες τις δηλώσεις των οδηγών από τις δοκιμές εξέλιξης εδώ, ενώ τις δηλώσεις των κατασκευαστών εδώ.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.



Παύλος Γασπαρινάτος

Μεγάλος λάτρης της Formula 1 και του WRC. Ενίοτε παρακολουθώ και MotoGP ή οτιδήποτε κινείται σε 2 ή 4 τροχούς. Η πίεση του Σάκη Ζαφειρόπουλου με "ανάγκασε" να επισκεφτώ την πίστα Speed Park κι από τότε είμαι μεγάλος θαμώνας της συγκεκριμένης πίστας.