Verstappen – ”Το αυτοκίνητο ασφαλείας δε βοήθησε”

Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull κατέκτησε την πρώτη του νίκη στο Καναδά όμως έπρεπε στο τέλος να παλέψει για αυτήν εμπρός του Carlos Sainz.

O Verstappen παρ’όλο που όπως φαινόταν θα είχε εύκολο έργο και θα κατακτόυσε μια άνετη νίκη δυσκολέυτηκε στο τέλος εξαιτίας του αυτοκινήτου ασφαλείας που βγήκε στο 49ο γύρο εξαιτίας του ατυχήματος του Tsunoda.

Ο Verstappen είχε κάνει pit μόλις έξι γύρους πριν από το Safety Car, βγαίνοντας 10 δευτερόλεπτα πίσω από τον Carlos Sainz της Ferrari και είχε ξεκινησει να καταδιώκει τον Ισπανο. Με τον αγώνα φαινομενικά να κατευθύνεται προς τον Verstappen, το Safety Car έδωσε στον Sainz την ευκαιρία να κάνει pit για φρέσκα λάστιχα και να βγει ακριβώς πίσω από τον Ολλανδό οδηγό πριν τον κυνηγήσει ανελέητα μέχρι την καρό σημαία. Έχοντας αντιμετωπίσει την πίεση των επιθέσεων του Sainz, ο Verstappen κατέκτησε άλλη μία νικη και απέκτησε ένα προβάδισμα 46 πόντων στο Πρωτάθλημα Οδηγών.

«Το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν βοήθησε! Νομίζω ότι, συνολικά, [η Ferrari] ήταν πολύ γρήγοροι στον αγώνα, οπότε θα ήταν πολύ δύσκολο για μένα να κλείσω αυτή τη διαφορά στο τέλος. «Ήταν πραγματικά συναρπαστικό στο τέλος. Τα έδωσα όλα. Το ίδιο βέβαια έκανε και ο Κάρλος. Το να προσπεράσεις είναι δύσκολο εδώ, αλλά μπορούσα να δω ότι πίεζε, φόρτιζε και μετά ξαναπίεζε. “Αλλά, φυσικά, όταν βρίσκεστε κάτω από DRS, είναι λίγο πιο εύκολο να κρατήσεις επαφή.

Παρά το γεγονός ότι ο Sainz έμεινε εντός της εμβέλειας του DRS για να συνεχίσει το κυνήγι του Verstappen, ο κυρίαρχος Παγκόσμιος Πρωταθλητής είπε ότι ήταν ενθουσιασμένος με την ταχύτητα της RB18.

«Ευτυχώς, φέτος είμαστε πολύ γρήγοροι στις ευθείες και αυτό βοηθάει πολύ», είπε. «Συνολικά, νομίζω ότι ήταν πολύ δυνατοί στον αγώνα. Λοιπόν, ναι, θα ήταν δύσκολο να τον προλάβω, αλλά μετά, φυσικά, βγήκε το Safety Car και είχαν πιο φρέσκα ελαστικά. Νομίζω ότι θα προτιμούσα να επιτεθώ αντί να αμυνθώ, αλλά ευτυχώς λειτούργησε και πέτυχα την νίκη».

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter

F1RACINGNEWS