Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

Verstappen – “Ρίσκαρα τα πάντα στον τελευταίο τομέα”

Ο Max Verstappen δήλωσε πως πήρε πολλά ρίσκα στο τελείωμα του γύρου του ο οποίος του χάρισε την pole position στο Grand Prix του Μονακό.

Ο Max Verstappen δήλωσε πως γνώριζε ότι ήταν πίσω από τον Fernando Alonso καθώς κατευθυνόταν προς τον τελευταίο τομέα της πίστας στην τελευταία του γρήγορη προσπάθεια. Ακούμπησε μάλιστα στις μπαριέρες στον τομέα της “πισίνας” όπως και στην έξοδο της στροφής Anthony Noghes. Ωστόσο, κατάφερε να κατακτήσει ακόμη μία pole position, παίρνοντας την από την προσωρινή κατοχή του οδηγού της Aston Martin για λιγότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου.

Ο Ολλανδός οδηγός ήταν σταθερά ταχύτατος στο Q1 και το Q2, όμως στο Q3 δυσκολεύτηκε αρκετά μέχρι να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο. “Στον πρώτο μου γύρο είχα ένα πρόβλημα με την προθέρμανση των ελαστικών και επίσης δεν μπορούσα να διατηρήσω την ταχύτητα μου για ολόκληρο τον γρήγορο γύρο.” ανέφερε.

“Ήξερα όμως στον τελευταίο μου γύρο πως έπρεπε να πιέσω πολύ ώστε να βρω την ταχύτητα που χρειαζόταν και επιπλέον πριν τον τελευταίο τομέα γνώριζα πως ήμουν πίσω από την Aston Martin. Έτσι έπρεπε να πηγαίνω στο όριο στο φινάλε του γύρου μου και αυτό έκανα. Πήρα πολλά ρίσκα αλλά πήραμε το αποτέλεσμα που θέλαμε.”

“Είχα κάποιες επαφές στον τελευταίο τομέα, καθώς όπως είπα πίεσα όσο περισσότερο μπορούσα για να φτάσω στην κατάκτηση της pole.” είπε ο Verstappen.

Ο Verstappen δήλωσε πως στο ξεκίνημα του ταχύτερου γύρου δεν κατάφερε να φέρει τη θερμοκρασία των ελαστικών εκεί όπου επιθυμούσε λόγω των μονοθεσίων τα οποία βρέθηκαν μπροστά του, γεγονός το οποίο τον επηρέασε ως ένα βαθμό

“Έπρεπε να οδηγήσω λίγο πιο αργά απ’ ότι θα ήθελα διότι μπροστά μου βρισκόταν αρκετά μονοθέσια τα οποία μάλλον διέκοψαν την προσπάθειά τους ώστε να ξεκινήσουν έναν καινούργιο γύρο.”

“Σίγουρα δεν ήταν το καλύτερο ξεκίνημα στο γύρο μου. Οπότε εκεί οφείλεται το γεγονός πως ο χρόνος μου στον πρώτο τομέα δεν βελτιώθηκε όσο περιμέναμε. Όμως στη συνέχεια όλα μπήκαν στη θέση τους διότι βρήκα την αυτοπεποίθηση που μου έλειπε.”

“Όταν ξέρεις πως τα ελαστικά σου δεν βρίσκονται σε θερμοκρασία λειτουργίας, δεν πιέζεις στο όριο τα φρένα σου στην πρώτη στροφή, κάτι το οποίο μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το χρόνο σου. Οπότε και η παραμικρή λεπτομέρεια παίζει το ρόλο της εάν θες να σημειώσεις τον τέλειο χρόνο.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Αδάμ Πίτσης

Λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού και γενικότερα του χώρου της αυτοκίνησης, ωστόσο πάνω απ'όλα λατρεύω την Formula 1. Από μικρός παρακολουθούσα σχεδόν κάθε αγώνα, ενώ πλέον χάρη στην ευκαιρία που μου έδωσε ο ιδρυτής του F1racingnewsgr, Σάκης Ζαφειρόπουλος, έχω έρθει ακόμη πιο κοντά στο άθλημα που αγαπώ. *Επίσης λατρεύω τα Go Karts, το gaming αλλά και άλλα πρωταθλήματα όπως: Formula Drift και WRC