Verstappen – “Πρέπει να προσπεράσουμε ένα μονοθέσιο”

Ο Max Verstappen ανέφερε ότι η δοκιμή στο γύρο προθέρμανσης στο Q3 κόστισε την pole position στον ίδιο και είπε ότι η Red Bull πρέπει να είναι αύριο αλάνθαστη

Οι κατατακτήριες δοκιμές άφησαν μια γλυκόπικρη γεύση στον Max Verstappen. Ο Ολλανδός παρότι είχε τον ταχύτερο μονοθέσιο και το πιο αποτελεσματικό σε συνθήκες αγώνα, κατέλαβε την 2η θέση στις κατατακτήριες δοκιμές του GP Αζερμπαϊτζάν, 188 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Charles Leclerc.

Μιλώντας μετά το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών ο Verstappen ανέφερε ότι ο γύρος εξόδου και η κατάλληλη λειτουργία των ελαστικών ήταν η αιτία που κόστισαν στον ίδιο την 3η φετινή pole

Σε αυτή την πίστα δεν είναι και το πιο εύκολο να πιέσεις στο όριο το μονοθέσιο σου. Και επιπλέον είναι αρκετά δύσκολο να φέρεις τα ελαστικά στο κατάλληλο παράθυρο λειτουργίας“.

Στην δεύτερη προσπάθεια στο Q3 δοκιμάσαμε κάτι διαφορετικό στον γύρο προθέρμανσης (σ.σ. outlap), το οποίο δεν ήταν ιδανικό για τον χρόνο του γύρου στο τέλος. Εδώ πέρα τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Στο Q3 είσαι στο όριο και προσπαθείς να κάνεις τα πάντα να είναι τέλεια. Επομένως δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να κάνει κανείς“.

Παρόλα αυτά είμαστε στη 2η θέση και ξέρουμε ότι έχουμε στα χέρια μας, ένα πολύ καλό μονοθέσιο. Οπότε με λίγα λόγια δεν είναι και τόσο άσχημα τα πράγματα στην τελική. Είναι λογικό να θες να εκκινάς από την πρωτοπορία, αλλά πρέπει να προσπεράσουμε ένα μονοθέσιο“.

Και κατέληξε ο Verstappen λέγοντας:

Ήμουν αρκετά ευχαριστημένος με το setup του μονοθεσίου και περιμένω με ανυπομονησία την αυριανή μέρα. Θα είναι καλό να δούμε τι μπορούμε να βελτιώσουμε και να κάνουμε καλύτερα“.

Πρέπει αύριο να έχουμε πεντακάθαρες περιόδους. Το λάθος εδώ πέρα είναι πολύ ευ΄κολο. Έχουμε ένα καλό μονοθέσιο και οι βαθμοί σημειώνονται αύριο και την Κυριακή. Επομένως σε αυτόν τον στόχο θα επικεντρωθούμε“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS