Verstappen: Παραλίγο να χτυπήσω στα κράσπεδα μετά το chicane

Ο Max Verstappen αποκάλυψε ότι παραλίγο να χτυπήσει στα επιθετικά κράσπεδα μέσα από το chicane στο Grand Prix του Μαϊάμι.

Αφού ο οδηγός της Red Bull πήρε την τρίτη του νίκη στη σεζόν στην εναρκτήρια διοργάνωση της F1, παραδέχτηκε στη συνέχεια ότι δεν είναι απόλυτα ευχαριστημένος με τη νεότερη εγκατάσταση στο ημερολόγιο.

Το κομμάρι που συγκέντρωσε την κριτική πολλών οδηγών κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου ήταν το δύσκολο chicane της στροφής 14-15, το οποίο ο Lewis Hamilton περιέγραψε ως “πάρκινγκ B&Q”.

“Αν ήμουν σε ένα καρτ, θα ήταν ένα ωραίο chicane για να το πάρω, αλλά όχι σε ένα μονοθέσιο F1 που έχουμε αυτή τη στιγμή”, δήλωσε ο Verstappen.

“Ο συνδυασμός με το κράσπεδο, θυμάμαι στους τέσσερις γύρους που έκανα την Παρασκευή, παραλίγο να πέσω αναίσθητος επειδή χτύπησα στο πρώτο κράσπεδο και το κεφάλι σου αναπηδά από αριστερά προς τα δεξιά τουλάχιστον πέντε ή έξι φορές.

“Είναι πραγματικά άσχημο, επειδή τα αυτοκίνητα είναι τόσο πλατιά, τόσο μακριά, τόσο άκαμπτα και πολύ βαριά που το μικρό κράσπεδο που υπάρχει… δεν είναι φτιαγμένο γι’ αυτό, για να είμαι ειλικρινής”

Δεδομένων των στενών ορίων στα οποία βρίσκεται το Διεθνές Αυτοκινητοδρόμιο του Μαϊάμι, υπάρχουν περιορισμένα περιθώρια επανασχεδιασμού ή αλλαγής της διάταξης.

Ωστόσο, αντί να προβεί σε ολοκληρωτικές αλλαγές, ο Verstappen παραδέχτηκε ότι η αντικατάσταση του προβληματικού κράσπεδου με μια εναλλακτική διαμόρφωση μπορεί να είναι το μόνο που απαιτείται.

“Ίσως πρέπει να αλλάξουμε τη διάταξη του κράσπεδου σε κάτι που να είναι λίγο πιο προοδευτική ράμπα και να φαίνεται πιο ωραίο να την περνάς”, πρόσθεσε ο οδηγός της Red Bull.

“Ίσως αυτό να βοηθάει, αλλά είναι τόσο αργό και νομίζω ότι τα αυτοκίνητά μας φαίνονται πολύ καλύτερα αν είναι λίγο πιο ρευστός συνδυασμός”

Η νίκη του Verstappen ήρθε μετά την πίεση που δέχθηκε από τον Charles Leclerc στα τελευταία στάδια του αγώνα, μετά από ένα καθυστερημένο αυτοκίνητο ασφαλείας που προκλήθηκε από την σύγκρουση του Lando Norris με τον Pierre Gasly.

Ήταν ένας σωματικά σκληρός αγώνας- νομίζω ότι πρέπει να έχασα περίπου 3 κιλά! Είχαμε έναν πολύ καλό ρυθμό με το ελάχιστο ελαστικό, που σίγουρα βοήθησε να κάνω τον αγώνα μου.

‘’Μόλις κάναμε το pitstop, απλώς διαχειριζόμουν τον χρόνο μου για τον Charles, νομίζω ότι ήμασταν πολύ κοντά στο ίδιο επίπεδο στη σκληρή γόμα. 

Στη συνέχεια όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο το έκανε πιο διασκεδαστικό για τους οπαδούς, έπρεπε να πιέσω, αλλά τα καταφέραμε, δήλωσε ο Verstappen.

“Ήξερα ότι οι 10 γύροι θα έπρεπε να είναι επίπεδοι και σε μια τέτοια πίστα δεν είναι εύκολο.

“Αρχικά δυσκολεύτηκα λίγο με τις θερμοκρασίες των ελαστικών και γλιστρούσα λίγο παραπάνω από όσο έπρεπε, αλλά μόλις τα ελαστικά επανήλθαν στη θερμοκρασία τους, νομίζω ότι είχα λίγο περισσότερο ρυθμό και βγήκα από το DRS, κάτι που ήταν κρίσιμο. “

‘’Είμαι πολύ ευχαριστημένος για την ομάδα, δεν είχαμε καλό ξεκίνημα στο Σαββατοκύριακο, οπότε φτάσαμε πολύ μακριά, ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους”

Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord,Twitter

F1RACINGNEWS