Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Max Verstappen, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, καθώς οι αδυναμίες της Red Bull αποκαλύπτονται στο Γκραν Πρι της Κίνας.
Aνησυχεί ότι η ομάδα του έχει υποχωρήσει στην τέταρτη θέση της ιεραρχίας της Formula 1 για το 2025, μετά από έναν απογοητευτικό αγώνα σπριντ και κατατακτήριες δοκιμές στην Κίνα.
Ο Verstappen δυσκολεύτηκε να συμβαδίσει με τον Lewis Hamilton της Ferrari στο σπριντ 19 γύρων το πρωί του Σαββάτου, έχοντας εκκινήσει δίπλα στον Βρετανό στην πρώτη σειρά, και ήταν ανήμπορος να κρατήσει πίσω του τον Oscar Piastri της McLaren λόγω υπερβολικής φθοράς των μπροστινών ελαστικών.
Ο Ολλανδός φάνηκε να περιορίζει τη ζημιά στις κατατακτήριες δοκιμές, αλλά και πάλι δεν κατάφερε να προκριθεί ψηλότερα από την τέταρτη θέση για το grand prix της Κυριακής, ενώ ο team-mate Liam Lawson “πνίγηκε” και θα παραταχθεί τελευταίος στην εκκίνηση.
Ο Verstappen απείχε μόλις 0,176 δευτερόλεπτα από τον poleman Oscar Piastri σε μια δύσκολη περίοδο κατατακτήριων δοκιμών, με τον George Russell της Mercedes και τη δεύτερη McLaren του Lando Norris να προηγούνται επίσης.
Φοβάται όμως ότι η Red Bull βρίσκεται τώρα σε χειρότερη θέση από ό,τι προς το τέλος της περασμένης χρονιάς, επειδή η RB21 δεν έχει ρυθμό για να συμβαδίσει με τη McLaren – και ο Ολλανδός πιστεύει ότι η Ferrari και η Mercedes είναι επίσης μπροστά.
Όταν ρωτήθηκε αν η Red Bull είναι τώρα η τέταρτη ταχύτερη ομάδα της F1, απάντησε: «Έτσι πιστεύω εγώ αυτή τη στιγμή. Αισθάνομαι πολύ καλά και χαλαρά μέσα στο μονοθέσιο, επίσης στις κατατακτήριες δοκιμές. Ήμουν σε θέση να φτάσω το μονοθέσιο στα όρια του, αλλά είναι απλά πολύ αργό».
Ο Verstappen λέει ότι η ισορροπία του μονοθεσίου του μετατοπίζεται συνεχώς σε κάθε γύρο, ενώ σε έναν αγώνα η διαχείριση των ελαστικών του μονοθεσίου του είναι μια τεράστια ανησυχία.
Ερωτηθείς αν εξακολουθεί να στοχεύει για το βάθρο, είπε: «Δεν θέλω καν να το σκέφτομαι αυτό αυτή τη στιγμή. Οι Ferrari που ξεκινούν πίσω μου φάνηκαν επίσης πιο γρήγορες στο σπριντ.»
«Η φθορά των ελαστικών μας [στο σπριντ] ήταν καλύτερη [από το FP1], αλλά και πάλι δεν ήταν αρκετά καλή και, αν μιλάμε για μια πλήρη απόσταση αγώνα, αυτό σημαίνει ότι πέφτεις αρκετά πίσω.»
«Αλλάξαμε μερικά πράγματα στις κατατακτήριες δοκιμές, αλλά δεν νομίζω ότι θα αλλάξουν πολλά. Νομίζω ότι το έλλειμμά μας είναι μεγαλύτερο από ό,τι ήταν πέρυσι».