Verstappen: ”Η έβδομη θέση είναι ένα καλό αποτέλεσμα με τη ζημιά που είχα”

Ο Max Verstappen αποκάλυψε πώς το πάτωμα της Red Bull του “έσπασε τελείως” από ένα κομμάτι θραύσματος κατά τη διάρκεια του βρετανικού Grand Prix.

Ο απερχόμενος παγκόσμιος πρωταθλητής είχε μόλις πάρει το προβάδισμα από τον Carlos Sainz, αφού ο οδηγός της Ferrari γλίστρησε στο Becketts, προτού πατήσει ένα αδέσποτο κομμάτι άνθρακα στον 11ο γύρο.

Ο Verstappen ζήτησε αρχικά αλλαγή ελαστικών αφού υποψιάστηκε ότι είχε κλατάρισμα, αλλά αφού τα προβλήματα συνεχίστηκαν με το νέο σετ Pirellis, ήταν σαφές ότι υπήρχαν βαθύτερα προβλήματα στην RB18, καθώς ο Ολλανδός παραπονέθηκε ότι το μονοθέσιο ήταν “100% χαλασμένο”.

Αφού συνέχισε με σχετική έλλειψη ρυθμού σε σχέση με τις δυνατότητες του μονοθεσίου, ο Verstappen απέκρουσε τελικά μια επίθεση από τον οδηγό της Haas, Mick Schumacher, για να τερματίσει έβδομος.

“Όταν βγήκα από το μονοθέσιο, κοίταξα κάτω το πάτωμα και ολόκληρη η αριστερή πλευρά, από κάτω, είναι εντελώς σκασμένη, σαν να έχουν χαθεί τα πάντα”, δήλωσε ο Verstappen.

“Μόλις μπήκα στο The Loop μετά το λάθος του Carlos, μερικές στροφές αργότερα στη στροφή πέντε υπήρχε ένα κομμάτι άνθρακα και βρισκόταν στην αγωνιστική γραμμή, οπότε δεν μπορούσα να κινηθώ δραστικά αριστερά ή δεξιά.

“Προσπάθησα λοιπόν να το χτυπήσω μετωπικά, αλλά αντί γι’ αυτό κατέστρεψε τα πάντα.

“Ένιωσα σαν κλατάρισμα, γιατί ξαφνικά δεν είχα καμία ισορροπία, πολύ υπερστροφή, το αυτοκίνητο χοροπηδούσε πολύ και έτσι αποφασίσαμε να μπω στα pit.

“Ακόμα και μετά από αυτό όμως, το αυτοκίνητο ήταν δύσκολο στην οδήγηση”

Το δεύτερο μισό του αγώνα ανάγκασε τον Verstappen και τη Red Bull να βρουν μια γρήγορη λύση για τη σημαντική απώλεια αεροδυναμικής του.

Εξηγώντας τις δυσκολίες που υπήρχαν, πρόσθεσε: “Το δύσκολο κομμάτι ήταν η προσπάθεια να βρούμε μια καλή αεροδυναμική ισορροπία, γιατί, φυσικά, με την τεράστια απώλεια φορτίου στο πίσω μέρος για να προσπαθήσουμε να στηρίξουμε την μπροστινή πτέρυγα, όταν το κάνουμε αυτό, χάνουμε και το συνολικό φορτίο, οπότε αυτό δεν ήταν ιδανικό για τις σκληρές συνθήκες της πίστας.

“Έτσι, στο τελευταίο σετ, ανεβήκαμε ξανά για να προσπαθήσουμε να έχουμε λίγο μεγαλύτερη απόδοση σε χαμηλή ταχύτητα, αλλά αυτό ήταν πολύ δύσκολο.

“Τελικά, η έβδομη θέση είναι ακόμα ένα καλό αποτέλεσμα με τη ζημιά που είχα”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

F1RACINGNEWS