Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Vasseur : Η Ferrari έκανε “πάρα πολλά λάθη” στο GP της Κίνας

Έπειτα από ένα Grand Prix Κίνας κάτω από άποψη απόδοσης σε σχέση με τα όσα είδαμε από την αρχή της σεζόν, ο Frederic Vasseur έδειξε με το δάχτυλο αυτά που δεν λειτούργησαν με την Scuderia Ferrari στην Shanghai.

Για πρώτη φορά φέτος, καμία Ferrari δεν βρισκόταν στο βάθρο στο τέλος του Grand Prix της Κίνας. Η Ιταλική ομάδα πήρε τις δύο τελευταίες διαθέσιμες θέσεις στο top 5, ο Charles Leclerc μπροστά από τον Carlos Sainz Jr. Το τελικό αποτέλεσμα για την Ferrari δεν είναι τόσο θλιβερό, αφού στο σύνολο του ΣΚ σκόραρε περισσότερους βαθμούς από την McLaren (31 – 27), ωστόσο στην πράξη η Βρετανική ομάδα έκανε με τον Lando Norris έναν καλύτερο αγώνα και υπήρξαν πιο αποδοτικοί καθ’όλη την διάρκεια του αγωνιστικού Σαββατοκύριακου.

Όταν ήρθε η στιγμή να μιλήσει για τις δυσκολίες που αντιμετωπίστηκαν, ο επικεφαλής της Ferrari, Frederic Vasseur, δεν απέφυγε να υπογραμμίσει πως οι θέσεις εκκίνησης των δύο οδηγών του (6ος και 7ος) δεν ήταν οι καλύτερες, όπως και να χάσουν μία θέση αμέσως μετά την εκκίνηση από τον George Russell όταν οι Leclerc και Sainz ενόχλησαν ο ένας τον άλλον στις πρώτες στροφές. Εκτιμά όμως πως, απέναντι στους αντιπάλους τους, δεν άλλαξε τελικά και πολύ.

“Δεν βοηθά να χάσουμε μία θέση στην εκκίνηση, αλλά στη τελική, είμασταν πίσω από τον [Sergio] Perez και τον Norris όταν μπήκαμε στα pits και τερματίσαμε πίσω από εκείνους τον αγώνα“, είπε ο Vasseur.

“Για μένα, χάσαμε περισσότερα στο τελευταίο stint. Ο Carlos ήταν λίγο άτυχος στο timing του τελευταίου του pit-stop διότι το έκανε 3 ή 4 γύρους πριν από το VSC το οποίο έγινε αυτοκίνητο ασφαλείας έπειτα. Ήταν αρκετά τρομαγμένος να κάνει μεγάλο stint με τα τελευταία του σκληρά ελαστικά, ήταν λίγο συντηρητικός στην αρχή, αλλά διαχειρίστηκε πολύ καλά αυτό το τελευταίο stint.”

“Εάν κάτι μας δυσκόλεψε, είναι το να εκκινήσουμε πίσω στο grid, και έχει σχέση περισσότερο με την ημέρα του Σαββάτου. Την Κυριακή, είμασταν λίγο λιγότερο αποδοτικοί με την σκληρή γόμα παρά με την medium, αλλά ήταν υπό έλεγχο. Και επίσης πιστεύω πως είμασταν σε καλή θέση στο τέλος του stint με τα medium. Αλλά χάσαμε έδαφος με την σκληρή γόμα.”

Όταν ερωτήθηκε αν αιφνιδιάστηκε που είδε την McLaren μπροστά από άποψη ρυθμού, ο Γάλλος απάντησε :

“Έχουμε ένα τρενάκι 6 ή 7 μονοθεσιών που έχουν διαφορά 1 δέκατο του δευτερολέπτου στις κατατακτήριες. […] Αυτό πάει να πει ότι με λεπτομέρειες, μπορείτε να περάσετε ‘from hero to zero’. Και όταν εκκινείτε από την 8η θέση, ο αγώνας είναι πολύ πιο δύσκολος γιατί έχετε βρόμικο αέρα στους πρώτους γύρους. Ακόμα κι αν είστε πιο γρήγορος, είναι πολύ δύσκολο να προσπεράσετε διότι δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές [σε ρυθμό], διαλύετε τα ελαστικά στους πρώτους 10 γύρους και μετά είστε νεκρός.”

“Πιστεύω πως είναι θέμα να βάλουμε τα πράγματα σε μία καθαρή σειρά”, εξήγησε έπειτα. “Δεν είχαμε ένα τέλειο GP από την πλευρά μας, αλλά ομαδικά κάναμε πολλά λάθη. Και γνωρίζουμε πως σε αυτό το γκρουπ, εάν δεν κάνετε μία άριστη δουλειά, δεν θα είστε μπροστά. Θα ξαναπροσπαθήσουμε την επόμενη φορά.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Άγγελος Μπάνος

Λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και γενικότερα του αθλητισμού. Η Formula 1 όμως μου ήταν από πολλή μικρή ηλικία ένα πάθος, όταν τα μονοθέσια είχαν ακόμα κινητήρες V8. Πολύ ενδιαφερόμενος επίσης για τις κατηγορίες Junior της F1, (F2,F3...). Οδηγός αγωνιστικού καρτ στην πίστα Speed Park στον Ασπρόπυργο. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι για όλες και όλους!