Το αφεντικό της Mercedes, Toto Wolff, μείωσε την αξία διαφόρων αναφορών που ήθελαν την νέα κινητήρια μονάδα της ομάδας του για το 2021 να υποφέρει από προβλήματα αξιοπιστίας.
Τον προηγούμενο μήνα ο επικεφαλής των Υψηλής Απόδοσης Συστημάτων Μετάδοσης της Mercedes-Benz (High Performance Powertrains), Hywel Thomas, αναφέρθηκε σε “μερικά προβλήματα” με τον κινητήρα σε βίντεο που δημοσιεύτηκε από την ομάδα. ΑΥτό έδωσε τροφή στην φημολογία για προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί με την νέα M12 κινητήρια μονάδα την οποία η ομάδα και πελάτες της Mercedes, Aston Martin, McLaren και Williams θα χρησιμοποιήσουν φέτος. Ο Toto Wolff τοποθετείται.
Το αφεντικό της ομάδας, Toto Wolff, απέρριψε αυτούς τους ισχυρισμούς κατά την διάρκεια της παρουσίασης του νέου μονοθεσίου την Τρίτη.
“Δεν είχαμε ιδιαίτερα προβλήματα με την αξιοπιστία της κινητήριας μονάδας. Προφανώς, αν κάνεις δοκιμές μεγάλης διάρκειας σε πλήρη απόδοση, θα υπάρξει μεγάλη κατανόηση στο τι εγκαταλείπει [αποτυγχάνει, φθείρεται, αστοχεί] πρώτο. Όμως, όλα είναι ύπο έλεγχο.”
Πρόσθεσε πως η ομάδα έχει σημειώσει επιπλέον πρόοδο στο να βελτιώσει την διαχείριση της θερμότητας, η οποία αποτελεί περιστασιακή αδυναμία ανά τα χρόνια κυριαρχίας της ομάδας στην υβριδική εποχή με τους στροβιλοσυμπιεστές [turbo (turbocharger) = στροβιλοσυμπιεστής].
“Πάνε χρόνια που αντιμετωπίζουμε θέματα με την ψύξη, εκεί όπου οι προσομοιωτές μας πριν την σεζόν δεν μας έδιναν ακριβή εικόνα για το τι συνέβαινε στην πίστα. Νομίζω πως έχουμε κάνει ένα μεγάλο βήμα σε αυτόν τον τομέα.”
Οι ομάδες έχουν περιορισμένα περιθώρια εξέλιξης με τις κινητήριες μονάδες τους. Μόλις ξεκινήσει η σεζόν δεν θα μπορούν να τις εξελίξουν ξανά μέχρι την επόμενη χρονιά, όπου και το πάγωμα της εξέλιξης θα τεθεί σε ισχύ μέχρι το τέλος των τωρινών κανονισμών για τις προδιαγραφές των κινητήριων μονάδων.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube και Twitter.