Ο επικεφαλής της Alpha Tauri, Franz Tost, πιστεύει ότι αυτήν την στιγμή ο Pierre Gasly κατατάσσεται ανάμεσα στους καλύτερους οδηγούς του grid.
O Pierre Gasly τερμάτισε τρίτος στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, παίρνοντας το τρίτο βάθρο της καριέρας του, μετά την δεύτερη θέση που πήρε στο Βραζιλιάνικο Grand Prix του 2019 και την νίκη που πήρε στο περσινό Ιταλικό Grand Prix.
Στους τέσσερις από τους πρώτους πέντε αγώνες ο Γάλλος έχει καταταγεί στην πρώτη εξάδα, ενώ έχει βαθμολογηθεί σε κάθε αγώνα πλην του Bahrain, όπου αντιμετώπισε πρόβλημα με την εμπρός αεροτομή του μετά από επαφή που είχε με τον Daniel Ricciardo.
“H τρίτη θέση ήταν πολύ σημαντική για τον ίδιο και την αυτοπεποίθησή του. Ο Pierre πάντα έκανε καλή δουλειά. Ωστόσο, δεν μπορέσαμε να του δώσουμε ένα πολύ καλό μονοθέσιο στο Portimao και στην Βαρκελώνη. Ωστόσο, στο Monaco και στο Baku επιστρέψαμε,” δήλωσε ο Tost στο motosport.com.
“Είναι πάντα εκεί και για μένα αξίζει να κατατάσσεται ανάμεσα στους καλύτερους οδηγούς του grid, καθώς αντλεί το μέγιστο από το μονοθέσιο, δεν κάνει λάθη και φέρνει βαθμούς.”
Ο Tost θέλει να διατηρήσει τον Gasly στην Alpha Tauri το 2022, παρά την επιθυμία του Γάλλου να αγωνιστεί για μία κορυφαία ομάδα.
“Ελπίζω να μείνει μαζί μας. Θα δούμε τώρα με το cost cap αν θα μπορέσουμε να του δώσουμε ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Και τότε δεν θα υπάρχει λόγος να φύγει. Ούτως ή άλλως είναι απόφαση της Red Bull το ποιος οδηγεί.”

Ο Tost υποστήριξε ότι η Alpha Tauri θα χρειαστεί τουλάχιστον έναν έμπειρο οδηγό ενόψει των αλλαγών των κανονισμών του 2022.
“Αυτό είναι σημαντικό. Ειδικά ενόψει της επόμενης χρονιάς που αλλάζουν οι κανονισμοί. Χρειαζόμαστε έναν έμπειρο οδηγό. Πρέπει να ξέρουμε πως θα κινηθούμε με το set-up του μονοθεσίου. Αυτό δεν είναι εφικτό με δύο νέους οδηγούς ή με δύο μη έμπειρους οδηγούς.”
O Tost επαίνεσε τον Gasly για τον εξαιρετικό αγώνα που έκανε στο Baku, όπου ανέβηκε στο βάθρο παρά τα προβλήματα που είχε με τον κινητήρα του.
“Από το FP1 μέχρι τον αγώνα ήμασταν γρήγοροι. Ο Pierre ήταν πάντα ανάμεσα στους πρώτους πέντε ή έξι. Έπρεπε να συντηρήσει τα ελαστικά του, τα φρένα του και να κάνει εξοικονόμηση καυσίμου. Ήμασταν πάντα από την ασφαλή πλευρά. Θέλαμε να έχουμε εναλλακτικές για το τέλος του αγώνα.”
“Πρέπει να πω ότι ήμασταν τυχεροί που δεν μπλέξαμε σε συμβάντα. O Pierre διαχειρίστηκε τις εκκινήσεις και τους πρώτους γύρους πολύ επαγγελματικά, καθώς η μάχη με τον Leclerc ήταν σκληρή. Έτσι, κατάφερε να τερματίσει στην τρίτη θέση.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.