Τα 10 ασχημότερα μονοθέσια στην Formula 1

Είσαι οδηγός αγώνων και σου κάνουν πρόταση από ομάδα της Formula 1 . Είσαι έτοιμος να οδηγήσεις για την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού και σου παρουσιάζουν ένα από τα παρακάτω μονοθέσια.Όσο να’ ναι ένα σοκ το παθαίνεις.

10) Williams-Bmw FW26

Σε μια προσπάθεια να σπάσει την κυριαρχία της Ferrari ,στα μέσα της 10ετίας του 2000,η Williams χρησιμοποίησε έναν θαλάσσιο ίππο αντί για μονοθέσιο της Formula 1. Τουλάχιστον έτσι έμοιαζε .

Το μονοθέσιο δεν λειτούργησε σωστά και σύντομα επέστρεψαν σε μία πιο παραδοσιακή μπροστινή αεροτομή κατακτώντας μάλιστα και μία νίκη.

 Williams-Bmw FW26

9)Ensign N179

Σίγουρα ένα από τα ασχημότερα μονοθέσια στην ιστορία της Formula 1.

Έχοντας τοποθετήσει τα ψυγεία στο μπροστινό μέρος του μονοθεσίου,έμοιαζε αρκετά με τρίφτη τυριού.

Απέτυχε να προκριθεί επτά φορές στα δοκιμαστικά ενώ στο GP της Μεγάλης Βρετανίας κατέκτησε την 13η θέση.

Η ειρωνεία είναι ότι το μονοθέσιο είχε προβλήματα θέρμανσης.

Ensign N179

8)March 711

Μία σιδερώστρα πάνω σε ένα μονοθέσιο Formula 1.

Μόνο έτσι θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η March 711.Το μονοθέσιο δε λειτούργησε σωστά καθώς πήρε μηδέν νίκες.

Ωστόσο έφτασε αρκετά κοντά στην Monza χάνοντας στο νήμα από τον Peter Gethin.

March 711

7)Arrows A22

Επειδή δύο αεροτομές σε ένα μονοθέσιο είναι κάτι πολύ συνηθισμένο,η Arrows αποφάσισε να βάλει και μία τρίτη στο μπροστινό μέρος της A22.

Άραγε δεν σκέφτηκαν ότι το Monaco ήταν ήδη αρκετά δύσκολο χωρίς να βάλουν μία μεγάλη αεροτομή ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού;

Arrows A22

6)Brabham BT34

Ήταν γνωστή ως η δαγκάνα του αστακού…Προφανώς μπορείτε να καταλάβετε και από την φωτογραφία γιατί.

Τα ψυγεία τοποθετήθηκαν στα δεξιά και αριστερά της αεροτομής και ήταν σαν να γλίστρησαν από το πλάι του μονοθεσίου μπροστά.

Brabham BT34

5)Tyrell P34

Είναι ασφαλές να πούμε ότι ο κόσμος δεν το περίμενε αυτό που έβλεπε.

Μπορούμε να πούμε ότι ήταν μια ριζοσπαστική καινοτομία καθώς η εξάτροχη Tyrell βοήθησε τον Jody Scheckter να τερματίσει πρώτος με τον team mate του Patrick Depailler να έρχεται δεύτερος στο GP της Σουηδίας.

Tyrell P34

4)Honda RA108

Στην τελευταία της χρονιά ως εργοστασιακή ομάδα, η Honda έφτιαξε ένα αρκετά άσχημο μονοθέσιο.

Συνειδητοποιώντας πόσο κακό ήταν,εστίασαν όλους τους τους πόρους στο μονοθέσιο του 2009 το οποίο αργότερα έγινε η Brawn GP.

Ωστόσο κατάφεραν να δώσουν στο τελευταίο τους μονοθέσιο στην Honda ένα απαίσιο livery και να βάλουν δύο αυτιά Dumbo στην μπροστινή τους αεροτομή.

Honda RA108

3)Ligier Js5

Προφανώς η δεκαετία του 70 δεν ήταν τόσο καλή για τον σχεδιασμό μονοθεσίων.

Η Ligier έμοιαζε σαν να είχε έναν κορμό ελέφαντα στην πλάτη του μονοθεσίου

Ο σκοπός αυτού του σχεδιασμού ήταν να υπάρχει μία τεράστια εισαγωγή αέρα για τον κινητήρα.

Ωστόσο οι υπόλοιπες ομάδες κατάφεραν να φτιάξουν παρόμοιες εισαγωγές αέρα χωρίς να κάνουν το μονοθέσιο τους να μοιάζει με τον Elephant Man.

Ligier Js5

2)Ferrari F12

Η σεζόν του 2012 βρήκε την Ferrari με την μπροστινή αεροτομή να έχει ένα σκαλοπάτι,όπως είχαν και τα περισσότερα μονοθέσια εκείνη την χρονιά.

Δυστυχώς ή ευτυχώς οι ομάδες πάντα κοιτάνε την ταχύτητα παρά την εμφάνιση.

Η Ferrari εκείνη την χρονιά ήταν σίγουρα η χειρότερη.

Ferrari F12

1)Caterham CT05

Σίγουρα όταν ο Marcus Ericsson έκανε το ντεμπούτο του στην Formula 1,δεν περίμενε αυτό το μονοθέσιο.

Σίγουρα ένα από τα ασχημότερα μονοθέσια.

Οι κανονισμοί εκείνη την χρονιά έφεραν αυτές τις περίεργες αεροτομές που ήταν σαν….πραγματικά δεν μπορώ να τις περιγράψω.

Δείτε την φώτο και θα καταλάβετε.

Caterham CT05

(Oι επιλογή των μονοθεσίων αποτελούν προσωπικές επιλογές της ομάδας του F1racingnews.gr. Περιοριζόμαστε μόνο σε 10 επιλογές οπότε κάποιες πρέπει να μένουν εκτός λίστας.)

Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.

Ζαφειρόπουλος Διονύσης

Μεγάλωσα παρακολουθώντας Formula 1 και δημιούργησα το F1racingnews.gr σε μία προσπάθεια να ασχοληθεί ο κόσμος με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο ελεύθερος μου χρόνος με βρίσκει στην πίστα Speed Park στον Ασπρόπυργο (ΝΑΙ είμαι μεγάλος λάτρης των ΚΑΡΤ).

F1RACINGNEWS