Oι διοργανωτές του Rally Εσθονίας δεν αποκάλυψαν λεπτομέρειες σχετικά με τις ειδικές διαδρομές, αλλά επιβεβαίωσαν ότι το φετινό Rally δεν θα είναι ίδιο με το περσινό.
Όπως ήταν αναμενόμενο, η Εσθονία θα διενεργήσει ένα ολοκληρωμένο Rally τον Ιούλιο, με εντελώς διαφορετικές ειδικές από τις περσινές. Το φετινό Rally, το πρώτο από τα δύο που πρόκειται να φιλοξενήσει η Εσθονία μετά το διετές συμβόλαιο που υπέγραψε με το WRC, θα διεξαχθεί στις 15-18 Ιουλίου και θα είναι περίπου 200 μίλια, ήτοι 25% μεγαλύτερο από το αντίστοιχο Rally του 2020.
Πέρα από την ημερολογιακή επέκταση του Rally, καθώς η πρώτη ειδική και το shakedown θα διεξαχθούν την Πέμπτη 15 Ιουλίου, οι άλλες αλλαγές περιλαμβάνουν δύο νέες ειδικές το Σάββατο σε περιοχές που δεν έχουν ξαναγίνει και μία ανανεωμένη powerstage, το τέλος της οποίας βρίσκεται δίπλα από το service park στο Raadi Arfield και κοντά στο Εθνικό Μουσείο της Εσθονίας.
Έχοντας αλλάξει όλες τις ειδικές, εκτός από την υπερειδική του Tartu το βράδυ της Παρασκευής, η οποία παρέμεινε, στο Rally του 2020, οι διοργανωτές του Rally Εσθονίας μίλησαν για την επιθυμία τους να κάνουν τριήμερη την δράση, αν βρίσκονταν στο φετινό καλεντάρι. Κάτι τέτοιο συνέβη κι οι διοργανωτές κράτησαν τον λόγο τους.
Παρ’ όλο που οι ειδικές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη, οι διοργανωτές δήλωσαν: “Καμία ειδική διαδρομή δεν θα είναι 100% ίδια με το περσινό πρόγραμμα.”


Ο επικεφαλής των διοργανωτών, Silver Kütt, υποστήριξε ότι η ομάδα του έμαθε πολλά μετά την απόφαση που πήρε τελευταία στιγμή να μπει το Rally Εσθονίας στο καλεντάρι του 2020.
“Το Rally Eσθονίας του 2020 ήταν μία μεγάλη πρόκληση για εμάς από πολλές απόψεις. Κατά την διάρκεια της προετοιμασίας, αλλά και του ίδιου του event, εισήγαμε πολλές καινοτομίες με την FIA, τον promoter του WRC και το κράτος της Εσθονίας. Μάθαμε πολλά πράγματα,” δήλωσε ο Kütt.
“Κάναμε την ανάλυσή μας και το 2021 μπορούμε να το κάνουμε καλύτερα με το να κάνουμε πλάνο. Ένα παράδειγμα εδώ είναι η διαχείριση του COVID-19 και των δραστηριοτήτων που σχετίζονται μαζί του.”
Ο περσινός νικητής του Rally Εσθονίας, Ott Tänak, είχε ταχύτητα 73 μίλια την ώρα, αλλά ο Kütt εξήγησε ότι το φετινό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με στόχο να μειώσει αυτή την ταχύτητα.
“Σχετικά με τα αγωνιστικά στοιχεία, το Rally θα είναι κατά μία ημέρα μεγαλύτερο το 2021 κι εισάγουμε νέες ειδικές σε νέα μέρη. Η μέση ταχύτητα είναι λίγο χαμηλότερη σε σχέση με πέρσι κι οι ειδικές περιλαμβάνουν περισσότερους δρόμους μέσα στο δάσος.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.