Το πρόβλημα του Leclerc δεν σχετίζεται με την MGU-H

Charles Leclerc

Η Ferrari αποκάλυψε πως το πρόβλημα που κόστισε την παρθενική νίκη στον Charles Leclerc δεν είχε να καμία σχέση με την MGU-H.

Ο Leclerc έμοιαζε έτοιμος να πανηγυρίσει την νίκη στο GP του Bahrain,αλλά οι ελπίδες του εξανεμίστηκαν 10 γύρους πριν το τέλος όταν έχασε ισχύ στον κινητήρα.

Παρόλο που από το team radio που ακούστηκε και στην τηλεόραση είπαν στον Leclerc ότι είχε πρόβλημα το σύστημα ανάκτησης MGU-H, ο επικεφαλής της ομάδας Mattia Binotto ξεκαθάρισε ότι το πρόβλημα σχετίζεται μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ο Binotto είπε ότι οι έρευνες για τα αίτια του προβλήματος συνεχίζονται ακόμα.

Eνώ θα γίνουν περαιτέρω έλεγχοι και στο Maranello αλλά και στις ελεύθερες δοκιμές του Κινεζικού GP.

“Ελέγχουμε τώρα τον κινητήρα οπότε δεν έχουμε ακόμα μια καθαρή εξήγηση για το τι έγινε.”

” Είναι πρόβλημα του κινητήρα. Είχαμε κακή συμπίεση σε έναν κύλινδρο αλλά πρέπει να καταλάβουμε τον λόγο.”

” Ο κινητήρας θα πάει πίσω στο Maranello για προσεκτικούς ελέγχους,επειδή όταν κάτι τέτοιο συμβαίνει πρέπει να πάρεις τον χρόνο σου για να κάνεις τους ελέγχους σου προσεκτικά.”

“Αλλά ο κινητήρας έτρεχε μέχρι το τέλος του αγώνα  οπότε μπορεί ακόμα να τρέξει.”

“Θα τον χρησιμοποιήσουμε σίγουρα την Παρασκευή στην Κίνα και έχουμε μια ολόκληρη Παρασκευή για να αξιολογήσουμε την συμπεριφορά του,την λειτουργικότητα του και την απόδοση του.”

Ερωτώμενος σχετικά με τις φήμες περί προβλήματος στην MGU-H ο Binotto είπε:”Δεν ξέρω από που προήλθαν αυτές οι φήμες. Δεν υπήρχε τίποτα λάθος με την MGU-H. “

” Όταν κάτι σαν αυτό συμβαίνει προσπαθείς να ανακάμψεις μέσω οποιασδήποτε χαρτογράφησης ελέγχου καύσης που μπορείς να κάνεις. Τουλάχιστον δοκιμάζεις να αλλάξεις χαρτογραφήσεις. “

” Ήταν μία γενναία απόφαση να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε σε αυτές τις συνθήκες. Αλλά στο τέλος ήταν μια τρίτη θέση η οποία ήταν σημαντική,οπότε ήταν πιθανόν η σωστή απόφαση. “

Ο Binotto είναι πεπεισμένος ότι το πρόβλημα στο Bahrain είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό.

” Είναι ένα απλό πρόβλημα και θα αντιμετωπιστεί εύκολα. Δεν σχετίζεται με τον τρόπο που χρησιμοποιούμε τον κινητήρα ή την χαρτογράφηση ή το οτιδήποτε.

Πρέπει να είναι αστοχία ενός εξαρτήματα το οποίο θα βρούμε.”

Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.

Total
0
Shares
Related Posts