Αισθητά βελτιωμένος από το 2023, ο George Russell θέλει να αρπάξει μια ευκαιρία που έμοιαζε να…έρχεται από το 2019, όταν και η Mercedes του εξασφάλισε μια θέση στην (ανίσχυρη τότε) Williams. Θα καταφέρει να ηγηθεί;
Για τη Mercedes το 2024 ήταν μια σεζόν προόδου και αρκετών επιτυχιών. Αυτή είναι η ‘μεγάλη εικόνα’ για μια ομάδα που είχε…ξεχάσει να χάνει για 8 συνεχόμενες σεζόν, αλλά είχε ξεχάσει και να νικά το 2022 και το 2023…
Η σεζόν μόνο θετικά δεν ξεκίνησε για την ομάδα του Toto Wolff. Η Ferrari πέτυχε μια μοναδική επικοινωνιακή νίκη τον Ιανουάριο, αποσπώντας την υπογραφή του ανθρώπου που είχε καθοριστική συμβολή σε όλες τις επιτυχίες της Mercedes: του σπουδαίου Lewis Hamilton.
Ξαφνικά, η Mercedes έπρεπε να συμβιβαστεί με την ιδέα και να διαχειριστεί με λεπτό τρόπο επικοινωνιακά την όλη κατάσταση.
Για τον George Russell ήταν μια εξέλιξη που απελευθέρωσε τον καλύτερο αγωνιστικό εαυτό που έχει δείξει έως και σήμερα. Συνειδητοποίησε πως αυτό που ήθελε από το 2019, έφθασε η ώρα να γίνει πραγματικότητα…
Κυριάρχησε σε ένα γύρο
Τα νούμερα σε head-to-head ενάντια στον Hamilton είναι σημαντικά υπέρ του Russell σε αγώνες, και συντριπτικά υπέρ του σε Κατατακτήριες Δοκιμές.
Συγκεκριμένα, ο Russell σε 24 Grand Prix ήταν τις 15 μπροστά από τον 7 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή τις Κυριακές, τη στιγμή που σε ένα γύρο ήταν σε 19!
Σε επίπεδο Sprint, o Russell ήταν τις 5 από τις 6 περιπτώσεις μπροστά και σε αγώνες και σε Κατατακτήριες Δοκιμές.
Ελαφρυντικό του Hamilton φυσικά και αποτέλεσε το γεγονός πως όσο κυλούσε η σεζόν, τόσο λιγότερες αναβαθμίσεις περιείχε το μονοθέσιο του. Κάτι απόλυτα λογικό αφού σε λίγους μήνες θα μεταπηδούσε σε ανταγωνίστρια ομάδα της Mercedes…
Μείωσε τα αβίαστα λάθη
Τα σκαμπανεβάσματα της Mercedes τη φετινή σεζόν δεν επέτρεψαν σε Russell & Hamilton να είναι ανταγωνιστικοί σε κάθε προορισμό. Ωστόσο, τις στιγμές που το μονοθέσιο μπορούσε να επικρατήσει, ο Russell έδειξε ικανός να πετύχει.
Highlights αποτελούν δεδομένα τα Grand Prix σε Las Vegas και Spa-Francorchamps.
Στην πρώτη περίπτωση αν και δεν ήταν το φαβορί για τη νίκη, αμύνθηκε εξαιρετικά στις Ferrari στους πρώτους γύρους, και αμέσως μετά βρήκε έναν ικανοποιητικό σταθερό ρυθμό ώστε να φτάσει άνετα σε μια ξεχωριστή νίκη. Πέρυσι, στη Σιγκαπούρη, σε ένα αντίστοιχο street circuit, εγκατέλειψε από δικό του αβίαστο λάθος όταν επίσης ήταν σε θέση διεκδίκησης της νίκης. Φέτος, το διαχειρίστηκε άψογα…
Στην περίπτωση του Βελγίου, ο Russell έχασε τη νίκη αν και είδε πρώτος την καρό σημαία. Αυτό που πραγματικά εντυπωσίασε ήταν η διαχείριση ελαστικών και η άμυνα που κλήθηκε να παίξει στον Hamilton στο φινάλε, σε μια πίστα που αφήνει περιθώρια για προσπέραση.
Highlights υπήρξαν κι άλλα μέσα στη σεζόν που, ωστόσο, δεν έδωσαν νίκη. Ένα τέτοιο ήταν η Pole στην Ουγγαρία τη στιγμή που οι McLaren ήταν ταχύτερες. Επίσης, δε θα ξεχαστεί η εκπληκτική εκκίνηση στην Ισπανία, όταν από την εξωτερική ‘απαίτησε’ την πρώτη θέση από Verstappen/Norris!
Κάπως έτσι φτάσαμε στο 2025. Ο Antonelli αποτελεί ‘στοίχημα’ για τον Wolff, ενώ ο Russell μοιάζει έτοιμος να ηγηθεί βάσει των τελευταίων αγωνιστικών εμφανίσεων του. Η οριοθέτηση των στόχων της Mercedes δεν είναι ευδιάκριτη ακόμα, αλλά ο νέος ρόλος του Βρετανού δεν διαφοροποιείται από αυτό…
Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελευταίο επεισόδιο του podcast του F1Racingnews, “GP2 Podcast…GP2”:
Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, TikTok, Discord,Twitter