Ο κύριος παράγοντας για την μελλοντική απόφαση της Honda στην F1

Η Honda πρέπει να μειώσει τις δαπάνες της για να μείνει στην Formula 1, επειδή το κόστος είναι το μεγαλύτερο ζήτημα της ως κατασκευαστής.

Στην καλύτερη σεζόν της από όταν επέστρεψε στο άθλημα το 2015 βρίσκεται η Honda, κερδίζοντας τρεις αγώνες με την Red Bull και κατακτώντας δύο pole position.

Η Honda βρίσκεται την φετινή σεζόν στο πλάι της Red Bull και πρέπει να αποφασίσει μέχρι το τέλος της χρονιάς αν θα συνεχίσει και το 2021 με τους νέους κανονισμούς, οι οποίοι διαθέτουν την ίδια τεχνολογία κινητήρων αλλά με μεγαλύτερους περιορισμούς στην έρευνα και ανάπτυξη.

“Έχουμε αρχίσει να υπολογίζουμε πόσο θα κοστίσει με τους μελλοντικούς κανονισμούς.” Δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Honda Masashi Yamamoto.

“Έχουμε παρατηρήσει ότι είναι πολύ δύσκολο για όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων αυτή τη στιγμή, λόγω της αλλαγής του περιβάλλοντος για την ηλεκτροκίνηση. Οπότε συνοψίζουμε το κόστος ανάπτυξης και έχουμε εσωτερικές συζητήσεις.”

Ερωτηθείς αν η μείωση του κόστους ήταν ο μεγαλύτερος παράγοντας στην απόφαση να συνεχίσει, ο Yamamoto πρόσθεσε:” Είναι αλήθεια ότι το κόστος είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα.”

“Η νίκη είναι η προτεραιότητα. Μόλις αποφασίσουμε να συμμετάσχουμε, θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε.”

Ο Max Verstappen κέρδισε και τις τρεις νίκες για την Honda την φετινή χρoνια και είναι πολύ πιθανόν να κατακτήσει την τρίτη θέση στην βαθμολογία οδηγών. Κάτι που θα είναι και το καλύτερο του αποτέλεσμα στην F1.

“Είναι θετικό να έχουμε καλά αποτελέσματα” είπε ο Yamamoto.

“Αλλά το πιο σημαντικό πράγμα είναι η ισορροπία με το κόστος. Πρέπει να διαθέσουμε ένα μπάτζετ για να επιταχύνουμε την ανάπτυξη μας και να πιάσουμε τους κορυφαίους.”

“Και τώρα σχεδιάζουμε πως να διατηρήσουμε την τρέχουσα κατάσταση και να μειώσουμε ταυτόχρονα τα κόστη.”

Ο Yamamoto είπε ότι ενώ είναι αλήθεια οτι δεν έχουν  φτάσει τους ανταγωνιστές της. Είναι σημαντικό ότι η Honda δεσμεύεται να μειώσει το κόστος από “οποιαδήποτε περιοχή” για να συνεχίσει στην F1.

H Honda είχε δηλώσει προηγουμένως ότι θα περιμένει για τους κανονισμούς του 2021. Για να μπορέσει να πάρει μία τελική απόφαση για το μέλλον της. Ο Yamamoto είναι γενικά ικανοποιημένος με τους νέους κανόνες που δεν επηρεάζουν τους κατασκευαστές κινητήρων.

Ωστόσο αυτό έχει αντίκτυπο στην Honda επειδή ακόμα και αν η εταιρεία μειώσει τον προϋπολογισμό της. Οι νέοι κανόνες θα θέσουν ένα ότι όριο για το τι μπορεί να δαπανηθεί για την ανάπτυξη.

Ο Yamamoto παραδέχτηκε ότι υπήρχαν και άλλοι πιθανοί τρόποι για την μείωση του κόστους, όπως μερικά κοινά μέρη του κινητήρα.

“Αυτή ήταν μία ιδέα” είπε ο Yamamoto.

“Αλλά ίσως είμαστε ακόμα πίσω, οπότε ίσως να ήταν λίγο δύσκολο να χρησιμοποιήσουμε κοινά μέρη.”

“Αλλά παίρνοντας ως παράδειγμα τα κοινά μέρη. Εάν η FIA μπορούσε να δείξει ότι στο 2025 μπορούσαν να διανείμουν ένα κομμάτι ως κοινό κομμάτι. Ίσως να επηρέασε την απόφαση μας να συνεχίσουμε.”

Περισσότερα εδώ.

Total
0
Shares
Related Posts