To λάθος ήταν δικό μου – Bottas
Ο Valtteri Bottas παραδέχτηκε πως σκέφτηκε λάθος ότι η στρατηγική ενός pit stop δεν θα ήταν εφικτή στο βρετανικό GP. Χάνοντας από τον teammate του Lewis Hamilton.
Ο Φιλανδός Valtteri Bottas ήταν ηγέτης στα πρώτα στάδια του αγώνα. Και φάνηκε πως τα έχει όλα υπό έλεγχο αφού έκανε το πρώτο από τα δυο προγραμματισμένα pit stop.
Αλλά ο Hamilton γύρισε ανάποδα τα πράγματα επεκτείνοντας το εναρκτήριο Stint για την προσπάθεια του να φτάσει στο τέλος με την σκληρή γόμα στο μοναδικό του pit stop, και βοηθήθηκε περαιτέρω από ένα αυτοκίνητο ασφάλειας που του επέτρεψε ένα δωρεάν pit stop.
Ήταν μια μέρα που οι οδηγοί της Mercedes είχαν μεγαλύτερη ελευθέρια από ότι ήταν συνηθισμένο για την στρατηγική. Ο Bottas παραδέχτηκε πως η μεριά του στο γκαράζ έκανε λάθος με τις προβλέψεις τους.
“Σίγουρα υπήρχε μια ιδέα να χωρίσουμε τα μονοθέσια. Ένας από εμάς θα πήγαινε με την σκληρή γόμα στο δεύτερο stint, άλλα η ιδέα για εκείνο το μονοθέσιο ήταν να κάνει μεσαία-σκληρή-μεσαία,”είπε.
“Σκεφτήκαμε πως το έναpit stop ήταν έξω από την συζήτηση για σήμερα και αυτό ήταν το λάθος από πλευρά μας. Ήταν με διάφορα η πιο γρήγορη στρατηγική σήμερα, μεσαία σε σκληρά ελαστικά,αλλά νομίζαμε πως θα ήταν πολύ πιο αργή.”
Η Mercedes αποφάσισε το πρωινό του αγώνα στο συμβούλιο για την στρατηγική πως η επιλογή να χωρίσουν τις στρατηγικές θα είναι διαθέσιμη για τους οδηγούς, προκείμενου να μην κριθεί η μάχη από την πρώτη στροφή.

Ο επικεφαλής της ομάδας Toto Wolff είπε,”Στο συμβούλιο για την στρατηγική μας σήμερα το πρωί, οι οδηγοί πρότειναν αν υπάρχει κάποια εναλλακτική στρατηγική πιθανή για τον οδηγό που βρίσκεται δεύτερος. Γιατί αν τους βάλεις στο ίδιο ελαστικό αυτό θα είναι και το τέλος του αγώνα.
“Πήραμε την πρόταση, και αποφασίσαμε πως ο οδηγός που θα βρίσκεται στην δεύτερη θέση θα έχει μια εναλλακτική στρατηγική με την σκληρή γόμα. Δεν ήμασταν αρκετά σίγουροι για το αν θα δουλέψει το ένα και μοναδικό pit stop. Σκεφτόμασταν πως μάλλον θα είναι δύο pit stop ,και επειδή δεν είχαμε της πληροφορίες για το πως θα αντιδρούσε το μονοθέσιο με την σκληρή γόμα. Και κατέληξε έτσι.”
“Προφανώς και οι δυο έκαναν τρομερό αγώνα. Και οι δυο άξιζαν την νίκη σήμερα, αλλά στην προκείμενη περίπτωση το αυτοκίνητο ασφάλειας βοήθησε μόνο τον έναν.”
Ο Hamilton είπε πως η ελευθερία στην στρατηγική τον έπεισε πριν την εκκίνηση να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό.
“Είναι δύσκολο για την ομάδα. Γιατί ξεχωριστά θέλουμε να κερδίσουμε και η ομάδα πρέπει να έχει την πιο ισορροπημένη προσέγγιση και για τους δυο μας,”είπε.
“Αν κάνεις καλή δουλεία στα δοκιμαστικά το πρώτο μονοθέσιο γενικά έχει προτεραιότητα. Είναι δύσκολο να το γυρίσεις εκτός και αν γίνει στην πίστα το undercut,και τέτοια πράγματα.”
“Συζητήσαμε πως ο πιο γρήγορος τρόπος για το τέλος θα ήταν μεσαία-μεσαία-σκληρά,αλλά υπήρχαν και εναλλακτικές στρατηγικές. Αυτό ήταν κάτι που κοίταξα και αποφάσισα στην αρχή του αγώνα πως θα επέκτεινα το πρώτο stint σε 20 με 21 γύρους. Ήξερα ότι θα κρατήσουμε το ένα pit stop; όχι.Αλλά έπρεπε να είμαστε λίγο στρατηγοί και εμείς.”
Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.