Seidl – Το κενό είναι ακόμα μεγάλο από τους μπροστά

H Mclaren ισχυρίζεται πως η αδυναμία στις αργές στροφές έχει τεθεί ως προτεραιότητα αφού κάνει μια τεράστια προσπάθεια να εντοπίσει περαιτέρω όφελος από το μονοθέσιο

Η ομάδα του Woking έχει κάνει μια καλή πρόοδο με την νέα MCL34.

Αλλά γνωρίζει πως από την αρχή της σεζόν ότι στο μέρος που χάνουν επίδοση είναι στις αργές στροφές.

Με το στενό και στρυφνό γκραν πρι της Ουγγαρίας να έρχεται μετά το Hockenheim,η Mclaren ξέρει πως πρέπει να κάνει μια μεγάλη προσπάθεια σε αυτό τον τομέα σύντομα αν δεν θέλει να χάσει έδαφος από τους αντιπάλους της.

Ο επικεφαλής της ομάδας Andreas Seidl τόνισε ξεκάθαρα πως η ομάδα προσπαθεί για βελτιώσεις σε όλα τα σημεία του μονοθέσιου.

Αλλά λέει πως το έλλειμμα στα αργά κομμάτια είναι το επίκεντρο.

Όταν ρωτήθηκε για το πόσο προτεραιότητα δόθηκε για να λύσουν το πρόβλημα πριν από δυο αγώνες,ο Seidl είπε.”Ξέρουμε πως αυτό είναι.ας πούμε,ότι είναι ένα από τα αδύνατα σημεία που έχουμε.”

“Αυτό είναι που συνεχίζουμε να καθορίζουμε με τις αναβαθμίσεις που φέρνουμε. Εννοείται πως έχει υψηλή προτεραιότητα από το να ενισχύσουμε την επίδοση σε όλα τα σημεία.”

O Seidl είπε πως ενώ φαίνεται καλύτερη σε μεσαίες με γρήγορες στροφές,πρέπει να αποκτήσει επίδοση σε όλα τα μέρη του μονοθέσιου αν προσπαθεί να κλείσει την ψαλίδα από τους πρώτους.
Seidl

Γιαυτό η ομάδα είναι επιμελής φέτος για να καταλάβει το μονοθέσιο και να πειραματιστεί με στησίματα για να βρει που είναι οι δυνάμεις και που οι αδυναμίες του πακέτου τους.

“Είναι η φυσική κατανόηση του μονοθέσιου σε κάθε δοκιμαστικά,κατατακτήριες και σε αγώνες που δουλεύουμε στις αδυναμίες και δίνουμε στοιχεία στο εργοστάσιο για την ανάπτυξη με τον ορό πως θα διευθύνουμε τα αδύνατα σημεία.”

“Αλλά την ίδια στιγμή αυτό πάει παράλληλα με την γενική δουλεία της επίδοσης. Το γεγονός είναι,πως το κενό με τους μπροστά είναι ακόμα μεγάλο και δεν είναι μόνο ένα σημείο που πρέπει να βελτιώσουμε.”

Ο οδηγός της Renault Daniel Ricciardo είπε στο βρετανικό γκραν πρι πως ένας συνδυασμός με την δύναμη της Mclaren στις γρήγορες στροφές και της δικής του ομάδας που έχει το πλεονέκτημα στις αργές στροφές θα έκανε ένα πολύ δυνατό πακέτο.

“Νομίζω πως αν πάρουμε λίγο από το πλεονέκτημα στα γρήγορα κομμάτια,και πάρουν λίγο από το δικό μας που είναι στα αργά,τότε νομίζω πως θα βλέπουμε ένα πάρα πολύ καλό αγωνιστικό μονοθέσιο. “είπε ο Ricciardo,όταν ρωτήθηκε για τις διαφορές που έχουν οι δυο ομάδες με μονάδα ισχύος Renault.

“Είμαστε σχετικά καλοί στα αργά πράγματα.Είμαι ενθουσιασμένος για την Βουδαπέστη,αλλά πρέπει να προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τα πράγματα στις μεγάλες ταχύτητες.”

Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.

Ζαφειρόπουλος Διονύσης

Μεγάλωσα παρακολουθώντας Formula 1 και δημιούργησα το F1racingnews.gr σε μία προσπάθεια να ασχοληθεί ο κόσμος με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο ελεύθερος μου χρόνος με βρίσκει στην πίστα Speed Park στον Ασπρόπυργο (ΝΑΙ είμαι μεγάλος λάτρης των ΚΑΡΤ).

F1RACINGNEWS