Brawn – Το δίδυμο της Ferrari είναι πιθανόν εκρηκτικό
H Ferrari πρέπει να διαχειριστεί το “πιθανόν εκρηκτικό δίδυμο της” προσεκτικά ακολουθώντας τα αμφισβητούμενα team orders στο Ρωσικό Grand Prix ανάμεσα στους Sebastian Vettel και Charles Leclerc, λέει ο Ross Brawn.
Ο Charles Leclerc εκκινώντας από την pole έδωσε tow στον teammate του Sebastian Vettel και ο Γερμανός κατάφερε να προσπεράσει τόσο τον Lewis Hamilton όσο και τον teammate.
Αυτό ήταν ένα μέρος από την συμφωνία τους πριν τον αγώνα μέσα στην ομάδα αλλά ο Vettel αγνόησε τα team orders της ομάδας να αφήσει τον Leclerc να τον περάσει.
Ο πρώην τεχνικός διευθυντής της Ferrari Brawn, τόνισε για μια αμφισβήτηση στην επίσημη ανάλυση μετά τον αγώνα και σημείωσε πως το γεγονός που ο Vettel έπεσε πίσω από τον Leclerc στην φάση των pitstop και τελικά να εγκαταλείπει σήμαινε “πως δεν έχει πολύ νόημα να κατηγορούν ο ένας τον άλλον”.
Ωστόσο, ο Brawn πιστεύει πως ο επικεφαλής της ομάδας Mattia Binotto “θα έχει δουλεία για τις επόμενες μέρες” για να ρίξει λάδι σε κάτι που φαίνεται πως είναι ταραγμένα νερά” και είπε πως η ισορροπία ανάμεσα στο δίδυμο της έδωσε “μερικά εσωτερικά προβλήματα”
“Από την μια πλευρά έχουν έναν τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή που είναι ένας από τους καλύτερους πιλότους στο grid. Παρά τα μερικά παραπάνω λάθη των περασμένων δυο σεζόν,” είπε ο Brawn.
“Και από την άλλη έχουν ένα απίστευτο ταλέντο τον Charles Leclerc. Μετά από όλα αυτά δεν παίρνεις έξι pole, συμπεριλαμβανόμενων τέσσερις στην σειρά και να παίρνεις δυο νίκες σε θρυλικές πίστες όπως το Spa και Monza αν δεν είσαι ένα ανερχόμενο αστέρι.”
“Είναι πιθανόν ένας εκρηκτικός συνδυασμός και χρειάζεται προσεκτική διαχείριση.”

“Φυσικά, ο Mattia γνωρίζει πως αυτού του είδους δυναμική λειτουργεί όπως έχει εμπειρία από παλιά όταν ήταν ένας νέος μηχανικός.”
“Αλλά τώρα η τιμή και η υποχρέωση πέφτει πάνω του για να σιγουρευτεί πως ο μηχανισμός που οδηγεί έναν υγιή ανταγωνισμό δουλεύει ομαλά.”
Μετά τον αγώνα, ο Leclerc επέμεινε πως ακόμα εμπιστεύεται τον Vettel, ο οποίος υποστήριξε πως είχε ακολουθήσει αυτό που συμφώνησε η Ferrari πριν τον αγώνα.
Πριν την εγκατάλειψη, ο Vettel είχε πέσει ήδη πίσω από τον Leclerc γιατί ο teammate του μπήκε νωρίτερα στα pit και χρησιμοποίησε το αβαντάζ των φρέσκων ελαστικών για να κλείσει το κενό και να περάσει μπροστά όταν ο Vettel μπήκε για την αλλαγή του.
Αυτό φάνηκε να είναι ο τρόπος της Ferrari να λύσει το πρόβλημα με τον Vettel που αρνήθηκε να αλλάξει θέσεις νωρίτερα, αν και αυτό είναι κάτι που η ομάδα αρνήθηκε.
Επίσης αυτό αποδείχθηκε μάταιο υπό τους όρους της νίκης του Leclerc γιατί η αστοχία του MGU-K του Vettel και ο σταματημός του πάνω στην πίστα προκάλεσε ένα εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας το οποίο επέτρεψε τον Lewis Hamilton να σταματήσει για φρέσκια γόμα κατά την διάρκεια μιας προσεκτικής περιόδου και να διατηρήσει την πρώτη θέση.
“Μετά από πεντέμισι κυριαρχικά χρόνια, η Mercedes έχει επιτέλους έναν αντίπαλο ικανό να προκαλέσει την υπεροχή τους,” είπε ο Brawn.
“Η προσαρμογή τους σε αυτό δεν ήταν εύκολη αλλά η ομάδα του Toto Wolff αντέδρασε πολύ καλά.”
Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.