Το 99% της συγκέντρωσης του Simone Resta βρίσκεται στο μονοθέσιο της Haas του 2022

Ο νέος τεχνικός διευθυντής της Haas, Simone Resta, θα ασχοληθεί με το φετινό μονοθέσιο της ομάδας, αλλά σύντομα θα αφιερωθεί εξ’ ολοκλήρου στο μονοθέσιο του 2022.

O Simone Resta μεταφέρθηκε από την Ferrari στο εργοστάσιο που διαθέτει η Haas κοντά στο Maranello, στα πλαίσια των δυνατών δεσμών που διατηρεί η Αμερικάνικη ομάδα με τον Ιταλικό κολοσσό.

Ο πρώην επικεφαλής σασί της Scuderia, Simone Resta, ο οποίος πέρασε και από την Alfa Romeo το διάστημα 2018-2019, είναι ο πρώτος τεχνικός διευθυντής της Haas από την ημέρα που η Αμερικάνικη ομάδα εισήλθε στην Formula 1 (2016).

Πέρσι, η Haas κέρδισε μόλις τρεις βαθμούς, καταγράφοντας την χειρότερη χρονιά της σύντομης ιστορίας της, καθώς τερμάτισε στην ένατη θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών.

Η Haas δεν κατάφερε να εξελίξει το μονοθέσιό της κατά την διάρκεια της περσινής σεζόν, καθώς η ομάδα αντιμετώπισε σοβαρά οικονομικά προβλήματα λόγω της πανδημία του κορονοϊού. Το ίδιο αναμένεται να συμβεί και φέτος, παρ’ όλο που αποφασίστηκε να αλλάξει εξ’ ολοκλήρου το δίδυμο των οδηγών, το οποίο θα αποτελείται από τους πρωτοεμφανιζόμενους οδηγούς Nikita Mazepin και Mick Schumacher.

Αντίθετα, η Αμερικάνικη εταιρεία στοχεύει στο μονοθέσιο του 2022, όταν και θα αλλάξουν οι τεχνικοί κανονισμοί. Το 2022 παρουσιάζεται ως μία μεγάλη ευκαιρία στην ομάδα του Gene Haas, προκειμένου να ανέβει στην κατάταξη.

Σχετικά με την δουλειά που έγινε μετά την πρόσφατη άφιξη του Resta, ο επικεφαλής της Haas, Guenther Steiner, δήλωσε ότι ο νέος τεχνικός διευθυντής της ομάδας προσπαθεί να εγκλιματιστεί.

“Ασχολήθηκε με το φετινό μονοθέσιο (ο Resta). Υπήρξαν κάποιες σχεδιαστικές αλλαγές λόγω των αλλαγών στους κανονισμούς (αυτές οι αλλαγές αφορούν κυρίως το πάτωμα του μονοθεσίου), αλλά αυτή την στιγμή το 80% της συγκέντρωσής του βρίσκεται στο μονοθέσιο του 2022 και από το τέλος του Φεβρουαρίου το 99% της συγκέντρωσής του θα βρίσκεται στο μονοθέσιο του 2022,” ανέφερε ο Steiner.

“Προετοιμαζόμαστε, για να είμαστε καλύτεροι το 2021, αλλά δεν ξέρω ποια θα είναι η πραγματικότητα. Το ξέρουμε ότι μπορεί να είναι δύσκολο και θα το αντιμετωπίσουμε. Αυτός είναι ένας λόγος που επενδύσαμε σε δύο πρωτοεμφανιζόμενους οδηγούς. Το 2021 είναι μία μεταβατική χρονιά κι ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες από το 2022.”

“Προετοιμαζόμαστε για μία δύσκολη σεζόν. Πάντα δουλεύεις, για να παίρνεις όσο το δυνατόν περισσότερα, αλλά πρέπει να είσαι και ρεαλιστής και να μην ονειρεύεσαι ότι, έτσι ξαφνικά, όλα θα είναι καλά. Δυσκολευτήκαμε πέρσι και το αμάξι είναι σχεδόν το ίδιο φέτος. Άρα, γιατί τα πράγματα να είναι πολύ καλύτερα φέτος; Δεν πιστεύω ότι οι άλλες ομάδες θα κάνουν το λάθος να μην βελτιωθούν, αν έχουν την δυνατότητα να το κάνουν.”

“Γνωρίζουμε ότι η απόδοση μας δεν θα είναι η καλύτερη, αλλά αυτή την στιγμή γίνεται πολύ δουλειά. Τα πράγματα μοιάζουν πολύ με το 2015 (όταν η Haas προετοιμαζόταν για την είσοδό της στην F1 το 2016), διότι πέρσι κάναμε ένα τόσο μεγάλο βήμα προς τα πίσω που σημαίνει ότι πρέπει να κάνουμε δύο βήματα προς τα εμπρός. Κι αυτό είναι που κάνουμε,” τόνισε ο επικεφαλής της Haas.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik Tok,Discord και Twitter.


Παύλος Γασπαρινάτος

Μεγάλος λάτρης της Formula 1 και του WRC. Ενίοτε παρακολουθώ και MotoGP ή οτιδήποτε κινείται σε 2 ή 4 τροχούς. Η πίεση του Σάκη Ζαφειρόπουλου με "ανάγκασε" να επισκεφτώ την πίστα Speed Park κι από τότε είμαι μεγάλος θαμώνας της συγκεκριμένης πίστας.

F1RACINGNEWS