Όπως εξελίσσονται τα πράγματα για τον Μεξικανό Sergio Perez, η παραμονή του στην Red Bull Racing μετά και από τον αγώνα που διεξήχθη στο Spa- Francorchamps, φαντάζει από εξαιρετικά δύσκολη έως (μάλλον) απίθανη.
Πέραν από τις ρήτρες που υφίστανται στο συμβόλαιό του, που κάνανε λόγο για διαφορά έως 100 βαθμούς σε σχέση με τον Max Verstappen (146 αυτή τη στιγμή) και έως 5 θέσεις στη βαθμολογία οδηγών (7 αυτή τη στιγμή) με το πέρας του Βελγικού Grand Prix, το πρόβλημα μεγεθύνεται συνεχώς και από το γεγονός ότι η αυστριακή ομάδα χάνει βαθμούς σε σχέση με τη McLaren, που, βασιζόμενη τόσο στο εκπληκτικό οδηγικό της δίδυμο, όσο και στην τρομακτική βελτίωση που έχει καταφέρει τελευταία, ροκανίζει τη διαφορά αγώνα με τον αγώνα.
Αν όμως οι δρόμοι Red Bull-Perez όντως χωρίσουν μεσούσης της τρέχουσας σεζόν, τι μπορεί να επιφυλάσσει το μέλλον για τις δύο πλευρές;
Όσον αφορά την ομάδα από το Milton Keynes, τα πράγματα φαντάζουν σχετικά απλά και σαφώς πιο εύκολα. Έχει την επιλογή είτε να προωθήσει έναν εκ των Lawson, Hadjar ή Iwasa , είτε να “ανεβάσει” έναν εκ των Ricciardo–Tsunoda, που αγωνίζονται στη δεύτερη ομάδα, Viva Cash App RB (πρώην Alpha Tauri), είτε να στραφεί φυσικά σε κάποιον άλλο, ελεύθερο, οδηγό.
Το δεύτερο σενάριο ίσως είναι τo δυσκολότερο όλων, καθώς ούτε ο Ricciardo ούτε ο Tsunoda δείχνουν να έχουν πείσει τόσο τον Helmut Marko, όσο και τον Christian Horner, ότι μπορούν να γεμίσουν ικανοποιητικά το δεύτερο κάθισμα της Red Bull Racing, τουλάχιστον σε αυτό το χρονικό σημείο.
Ο Ιάπωνας ναι μεν δείχνει σαφώς βελτιωμένος σε σχέση με τις πρότερες χρονιές του στη F1, αλλά μάλλον έχει δρόμο ακόμη μέχρι να μπορεί να σταθεί δίπλα στον Max Verstappen.
Όσο για τον Ricciardo, το τρένο πιθανώς να έχει περάσει για εκείνον, αφού δε θυμίζει σε πολλά τον οδηγό εκείνο που κέρδιζε στα ίσα τον Sebastian Vettel, πριν ο τελευταίος μετακομίσει στη Ferrari και μάλλον θα δυσκολευτεί ακόμη και να παραμείνει στην Viva Cash App RB την επόμενη χρονιά.
Η περίπτωση να ψάξει η Red Bull ελεύθερο οδηγό από την αγορά, επίσης δε δείχνει να συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες, αφού δεν υφίσταται πιλότος που να πληροί τις προϋποθέσεις που απαιτούνται ούτως ώστε να αποτελέσει τον εκλεκτό των Αυστριακών.
O Nick De Vryes έχει ήδη… “καεί”, o Mick Schumacher δεν απασχόλησε ποτέ την ομάδα, ενώ ούτε και ο… Sebastian Vettel δείχνει να αποτελεί σοβαρή υποψηφιότητα, δεδομένης της αποχής του από το σπορ από το 2022 κι έπειτα.
Ως εκ τούτου, σαφώς πιθανότερο σενάριο φαντάζει εκείνο της προώθησης ενός εκ των “μικρών” που διαθέτει η αυστριακή ομάδα και ανάμεσα σε Lawson, Hadjar και Iwasa, φαβορί προφανώς είναι ο πρώτος, αφού έχει ξαναφέρει εις πέρας παρόμοιo έργο, στην περσινή Alpha Tauri, αντικαθιστώντας -επάξια- τον τραυματία Ricciardo.
Και αν αναλογιστούμε ότι οι τελευταίες εμφανίσεις του Perez κάθε άλλο παρά… μαγικές ήταν, το άγχος που θα νιώθει θα είναι σαφώς μικρότερο.
Τι γίνεται όμως με τον Perez; Θα μπορούσε να βρει συμβόλαιο για το υπόλοιπο μισό της φετινής σεζόν; Θα μπορούσε να εξασφαλίσει θέση για την επόμενη χρονιά σε κάποια ομάδα;
Ομολογουμένως τα πράγματα φαντάζουν πολύ δυσοίωνα για τον Sergio! Εκτός και αν….
Όπως έχει η κατάσταση αυτή τη στιγμή στη σκακιέρα της F1, πιθανώς η μοναδική περίπτωση να βρει (από) φέτος bucket, θα ήταν στην ιστορική Williams.
Η δυσαρέσκεια που υπάρχει στη Βρετανική ομάδα για τον Logan Sargeant δε κρύβεται πλέον με τίποτα και αποτελεί κοινό μυστικό ότι μάλλον έχει “τελειώσει” η θητεία του, αφού έχει καταποντιστεί και φέτος από τον Alexander Albon και γενικότερα μόνο καλά δε θα έλεγε κανείς ότι τα πάει, με 0 βαθμούς σε 14 αγώνες το 2024 και μόλις 1 συνολικά, αν προσθέσουμε και τους 22 αγώνες της χρονιάς 2023.
Από τη στιγμή που δεύτερος οδηγός δεν έχει ανακοινωθεί για το 2025, δεν θα αποτελούσε έκπληξη μία πιθανή κίνηση απόκτησης ενός ελεύθερου Perez, με προοπτική να αποτελέσει τον δεύτερο πιλότο της και για την επόμενη χρονιά.
Ας μην αποκλείουμε λοιπόν ένα τέτοιο ενδεχόμενο σε περίπτωση αποδέσμευσης του Μεξικανού από την Red Bull Racing.
Σε αντίθετη περίπτωση, μάλλον ο συμπαθής Sergio θα κάτσει… στα pits μέχρι (τουλάχιστον) τον Δεκέμβριο του τρέχοντος έτους.
Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελευταίο επεισόδιο του podcast του F1Racingnews, “GP2 Podcast…GP2”:
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.