Τι περιμένουμε στο WRC το 2023

WRC
Απομένει κάτι λιγότερο από τρεις εβδομάδες για την έναρξη της νέας σεζόν η οποία όπως όλα δείχνουν αναμένεται να είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα.

Καλή και δημιουργική χρονιά σε όλες και όλους! Το 2022 αποτελεί εδώ και δύο 24ωρα παρελθόν. Πλέον μετράμε αντίστροφα για την έναρξη της 51ης έκδοσης του WRC, που όπως όλα δείχνουν θα έχει αρκετό ενδιαφέρον.

16 μέρες πριν τον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν θα δούμε τι θα περιμένουμε να δούμε από το 2023. Μιας χρονιάς της οποίας ο εθνικός μας αγώνας το ράλι Acropolis θα βρίσκεται και πάλι στο πρόγραμμα. Ευχή μας είναι να παραμείνει όσα περισσότερα χρόνια γίνεται

Φτιάξτε το καφεδάκι σας,καθίστε αναπαυτικά στον καναπέ σας και πάμε μαζί να δούμε τι μας περιμένει στο WRC (και όχι μόνο) την νέα σεζόν.

1.Η υπεράσπιση του τίτλου από τον Kalle Rovanpera

To 2022 ήταν μια σεζόν την οποία ο Kalle Rovanpera την οποία θα θυμάται για πολλά χρόνια. Κατέκτησε το πρωτάθλημα σε ηλικία 22 ετών και έγινε ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής στην ιστορία του WRC.

Φέτος, με πολύ περισσότερο ανταγωνισμό στην μεγάλη κατηγορία, καλείται να υπερασπιστεί τον τίτλο που κατέκτησε. Ωστόσο υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά σε σύγκριση με πέρσι.

Ο Ott Tanak δεν έφυγε και με τον καλύτερο τρόπο από την Hyundai. Κάτι το οποίο τον οδήγησε στην αγκαλιά της M-Sport. Αυτό σε συνδυασμό με τον εξαιρετικό Thierry Neuville πίσω από το τιμόνι της Ιαπωνικής εταιρείας, προσθέτει περισσότερο ανταγωνισμό.

Θα καταφέρει ο Φινλανδός να αντέξει στην πίεση; Αυτό το ερώτημα θα απαντηθεί λίαν συντόμως επί του «πεδίου».

2. Η επιστροφή του Ott Tanak στην M-Sport

Μετά από έξι χρόνια, ο Ott Tanak επέστρεψε στο λιμάνι του, την ομάδα που έφτιαξε το όνομα του, την M-Sport. Περιπλανήθηκε για δύο χρόνια στην Toyota και τρία στην Hyundai.

Έχοντας έναν τίτλο στο παλμαρέ του αποφάσισε στο τέλος της περασμένης σεζόν να τραβήξει χωριστούς δρόμους με την Hyundai. Μόνο που το διαζύγιο δεν ήταν καθόλου βελούδινο.

Τα παράπονα ήταν αρκετά όπως και τα προβλήματα. Προβλήματα τα οποία του στέρησαν μια ανταγωνιστική σεζόν, κάτι που το μαρτυρά η τεράστια διαφορά στην βαθμολογία από τον Kalle Rovanpera.

Ο στόχος στην M-Sport είναι πλέον ξεκάθαρος. Να επιστρέψει εκεί που ανήκει. Στην κορυφή. Και θα επιδιώξει να το κάνει σε μια ομάδα που την διοικεί ένας άνθρωπος που έχει κατακτήσει σωρεία τίτλων. Τον Malcolm Wilson…

3. Η επιστροφή του Craig Breen στην Hyundai

Το 2022 ήταν μια σεζόν που ο Craig Breen θέλει να ξεχάσει. Η μεταγραφή του στην M-Sport δεν συνοδεύτηκε με την ανάλογη συγκομιδή βαθμών. Έτσι ο Ιρλανδός αποχώρησε από το Dovenby Hall και θα τρέξει σε επιλεγμένους αγώνες το 2023.

Είναι πολλά αυτά που διακυβεύονται φέτος. Η Hyundai ήταν το μαξιλαράκι ασφαλείας στον Breen. Αν δεν τα καταφέρει όμως και αυτή τη φορά, θα είναι μια ακόμα ζημιά στην φήμη του.

Συγκριτικά με πέρσι το πρόγραμμα που καλείται να αναλάβει είναι σαφώς λιγότερο πιεσμένο. Όπως και να τα πάει σίγουρα χωρίς να έχει πάνω του πίεση, θα είναι περισσότερο ανταγωνιστικός σε σύγκριση με το 2022.

4. Ράλι Κεντρικής Ευρώπης

Στα 50 χρόνια ύπαρξης του WRC έχουμε δει αγώνες σε κάθε γωνιά της γης. Φέτος θα δούμε για πρώτη φορά να διεξάγεται ράλι σε περισσότερες από μια χώρες.

Αυστρία, Γερμανία και Τσεχία θα συνδιοργανώσουν για πρώτη φορά ράλι, το ράλι Κεντρικής Ευρώπης. Κάτι τέτοιο έχει συμβεί, ανεπίσημα όμως πριν μερικά χρόνια στο ράλι Σουηδίας, όπου μερικές ειδικές διαδρομές γινόντουσαν στην Νορβηγία.

Είναι προγραμματισμένο να διεξαχθεί το διάστημα 26-29/10, όταν ο καιρός θα αρχίσει να γίνεται σταδιακά ψυχρότερος και πιο βροχερός. Παράγοντας που θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στην απόδοση των οδηγών.

5. Την δυναμική επιστροφή της Αμερικής στο WRC

Μετά από τρία χρόνια πανδημίας η Αμερική θα κάνει και πάλι δυναμική την εμφάνιση της. Αρχής γενομένης από τον Μάρτιο στο Μεξικό.

Ο αγώνας στην χώρα της Κεντρικής Αμερικής επιστρέφει για πρώτη φορά από το 2020. Η 16η εκδοχή του ήταν λειψή, καθώς ο αγώνας ολοκληρώθηκε στο δεύτερο σκέλος, λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών που ανακοινώθηκαν σε όλο τον κόσμο λόγω κορονοϊού.

Μια ακόμα χώρα που αναμένεται να εκπροσωπήσει την Αμερική είναι η Χιλή. Όπως και στην περίπτωση του Μεξικού, και αυτός ο αγώνας επιστρέφει μετά από 4 χρόνια λόγω της πανδημίας του Covid-19.

Έχει πολλές ομοιότητες με το ράλι Αργεντινής το οποίο δεν θα βρίσκεται στο φετινό πρόγραμμα του WRC (υψηλά υψόμετρα, δύσκολες και σκληρές διαδρομές).

6. Την ραγδαία ανάπτυξη της WRC 2

Τα τελευταία 1,2 χρόνια παρατηρείται ραγδαία ανάπτυξη στην μεσαία κατηγορία την WRC 2. Αυτό φάνηκε ξεκάθαρα και από τους οδηγούς που πήραν μέρος σε αυτή (Kajetanowicz,Mikkelsen,Paddon κλπ.).

Ναυαρχίδες φέτος αναμένεται να είναι ο γιος του Petter Solberg, Oliver και ο πρώην οδηγός της  M-Sport Adrien Fourmaux. Άξιος αναφοράς είναι ο Φινλανδός Emil Lindholm ο οποίος με συνοδηγό την Reeta Hamalainen θα υπερασπιστεί τον τίτλο.

Εκτός των προαναφερθέντων έχουμε και τους Teemu Suninen,Yohan Rossel,Gregoire Munster,Sami Pajari,Erik Cais κ.α.

Τέλος η απόδοση του Skoda Fabia RS Rally2 αναμένεται να τραβήξει το ενδιαφέρον λόγω της Toksport η οποία έχει ένα πολύ δυνατό όνομα στην κατηγορία.

7. Το ERC θα είναι υπό την αιγίδα του WRC

Το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Ράλι, στο οποίο προσμετρούσε τα προηγούμενα χρόνια το ράλι Acropolis θα βρίσκεται υπό την αιγίδα του διοργανωτή του WRC.

Η συγκεκριμένη διοργάνωση έχει πολλάκις αποτελέσει φυτώριο για οδηγούς που θέλουν να δοκιμάσουν την τύχη τους στην μεγάλη κατηγορία. Ένας από αυτούς, ήταν ο Πολωνός Kajetan Kajetanowicz ο οποίος είναι κάτοχος τριών τίτλων στο ERC (2015,2016,2017).

Συνοψίζοντας, η φετινή σεζόν αναμένεται να είναι συναρπαστική και ευελπιστούμε να δοθούν και άλλοι λόγοι για να μπορούμε να πούμε πως το 2023 θα είναι ανταγωνιστικό απ’όλες τις απόψεις.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts