Οι οδηγοί, θα συζητήσουν σχετικά με το κλείσιμο ταχύτητας μεταξύ αυτοκινήτων σε χρονομετρημένους γύρους και αργούς γύρους. Μετά το περιστατικό με τον Kevin Magnussen και τον Esteban Ocon στην Ισπανία.
Ο οδηγός της Renault Ocon έπεσε στον τοίχο προς το τέλος του τελευταίου FP για το Ισπανικό GP. Αφού προσπάθησε να αποφύγει τον Magnussen μεταξύ της στροφής 3 και της 4.
Ο οδηγός της Haas βρισκόταν σε αργό γύρο προσπαθώντας να κρυώσει τα ελαστικά του. Ενώ ο Ocon προσπαθούσε να τα ζεστάνει μετά την έξοδο από τα pits.
Τόσο οι οδηγοί όσο και οι αγωνοδίκες το θεώρησαν ως «ατυχές» συμβάν, χωρίς να ληφθούν μέτρα.
Παρόλα αυτά, ο ίδιο συνωστισμός συνέβη και στα προκριματικά. Καθώς οι οδηγοί προσπαθούσαν να κρυώσουν τα ελαστικά τους, προκαλώντας συνωστισμό στο τελευταίο sector.
“Πραγματικά δεν είναι αποδεκτό να έχουμε μια ουρά αυτοκινήτων”, δήλωσε ο Ocon.
“Αν υπάρχει κάποιος με ταχύτητα αγώνα, μπορεί να είναι επικίνδυνο».
“Σε ζεστές συνθήκες, είμαστε ένα λεπτό πιο αργοί σε ένα γύρο ή για να προετοιμάσουμε τον επόμενο γύρο. Είναι πολύ, πολύ αργό”. Συμπλήρωσε ο Ocon.
«Θα χρειαζόταν να περιορίσουμε τον ελάχιστο χρόνο. Όταν ξεκινούσα τον τελευταίο μου γύρο, ήμουν με πατημένο συμπλέκτης και σταμάτησα. Έκανα κυριολεκτικά μηδενικά kph στη μέση της γραμμής”.
«Είναι, πολύ ακραίο στις μέρες μας”.
Σε δηλώσεις του, ο διευθυντής του συλλόγου οδηγών, Romain Grosjean δήλωσε πως το ζήτημα θα συζητηθεί κατά την επόμενη ενημέρωση των οδηγών. Παραδέχτηκε ότι υπήρχαν ανησυχίες για την ασφάλεια σχετικά με τη διαφορά ταχύτητας στα push laps και τα cool laps.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, Youtube και Twitter.