Ο τεχνικός διευθυντής της Honda, Toyoharu Tanabe, είπε ότι ο τίτλος κατακτήθηκε επειδή πίστεψαν στο πρόγραμμά τους
Η Honda επέστρεψε στην Formula 1 το 2015 προμηθέυοντας κινητήρες στην Mclaren. Όμως αυτή η συνεργασία μπορεί να χαρακτηριστεί πολύ απλά ως καταστροφική αφού τα τρία χρόνια αυτής της συνεργασίας (2015-2017) το καλύτερο αποτέλεσμα ήταν η 5η θέση ενώ προέκυψαν αμέτρητα προβλήματα με την αναξιοπιστία του κινητήρα.
Τα άσχημα αποτελέσματα οδήγησαν την Μclaren με την Honda να χωρίσουν δρόμους στα τέλη του 2017. Η Toro Rosso, νυν Alpha Tauri, ανακοίνωσε προς έκπληξη πολλών ότι θα προμηθευτεί τους κινητήρες Honda για το 2018, ενώ την επόμενη χρονιά η RedBull έγινε η δεύτερη ομάδα που θα χρησιμοποιούσε μονάδες ισχύος του Ιαπωνικού κολοσού.
Η Honda συνεργάστηκε πολύ καλύτερα με την οικογένεια της Αυστριακής ομάδας και επιτέλους το 2021 έφτασε στο σημείο να ανταγωνίζεται στα ίσα τον κινητήρα της Mercedes. Αυτό έδωσε τη δυνατότητα στον Max Verstappen να διεκδικήσει και τελικώς να κατακτήσει τον τίτλο.
Παρ’όλο που η RedBull-Honda δεν κατάφερε να κατακτήσει το πρωτάθλημα των κατασκευαστών καθώς πήγε για 8η φορά στην Μercedes, οι Ιάπωνες πιστεύουν πως το πρωτάθλημα που κατέκτησε ο Ολλανδός είναι το βραβείο που επέμειναν και πίστεψαν στο πρόγραμμά τους.
”Η κατάκτηση του τίτλου με τον Max είναι ένα μεγάλο επίτευγμα για εμάς, καθώς βρισκόμαστε στο άθλημα από το 2015 και έχουμε περάσει μια πολύ δύσκολη περίοδο επτά ετών, που σταδιακά βελτιωνόταν”, είπε ο Tanabe. ”Πέρυσι ήμασταν αρκετά πίσω από τη Mercedes, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος που φτάσαμε μέχρι εδώ φέτος, με την ομάδα να διεκδικέι και τα δύο πρωταθλήματα μέχρι το τέλος.”
”Δυστυχώς, δεν κατακτήσαμε τον τίτλο των κατασκευαστών, αλλά νομίζω ότι ο λόγος που φτάσαμε εδώ είναι επειδή πιστεψαμε στην τεχνολογία μας και ήμασταν αποφασισμένοι να κάνουμε ό,τι έπρεπε για να κερδίσουμε. “Εργαστήκαμε ακατάπαυστα για να αναπτύξουμε την τεχνολογία μας για να κερδίσουμε. Είχαμε την υποστήριξη της ομάδας επιχειρήσεων μας και όλων των ανθρώπων που εργάζονται στην εταιρία οι οποίοι βοηθήσαν για να το πετύχουμε αυτό.Υπάρχει μια αίσθηση επιτυχίας μετά την κατάκτηση του τίτλου από τον Μax.”
Όταν ρωτήθηκε για το πως η Honda κατάφερε τελικά να ξεπεράσει τα προβλήματα της στα πρώτα χρόνια εμπλοκής της και να προσφέρει έναν νικηφόρο κινητήρα στη Red Bull, ο Tanabe είπε ότι η αμοιβαία κατανόηση μεταξύ των δύο εταιρειών (Redbull και Honda) ήταν το κλειδί για την ανάπτυξη και εξέλιξη των κινητήρων.
“Δουλέψαμε με τη McLaren από το 2015 και είχαμε πολλές δυσκολίες. Στη συνέχεια, το 2018 δουλέψαμε με την Toro Rosso και το κάναμε με ανοιχτό μυαλό, κάτι που οδήγησε στην υπογραφή συμβολαιου και με τη Red Bull, το οποίο ξέραμε ότι θα ήταν πολύ απαιτητικό”, εξήγησε ο Tanabe.
”Πιστεύω ότι καταλάβαμε ο ένας τον άλλον και όλοι ξέρανε τι έπρεπε να κάνουμε για να πάρουμε το καλύτερο αποτέλεσμα, και όλα πήραν τον δρόμο τους. Νομίζω ότι είναι μια μεγάλη στιγμή για εμάς. Νομίζω ότι το σημαντικότερο ήταν να δουλέψουμε μαζί ως εταιρεία και ως ομάδα. Ερχόμασταν σε κάθε αγώνα για να κερδίσουμε με την υποστήριξη και από τη Sakura και από το Milton Keynes.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.