Ο αγωνιστικός διευθυντής της Aston Martin, Otmar Szafnauer αποκάλυψε πως θα τρέξει ένα νέο μονοθέσιο, κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Το 2021 το πίσω μέρος του μονοθεσίου και κυρίως το πάτωμα θα είναι διαφορετικό σε σχέση με το 2020. Αυτό σχετίζεται με την απόφαση της F1 να μειώσει τα επίπεδα της κάθετης δύναμης (σ.σ. downforce). Ωστόσο, ο Szafnauer επιβεβαίωσε ότι η ομάδα επέμενε στη φιλοσοφία του low rake που υιοθέτησαν την περασμένη σεζόν. Η RP20 βασίστηκε στην Mercedes W10 Hybrid, η οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα του 2019.
“Δεν είχαμε το περιθώριο εξέλιξης που έχουμε συνήθως. Οπότε τρέξαμε ένα μονοθέσιο με low rake, το οποίο παρέμεινε ίδιο. Παρά το γεγονός αυτό, η FIA έκανε αεροδυναμικές αλλαγές σημαντικές, για να απομακρύνει την δύναμη και να μας επιβραδύνει. Εξαιτίας αυτού, έπρεπε να αναδιαμορφώσουμε το όλο θέμα“.
“Είναι η πρώτη φορά που ένα μονοθέσιο είχε πολλά από τα ανταλλακτικά του. Οπότε παρόλο που η φιλοσοφία είναι μεταφορά, θα έχουμε ακόμα πολλά νέα ανταλλακτικά στο αυτοκίνητο, πολλή νέα αεροδυναμική ανάπτυξη, ακόμη και ένα νέο πλαίσιο. Αν και θα είναι παρόμοιο με πέρυσι, το μονοθέσιο της Aston Martin θα είναι εντελώς καινούργιο“.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube και Twitter.