Η Mercedes έχει αποκαλύψει το πρόβλημα ψύξης που είχε στο οδυνηρό γκραν πρι Αυστρίας και εξηγεί πως είναι κληρονομικό και από την αρκετά “αισιόδοξη”αρχική σχεδίαση του μονοθέσιου.
Ο Valtteri Bottas τερμάτισε τρίτος ενώ ο ηγέτης του πρωταθλήματος Lewis Hamilton τερμάτισε για πρώτη φόρα αυτή την σεζόν στην πέμπτη θέση. Καθώς η κυριαρχία της Mercedes έσπασε στο Red Bull Ring με πανηγυρικό τρόπο.
Ο Totto Wolff αναφέρθηκε στα συστήματα ψύξης του μονοθέσιου ως η αχίλλειος πτέρνα μετά τον αγώνα και αποκάλυψε πως κουβαλούσαν αυτό το πρόβλημα από την αρχή της σεζόν του 2019.
Στο βίντεο του Pitwall της Mercedes μετά τον αγώνα,ο Andrew Shovlin διευθυντής των μηχανικών στην πίστα,εξηγεί πως η κατεύθυνση τους σε ένα πιο ‘άγριο’ πακέτο κατέληξε την W09 να έχει ένα σύστημα ψύξης που δεν απέδιδε στις καυτές θερμοκρασίες.
“Κατασκευαστικά το μονοθέσιο δεν έχει αρκετά μεγάλα ψυγεία”είπε ο Shovlin.”Και αυτό ήταν κάτι που ήμασταν αρκετά αισιόδοξοι με το πόσα θα μπορέσουμε να βγάλουμε από το σύστημα ψύξης.
“Δεν απέδωσε όσα ελπίζαμε πως θα καταφέρναμε και σημαίνει πως κουβαλάμε αυτό το πρόβλημα σε όλους τους καυτούς αγώνες και θα αγωνιζόμαστε να τα κρατήσουμε όλα στις θερμοκρασίες που πρέπει και γενικότερα να κρατήσουμε αρκετά κρύα την μηχανή ώστε να μην δημιουργηθεί πρόβλημα.”
Οι ομάδες κάνουν αρκετές αλλαγές στο σκάφος του μονοθέσιου σε πιο ζεστά κλίματα στη προσπάθεια τους να κρατήσουν την θερμοκρασίες υπό έλεγχο.
“Μπορείς να αυξήσεις την ψύξη από το να ανοίγεις το πίσω μέρος του αμαξώματος”εξήγησε ο Shovlin.
“Στην Αυστρία είχε 35 βαθμούς Κελσίου. Αυτό μας έφτανε στην ανώτερη άκρη αυτού που θα μπορούσαμε να πετύχουμε μόνο με το άνοιγμα του αμαξώματος. Ήμασταν στο όριο,στο σημείο που οι επιλογές ήταν μηδαμινές.
O Bottas και ο Hamilton είχαν παραλύσει στην διάρκεια του αγώνα και βρέθηκαν πίσω από τα δυο Ferrari και την Red Bull Honda του Max Verstappen. Δεν μπορούσαν να επιτεθούν όσο εξελισσόταν το γκραν πρι γιατί προσπαθούσαν να ελέγξουν θερμοκρασίες.
Ο Shovlin είπε πως χρειαζόταν να κάνουν 400 μέτρα Lift and Coast ανα γύρο σχεδόν το 10% του Red Bull Ring.
Μέτα τον αγώνα,ο Wolff είπε πως η Mercedes προσπαθεί για να λύσει το πρόβλημα όσο πιο γρήγορα γίνεται. Δηλώνοντας πως παρόλο που το πρόβλημα είναι από τον κατασκευαστικό σχεδιασμό του μονοθέσιου,δεν χρειάζεται να παραμείνει στο μέλλον.
O Shovlin πρόσθεσε:
“Δουλεύουμε σε συστήματα. Δουλεύουμε πάνω σε αυτά πριν την Αυστρία, προσπαθούμε να βελτιώσουμε το πρόβλημα και πρέπει να είμαστε σε καλύτερη θέση.”
“Αλλά όλα καταλήγουν στον αρχικό σχεδιασμό του μονοθέσιου. Πάνω στην πίεση για ένα πάρα πολύ σφιχτό πακέτο,καταλήξαμε να έχουμε προβλήματα ψύξης γενικά.”
Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.