Seidl – Ο στόχος μου ειναι να γυρίσω την Mclaren ψηλά,εκεί που αξίζει να βρίσκεται

seidl

O επικεφαλής της Mclaren Andreas Seidl λέει πως το όριο του προϋπολογισμού κάθε ομάδας στο πρωτάθλημα είναι ο μόνος τρόπος για να καταφέρει η ομάδα του να παλέψει με Mercedes,Ferrari και Red Bull ξανά.

Η Βρετανική ομάδα δεν έχει κερδίσει αγώνα από το 2012.

Η τελευταία επιτυχία στο πρωτάθλημα ήταν με τον Lewis Hamilton το 2008 και από τότε βρίσκεται σε μεγάλη ανακατασκευή με την αποτυχία της να δουλέψει με την Honda αλλά και τα δικά της τεχνικά προβλήματα.

Ο Seidl,ο όποιος μπήκε στην ομάδα τον Μάιο,έχει είδη βάλει σε προτεραιότητα την κατασκευή μια νέας αεροσηραγγας στα κεντρικά της Mclaren στο Woking στην προσπάθεια του να προσδιορίσει τις αδυναμίες.

Η F1 θα παρουσιάσει ένα μειωμένο κοστολόγιο στα $175 εκατομμύρια(δολάρια) από το 2021.

Εξαιρούνται ο μισθός τον οδηγών,μάρκετινγκ και ότι είναι συσχετισμένο με κινητήρες και θα ισχύει για πέντε σεζόν μέχρι το 2025.

“Είναι γεγονός ότι σαν ομάδα,ξεκάθαρα δεν κατορθώνουμε αυτό που πρέπει με της ευκαιρίες που έχουμε,υποδομές,προϋπολογισμό άλλα και με την γνώση που διαθέτουμε.” είπε ο Seidl.

“Πρέπει να είμαστε καλύτεροι με αυτά που έχουμε,δεν είμαι από αυτούς που συνέχεια ψάχνουν για δικαιολογίες μέσα στους κανόνες ή στις διάφορες του προϋπολογισμού. Αυτή την στιγμή,η συγκέντρωση μου είναι πρώτα από όλα να απελευθερώσω την ικανότητα της ομάδας μέσα από της συνθήκες που βρισκόμαστε.”

“Το επόμενο βήμα είναι πως το 2021 με τις αλλαγές στους κανονισμούς,ελπίζουμε να πάμε στην σωστή κατεύθυνση. Ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο,εάν θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί στο μέλλον και να παλεύουμε με άλλους,πρέπει να έχουμε ένα επίπεδο που να μπορούμε να παίξουμε.”

“Για μια ομάδα σαν εμάς,η κάλυψη του προϋπολογισμού είναι η μόνη ελπίδα για να παλέψουμε με τις πρώτες τρεις ομάδες και πάλι.”

McLaren

Η πρώτη εμπειρία του Seidl στην Formula 1 ήταν με την BMW μια δεκαετία πριν. Στην συνέχεια μεταφέρθηκε για να διευθύνει του κατασκευαστή το DTM,άλλαξε και πάλι θέση και πήγε αυτή την φόρα στην Porsche σαν επικεφαλής στο πρόγραμμα των LMP1 μαζί με τον Fritz Enzinger.

Ήρθε στην Mclaren αντί να πάρει έναν νέο ρόλο που θα επέβλεπε όλη την αγωνιστική λειτουργία της Porsche.

“Όταν αποφάσισα να πάω στην Mclaren,ο Zak(Brown)ήταν ο πρώτος που επικοινώνησε μαζί μου,”είπε ο Seidl.”Ήταν πολύ ελκυστικό για έμενα να γίνω επικεφαλής ομάδας στην Mclaren.”

“Μέτα είχα μια άλλη συζήτηση με τους ιδιοκτήτες της ομάδας και κατάλαβα πως ήταν πολύ αποφασισμένοι να συνεχίσουν να επενδύουν για τα επόμενα χρόνια και είχαμε μια ξεκάθαρη εικόνα να γυρίσουμε ξανά στην πρωτιά.”

“Από εκείνο το σημείο,ήταν αρκετά ξεκάθαρη απόφαση για έμενα να δεχτώ την πρόκληση. Θέλω να οδηγήσω την ομάδα πίσω στο σημείο που αξίζει να βρίσκεται,βήμα,βήμα.”

“Η Mclaren βρίσκεται στην τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών,το όποιο θα είναι το καλύτερο αποτέλεσμα από το 2012 που τερμάτισε τρίτη.”

Ο Seidl ομολόγησε πως ήταν το καλύτερο χρονικό σημείο που μπήκε στην Mclaren αφού η ομάδα ποντάρει να γυρίσει στις παλιές δόξες.

“Η Mclaren έχει περάσει από μια πολύ δύσκολη περίοδο τα τωρινά χρόνια,με πολύ κακά αποτελέσματα,”είπε.

“Με την εμπειρία που ανέκτησα στην καριέρα μου,νομίζω πως μπορώ να συμβάλω αρκετά για να συνεχίσει αυτή η θετική τάση που είχε ήδη αρχίσει από πέρυσι.”

Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.

Total
0
Shares
Related Posts