Steiner – “Το ατύχημα έγινε λόγω υπερθέρμανσης”

Ο επικεφαλής της Haas, Günther Steiner, εξήγησε ότι μία αφύσικα υψηλή θερμοκρασία στα φρένα των πίσω τροχών προκάλεσε την βλάβη που ‘έστειλε’ τον Kevin Magnussen στις προστατευτικές μπαριέρες στο GP Μεξικού 2023 της F1.

Ο Kevin Magnussen είχε μία πολύ δυνατή έξοδο στον 32ο από τους 71 γύρους του Grand Prix Μεξικού, όταν πήγε να μπει στα ‘εσσάκια’ στο τελευταίο sector της πίστας, εμφανώς θύμα τεχνικής βλάβης στον πίσω τροχό.

Αν και ο Δανός οδηγός βγήκε λίγο ζαλισμένος αλλά άθικτος από το μονοθέσιό του, ήταν αναγκαίο να διακοπεί ο αγώνας με την κόκκινη σημαία για να επισκευαστούν οι προστατευτικές μπαριέρες οι οποίες είχαν υποστεί σοβαρή ζημιά. Κατά την διάρκεια αυτής της διακοπής, οι μηχανικοί της Haas έλεγξαν το μονοθέσιο του Nico Hülkenberg, χωρίς να εντοπιστεί πρόβλημα.

Μετά τον αγώνα, ο Günther Steiner εξήγησε ότι μία υπερθέρμανση στα πίσω φρένα κατέληξε στο να αποδυναμωθεί η ανάρτηση με αποτέλεσμα να σπάσει. “Είναι μία υπερθέρμανση στα φρένα που προκάλεσε τεχνική βλάβη στην ανάρτηση”, είπε ο διευθυντής της Αμερικανικής ομάδας. “Η υπερθέρμανση προερχόταν από τα φρένα. Ο Kevin αμυνόταν και η θερμοκρασία ανέβηκε στα ύψη. Είναι επειδή έχουμε πολύ υψηλές θερμοκρασίες εδώ. Πρέπει απλά να το διαχειριστούμε καλύτερα. Για τον Nico όλα πήγαιναν καλά.”

Η διαχείριση της θερμοκρασίας των φρένων είναι ιδιαίτερα κρίσιμη σε μία πίστα που βρίσκεται σε μεγάλα υψόμετρα όπως είναι αυτής της πόλης του Μεξικού, η οποία βρίσκεται πάνω από 2.000 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, και όπου η πίεση του αέρα είναι μικρότερη, κάτι που κάνει την διαχείριση της θερμοκρασίας πιο δύσκολη. Στην περίπτωση του Magnussen, μαχόταν με τον Logan Sargeant πριν από το ατύχημα και είχε αλλάξει την κατανομή των φρένων έτσι ώστε να κλίνει προς τον πίσω άξονα. Όταν τελικά ο Αμερικανός τον πέρασε, ο μηχανικός του Δανού του είπε γρήγορα ότι έπρεπε να μειώσει την θερμοκρασία στα φρένα του, χωρίς όμως να προλάβει.

Λίγα λεπτά πριν το συμβάν, ο Magnussen είχε μία μικρή έξοδο στην τελευταία στροφή έξω από τα όρια πίστας χωρίς όμως να χτυπήσει τον τοίχο και είπε στον μηχανικό του ότι “ο πίσω αριστερός τροχός είναι τελειωμένος” λέγοντας μετά τον αγώνα ότι μπορεί να ήταν ένα προειδοποιητικό μήνυμα.

“Είμαι καλά”, είπε ο οδηγός με τον αριθμό 20. “Η ανάρτηση δεν άντεξε. Ειδικά ο πίσω αριστερός τροχός έχασε πολύ grip λίγους γύρους πριν, ξαφνικά έχασα πολλή πρόσφυση και στη συνέχεια έφυγε.”

“Πιστεύω ότι πήγαινα καλά. Στην αρχή του αγώνα, ήταν καλύτερα, και ξαφνικά δυσκολεύτηκα περισσότερο από τους άλλους. Και τότε η ανάρτηση έσπασε. Δεν ξέρω αν σχετίζεται. Ίσως υπάρχει μια σύνδεση, αλλά πρέπει να μιλήσω με τα παιδιά.”

Παρά τη σημαντική ζημιά στα ανταλλακτικά των αναβαθμίσεων του μονοθέσιου που έφερε η ομάδα στο Austin, ο Steiner δήλωσε ότι η Haas είχε αρκετά ανταλλακτικά για το τέλος της σεζόν: “Είναι εντάξει. Δεν είναι το ιδανικό, αλλά είναι εντάξει. Είναι πάντα καλύτερα στο τέλος της σεζόν. Τώρα δεν μπορείς να παράγεις ανταλλακτικά, ακόμα κι αν τα θέλεις.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts