Steiner: Προειδοποιεί την FIA για τις σχεδιαζόμενες αλλαγές στο porpoising

Ο επικεφαλής της ομάδας της Haas, Guenther Steiner, προειδοποίησε τη FIA να μην “δημιουργήσει προηγούμενο” με τις σχεδιαζόμενες αλλαγές στους κανονισμούς για το 2023.

Ο πρόεδρος της FIA, Mohammed ben Sulayem, επιβεβαίωσε το βράδυ της Δευτέρας [8 Αυγούστου] ότι το διοικητικό όργανο της F1 θα υποβάλει στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού επικαιροποιημένους τεχνικούς κανονισμούς για το επόμενο έτος, προκειμένου να εξαλειφθεί το porpoising.

Οι αλλαγές αυτές γίνονται για λόγους ασφαλείας, αφού οι οδηγοί, συμπεριλαμβανομένου του Lewis Hamilton, υπέστησαν σωματικές βλάβες από τα ακραία επίπεδα αναπήδησης στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν.

Είναι το αποτέλεσμα διαβουλεύσεων με ειδικούς ιατρούς και τεχνικής έρευνας που διεξήχθη κατά τη διάρκεια πολλών Σαββατοκύριακων.

Ωστόσο, υπήρξαν αντιδράσεις για τις αλλαγές από πολλές ομάδες, με ορισμένες να υποστηρίζουν ότι το porpoising έχει ήδη επιλυθεί από την πλειοψηφία του grid.

Οι αρχικές συζητήσεις περιελάμβαναν αύξηση κατά 25 mm της περιγράμματος του δαπέδου και του λαιμού του διαχύτη κάτω από το δάπεδο.

Ερωτηθείς σχετικά με τις αλλαγές πριν από την επιβεβαίωση της FIA ότι σκοπεύει να καταθέσει επικαιροποιημένους κανονισμούς, ο Steiner δήλωσε: “Δεν πρέπει να αλλάξουμε το όριο, όχι μόνο για το κόστος γενικά, νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε το όριο.

“Κανείς δεν έχει πανικό, αντιμετωπίζουμε το άγγιγμα στο έδαφος, μπορείτε να το αντιμετωπίσετε πολύ εύκολα, απλά τρέξτε το αυτοκίνητο ψηλότερα. Γιατί υπάρχει η πτυχή της ασφάλειας

“Δεν καταλαβαίνω ποια είναι η πτυχή της ασφάλειας, διότι τότε θα δημιουργήσουμε επίσης ένα προηγούμενο ότι αν αισθάνεστε ότι κάτι βλάπτει τον οδηγό σας, βάζετε την ασφάλεια και αλλάζετε τους κανόνες.

“Δεν νομίζω ότι αυτό είναι σωστό. “

Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Grand Prix της Ουγγαρίας, προέκυψε ότι βρέθηκε ένας συμβιβασμός που ικανοποιούσε όλα τα μέρη, με μια αλλαγή 10 χιλιοστών που αντικατέστησε την προτεινόμενη αλλαγή των 25 χιλιοστών.

Προς το παρόν δεν είναι γνωστό αν η FIA έχει επιλέξει να ακολουθήσει αυτή τη λύση.

Αυτή η μέτρηση αντιμετωπίστηκε πιο θετικά από τον Steiner, ο οποίος πρόσθεσε: “Προτείνεται ένας δίκαιος συμβιβασμός, τα 10 χιλιοστά στις άκρες του δαπέδου.

“Νομίζω ότι είναι ένας δίκαιος συμβιβασμός για να απαλλαγούμε από αυτό”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

F1RACINGNEWS