Ο επικεφαλής της Haas, Guenther Steiner, θεωρεί ότι η σεζόν του 2022 είναι η ευκαιρία της ομάδας να επιστρέψει στην πολύ ανταγωνιστική απόδοση που είχε το 2018.
Η πέμπτη θέση που είχε κατακτήσει η Haas στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών του 2018 είναι η καλύτερη της επίδοση μέχρι σήμερα. Οι τότε οδηγοί της αμερικάνικης ομάδας, Romain Grosjean και Kevin Magnussen, είχαν πετύχει τα καλύτερα αποτελέσματα της ομάδας στο Αυστριακό Grand Prix εκείνης της χρονιάς, με την τέταρτη και πέμπτη θέση που είχαν κατακτήσει.
Στα επόμενα δύο Πρωταθλήματα του 2019 και του 2020, η Haas κατρακύλησε στην ένατη θέση της κατάταξης. Μάλιστα, το 2020 η ομάδα κέρδισε μόλις τρεις βαθμούς και το μέλλον της στην Formula 1 τέθηκε σε κίνδυνο λόγω των οικονομικών προβλημάτων που προκλήθηκαν από την πανδημία.
Ωστόσο, η ομάδα του Gene Haas εξασφάλισε αρκετά χρήματα από την χορηγία της Ρωσικής εταιρίας πετροχημικών, UralKali, η οποία ανήκει στον πατέρα του Nikita Mazepin, Dimitri. Βέβαια, η Haas αποφάσισε να μην επενδύσει στο 2021, αλλά να στρέψει αμέσως την προσοχή της στο 2022, όταν και θα εισαχθούν οι μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς.
Η ομάδα αποφάσισε να μην ξοδέψει κανένα από τα tokens εξέλιξης που είχε στην διάθεσή της ενόψει 2021. Ο Steiner υποστήριξε ότι δεν υπήρχε λόγος να επενδύσουν στο 2021, καθώς το 2022 έρχονται αλλαγές στους κανονισμούς.
“Αποφασίσαμε αυτό με την λογική ότι αν την φετινή χρονιά επενδύσουμε πολύ χρόνο, χρήματα, tokens, χρόνο στην αεροδυναμική σήραγγα, αυτά θα έχουν όφελος μόλις για έναν χρόνο. Ξεκινήσαμε αργά την περσινή χρονιά, το μονοθέσιο δεν ήταν το καλύτερο μας μονοθέσιο, άρα αν τα βάλουμε όλα μαζί δεν υπάρχει λόγος να επενδύσουμε βραχυπρόθεσμα. Είναι πολύ πιο σημαντικό να επενδύσουμε μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα κι αυτή η επένδυση είναι οι κανονισμοί του 2022,” δήλωσε ο Steiner.
Η αντιμετώπιση της φετινής χρονιάς ως προπαρασκευαστικής δίνει χρόνο στην ομάδα χρόνο να εξοπλίσει τους οδηγούς με εμπειρία, σύμφωνα με τον Guenther Steiner.
“Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι έχουμε δύο πρωτοεμφανιζόμενους οδηγούς. Όπως έχω ήδη πει, όταν τους ανακοινώσαμε, αυτό ήταν μέρος όλου του πλάνου. Θέλουμε να είμαστε έτοιμοι το 2022 σε όλους τους τομείς.”
“Άρα, στο τέλος, θα έχουμε δύο οδηγούς που θα είναι έτοιμοι, νέοι και πεινασμένοι και θα τους δώσουμε ένα καλό μονοθέσιο για το 2022.”
Ο Steiner ευελπιστεί να δει την ομάδα εκεί που ήταν και το 2018, δηλαδή πολύ ψηλά στο midfield.
“Πάντα είμαι πολύ διστακτικός στο να δώσω θέσεις κατάταξης, διότι όσο τρέχεις κι αγωνίζεσαι, αυτός είναι ο στόχος του σπορ. Κάποιες φορές κερδίζεις, κάποιες άλλες χάνεις και μετά απλώς προσπαθείς για το καλύτερο. Αλλά το να γίνεις πεισματάρης, λέγοντας ότι θέλεις να πετύχεις αυτόν τον αριθμό, είναι πολύ δύσκολο, καθώς δεν γνωρίζω τι κάνουν οι άλλες ομάδες. Ωστόσο, αν μπορούμε να γυρίσουμε στην απόδοση που είχαμε το 2018, θα είμαι πολύ χαρούμενος.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.