WRC

Σκέψεις για ασφάλτινο Rally Μεγάλης Βρετανίας από το 2022

Ο CEO του Μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Μεγάλη Βρετανία, Hugh Chambers, ανέφερε, στα πλαίσια συνέντευξης του στο DirtFish, ότι το μέλλον του Rally Μεγάλης Βρετανίας είναι οι ασφάλτινες διαδρομές.

Σύμφωνα με τον Chambers, η βάση του rally για το 2022 θα βρίσκεται στην Βόρεια Ιρλανδία, προτού μεταφερθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο για ένα rally παρόμοιων χαρακτηριστικών. Το Rally Μεγάλης Βρετανίας, αρχικά, περιλαμβανόταν στο πρόγραμμα της σεζόν του 2021. Ωστόσο, η FIA κι ο WRC promoter αποφάσισαν μέσα στον Ιανουάριο να το αντικαταστήσουν με το Ypres Rally Βελγίου, το οποίο θα διεξαχθεί τον Αύγουστο.

“Πιστεύω ότι οι ασφάλτινες διαδρομές είναι η σωστή επιλογή”, ανέφερε ο Chambers στο DirtFish. “Δεν έχουμε εγκαταλείψει την Βόρεια Ιρλανδία για την επόμενη χρονιά. Ο Bobby Willis ( ο οργανωτής του Rally Βόρειας Ιρλανδίας) δουλεύει ασταμάτητα για αυτό και πιστεύει ότι αυτή είναι η κατάλληλη λύση για το 2022. Θα πρέπει να τον στηρίξουμε και να δείξουμε όλοι ενθουσιασμό και πολιτική ευστροφία, για να το πραγματοποιήσουμε,” ανέφερε ο Βρετανός.

“Πέρα από το 2022, πρέπει να παρουσιάσουμε ένα νέο προϊόν και αυτό είμαι σίγουρος ότι είναι η άσφαλτος. Για το 2023, πρέπει να κοιτάξουμε τα μοντέλα από rally, όπως αυτό της Monza και του Βελγίου. Πιστεύω ότι η Σκωτία είναι το ιδανικό μέρος για αυτού του είδους το rally. Γνωρίζουμε ότι η Σκωτία έχει αναλάβει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδηλασίας για το 2023, αλλά πρέπει να αρχίσουμε να ασκούμε την σωστή πίεση για αυτό.”

Στόχος του Chambers είναι να δημιουργηθεί ένα αξιόπιστο event όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και όσο το δυνατόν φθηνότερα.

“Πρέπει να δουλέψουμε με την FIA και τον promoter του WRC, για να δείξουμε ότι μπορούμε να οργανώσουμε ένα αξιόπιστο event. Η πρόκληση είναι να το κάνουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα και όσο το δυνατόν φθηνότερα,” ανέφερε ο Βρετανός.

Ο Chambers τόνισε ότι είπε στους διοργανωτές του Rally Μεγάλης Βρετανίας να μελετήσουν τα μοντέλα rally, όπως εκείνο της Εσθονίας, για το οποίο είναι σίγουρος ότι πετυχαίνει με budget μικρότερο των 3 εκατομμυρίων λιρών.

“Συνεχίζουν να μου λένε ότι δεν μπορείς να κάνεις ένα rally για λιγότερες από 3 εκατομμύρια λίρες και πραγματικά δεν πιστεύω ότι οι άλλοι διοργανωτές λειτουργούν με τέτοιου είδους budget. Πιστεύω ότι μπορούμε να διοργανώσουμε ένα ολοκληρωτικά αξιόπιστο rally για πολύ λιγότερα χρήματα. Αυτή είναι η πρόκληση που θέτω σε εμένα και στην ομάδα μου,” προσέθεσε ο Chambers

Οποιαδήποτε ελπίδα για σύναψη συμφωνίας με την Ουαλία μοιάζει πλέον απατηλό όνειρο, καθώς το Cardiff απέρριψε την πρόταση για budget που θα κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με το budget του 2020.

Η επένδυση της Ουαλίας βρίσκεται σε πτωτική οικονομική πορεία από την αρχή της τελευταία τριετούς συμφωνίας το 2019. Αυτή την χρονιά η επένδυση ήταν 1.250.000 λίρες και κόπηκε στις 850.000 για το τελευταίο έτος της συμφωνίας.

Ο στόχος του Motosport Μεγάλης Βρετανίας είναι να διοργανώσει ένα rally με λιγότερες από 2 εκατομμύρια λίρες.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTube και Twitter.

Παύλος Γασπαρινάτος

Μεγάλος λάτρης της Formula 1 και του WRC. Ενίοτε παρακολουθώ και MotoGP ή οτιδήποτε κινείται σε 2 ή 4 τροχούς. Η πίεση του Σάκη Ζαφειρόπουλου με "ανάγκασε" να επισκεφτώ την πίστα Speed Park κι από τότε είμαι μεγάλος θαμώνας της συγκεκριμένης πίστας.