Τα άσχημα νέα για την ομάδα της Mercedes συνεχίζονται με τον Andrew Shovlin να δηλώνει ότι το Bahrain θα είναι περίπτωση για να περιορίσουν τις απώλειες.
Στις δεύτερες ελε΄υθερες δοκιμές στην πίστα του Sakhir που οι συνθήκες ήταν πολύ κοντά σε αυτές του αγώνα ο George Russell τερμάτισε στην 4η θέση και ο Lewis Hamilton στην 9η. Και αν αναλογιστούμε την διαφο΄ρα από τους πρωτοπόρους οι φοβίες της Mercedes στις χειμερινές δοκιμές φαίνεται ότι είναι πραγματικές.
Ο Russell ήταν έξι δε΄κατα πίσω από τον περσυνό πρωταθλητή ενώ ο Lewis Hamilton 1,2 δευτερόλεπτα πίσω. Κανένας από τους οδηγούς της ομάδα από το Brackley δε νιώθει άνετα με το σασί της W13, με τον Andrew Solvin να δηλώνει ότι ο αγώνας της Κυριακής θα αποτελέσει υπόθεση περιορισμού των απωλειών.
Επιπλέον παρ’όλο που η Mercedes χρησιμοποιήσει διαφορετικές ρυθμίσεις στο πάτωμα σε καθένα από τους δύο οδηγούς για να περιορίσει το porpoising δεν είχε κανένα αποτέλεσμα με τους δύο οδηγούς να διαμαρτύρονται για μεγάλες αναπηδήσεις στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού.
”Στις πρώτες ελεύθερες εκμεταλλευτήκαμε το γεγονός ότι είχαμε δύο μονοθέσια για πρώτη φορά φέτος μαζί στην πίστα και επιλέξαμε να τα βάλουμε στην πίστα με διαφορετικές ρυθμίσεις”, δήλωσε ο διευθυντής μηχανικής της Mercedes. ‘‘Αυτό ήταν ένα χρήσιμο τεστ και μας βοήθησε να βρούμε ποιο set-up και ποιές ρυθμίσεις για το πάτωμα ήταν οι καλύτερες για την αναπήδηση.”
”Ωστόσο, εξακολουθούμε να παλεύουμε να φέρουμε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου πολύ πιο χαμηλά και στην προσπάθεια μας να το πετύχουμε έδωσε στους οδηγούς μας γύρους με αρκετές αναπηδήσεις. Όσον αφορά τον ρυθμό, έχουμε ένα σημαντικό κενό από τη Ferrari και τη Red Bull, ειδικά με τον Max.”
”Υπάρχουν κάποια σχετικά εύκολα κέρδη που μπορεί να πάρουμε τη νύχτα αν δουλέψουμε με την ισορροπία, αλλά δεν πρόκειται να βρούμε περισσότερα από μερικά δέκατα. Το πιο σημαντικό είναι ότι συνεχίζουμε να μαθαίνουμε καθώς δεν φαίνεται να έχουμε κατανοήσει την αναπήδηση όπως και κάποια άλλα πράγματα. Επίσης μας λείπει και λίγο η ταχύτητα σε σχέση με τους αντιπάλους μας.”
”Περιμένουμε λοιπόν δύο δύσκολες μέρες όπου πρέπει να επικεντρωθούμε στον περιορισμό των ζημιών αλλά και να συνεχίσουμε να πειραματιζόμαστε για να δούμε αν μπορούμε να βρούμε τη χρυσή τομή με το πρόβλημα στο porpoising.”
Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord,Twitter.….