Ο MIck Schumacher δήλωσε πως οι μηχανικοί της Haas έκαναν εξαιρετική δουλειά για να επιδιορθώσουν το μονοθέσιο και πως μπορεί ο ίδιος να κερδίσει θέσεις, εάν κάνει καλή αρχή και διαχειριστεί σωστά τα ελαστικά.
Στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών ο Mick Schumacher έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου, στη στροφή “11”. Το αποτέλεσμα ο Schumacher να καταλήξει με το πλάι της VF-21, στον προστατευτικό τοίχο της πίστας. Το μονοθέσιο δέχθηκε μεγάλη ζημιά και οι μηχανικοί της Haas έκαναν αγώνα δρόμου για να το επιδιορθώσουν.
Παρά την υπερπροσπάθεια των μηχανικών να επιδιορθώσουν το μονοθέσιο πριν τις κατατακτήριες δοκιμές, αυτό δε κατέστη δυνατό.
Ο Mick Schumacher δεν μπόρεσε να κάνει κάποιο χρόνο στο Q1. Ο Γερμανός θα εκκινήσει τελευταίος στον αγώνα.
Επιπλέον ο Schumacher δέχθηκε ποινή 5 θέσεων στη σχάρα εκκίνησης, διότι άλλαξε το κιβώτιο ταχυτήτων.
“Η αίσθηση του μονοθεσίου ήταν απίστευτη, ειδικότερα στο FP2 και στο FP3. Ο τρόπος με τον οποίο χτυπήσαμε στον τοίχο ήταν πολύ ατυχής, διότι αυτό σήμαινε πως όλη η (αριστερή) πλευρά είχε καταστραφεί και έπρεπε να την αντικαταστήσουμε και να την επιδιορθώσουμε. Και αυτό είναι κάτι που παίρνει πολύ χρόνο να γίνει. Εάν είχαμε 5 ή 10 λεπτά παραπάνω, θα μπορούσαμε να ήμασταν σε θέση να κάνουμε έναν γύρο. Η ομάδα έκανε σήμερα τεράστια δουλειά. Εάν καταφέρουμε να είμαστε καθαροί από επαφές και διαχειριστούμε σωστά τα ελαστικά, τότε μπορούμε να είμαστε σε θέση να κερδίσουμε κάποιες θέσεις“.
Ο Nikita Mazepin ήταν ο μοναδικός οδηγός που συμμετείχε στις κατατακτήριες δοκιμές για λογαριασμό της Haas. Ο Ρώσος οδηγός της Haas κατέλαβε την 19η θέση, με χρόνο 1:18:922.
“Ήταν μια ζεστή περίοδος κατατακτηρίων δοκιμών, μια από τις πιο ζεστές περιόδους της χρονιάς. Αυτό δεν βοηθάει καθόλου τα ελαστικά, απλά λιώνουν. Με εξαίρεση αυτό, υπήρξαν 3 πολύ σταθεροί γύροι και επομένως είχα ένα καθαρό τριήμερο. Έφτασα σε ένα σημείο, στο οποίο ήταν δύσκολο να πάρω περισσότερα από το μονοθέσιο. Ήταν αρκετά δύσκολα, καθώς μας λείπει η κάθετη δύναμη. Επομένως γλιστρούσα συνεχώς σε όλη την πίστα“.
“Για έναν οδηγό, υπάρχουν κάποιες ευκαιρίες όπως η στροφή “1” και η στροφή “2”. Αλλά από εκείνο το σημείο και μετά θα είναι ένας αγώνας διαχείρισης ρυθμού και ελαστικών. Οι θερμοκρασίες στο οδόστρωμα αναμένονται να είναι υψηλές και αυτό δεν είναι καλό για αγώνα 70 γύρων“.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.