Σαν σήμερα στην F1 – 25/7

Σαν σήμερα το 1905

Σαν σήμερα γεννήθηκε ο Georges Grignard, ο οποίος αγωνίστηκε στο Ισπανικό Grand Prix του 1951. Κατετάγη 16ος στις κατατακτήριες και βρισκόταν στο πίσω μέρος του grid, όταν εγκατέλειψε.

Σαν σήμερα το 1936

Γεννήθηκε ο Gerry Ashmore, ο οποίος αγωνίστηκε σε τρία Grand Prix το 1961, οδηγώντας μία Lotus, με καλύτερο τερματισμό την 16η θέση στο Γερμανικό Grand Prix.

Σαν σήμερα το 1982

Διεξήχθη το Γαλλικό Grand Prix, με νικητή τον René Arnoux. H Renault έκανε το 1-2, με τον Alain Prost να τερματίζει στην δεύτερη θέση και τον Didier Pironi να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Πριν τον αγώνα, είχε γίνει μία συμφωνία μεταξύ των δύο οδηγών της Renault, η οποία προέβλεπε ότι αν ο Arnoux μπορούσε να δώσει την νίκη στον Prost θα το έκανε, κάτι που ο Arnoux αγνόησε.

René Arnoux-Alain Prost, Renault, French Grand Prix 1982
Σαν σήμερα το 1985

Γεννήθηκε ο Nelson Piquet Jr, ο οποίος είναι γιος του τρεις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή της F1, Nelson Piquet. O Piquet έκανε ντεμπούτο στην F1 το 2008 για λογαριασμό της Renault, με την Γαλλική ομάδα να αναμένει πολλά πράγματα από αυτόν. Ωστόσο, ο Piquet δεν κατάφερε να δικαιώσει τις προσδοκίες, όντας μακριά από τον Alonso σε απόδοση. Η Renault τον απέλυσε στα μέσα του 2009, ενώ εκείνος αργότερα μέσα στην σεζόν αποκάλυψε ότι είχε βοηθήσει παράνομα τον Fernando Alonso να κερδίσει το Grand Prix της Σιγκαπούρης του 2008.

Nelson Piquet Jr, Renault, Singapore Grand Prix 2008
Σαν σήμερα το 1993

Διεξήχθη το Γερμανικό Grand Prix, με νικητή τον Alain Prost. O Prost έκανε κακή εκκίνηση και δέχτηκε ποινή διέλευσης από τα pits, επειδή έκοψε δρόμο. Ωστόσο, κατάφερε εύκολα να ανέβει και πάλι στην δεύτερη θέση και βρισκόταν κοντά στον Damon Hill στους τελευταίους γύρους του αγώνα. Ωστόσο, ο Hill φαινόταν ότι ήλεγχε τον αγώνα εωσότου, δύο γύρους πριν το τέλος του αγώνα, είχε κλατάρισμα ελαστικού. Έτσι, ο Prost πήρε την 51η και τελευταία νίκη της καριέρας του, με τον Michael Schumacher να τερματίζει δεύτερος και τον Mark Brundell τρίτος.

Ayrton Senna, McLaren, German Grand Prix 1993
Σαν σήμερα το 1999

Διεξήχθη το Αυστριακό Grand Prix, με νικητή τον Eddie Irvine. Στην εκκίνηση, ο David Coulthard έπεσε πάνω στην McLaren του teammate του, Mika Hakkinen, ρίχνοντας τον Φιλανδό στο πίσω μέρος του grid. Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Coulthard δεν κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα, με τον κύριο αντίπαλο του Hakkinen στην μάχη του τίτλου, Eddie Irvine, να τον προσπερνάει κατά την διάρκεια των pitstop και να παίρνει την νίκη. Ο Hakkinen κατάφερε να ανακάμψει, τερματίζοντας, εν τέλει, τρίτος πίσω από τον Coulthard.

Austrian Grand Prix 1999
Σαν σήμερα το 2004

Διεξήχθη το Γερμανικό Grand Prix, με νικητή τον Michael Schumacher. Ωστόσο, αυτός που ξεχώρισε ήταν ο Jenson Button. O Βρετανός εκκίνησε από την 13η θέση λόγω ποινής για αλλαγή κινητήρα και κατάφερε να ανέβει στο βάθρο, παρά το γεγονός ότι το λουρί του κράνους του ήταν ελλαττωματικό. Στις ευθείες ο Button αναγκαζόταν να οδηγεί με το ένα χέρι, καθώς με το άλλο έπρεπε να σπρώχνει το κράνος του προς τα κάτω, καθώς η ροή του αέρα το έσπρωχνε προς τα πάνω. Τελικά, ο Button τερμάτισε δεύτερος, με τον Fernando Alonso να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

German Grand Prix 2004
Σαν σήμερα το 2010

Διεξήχθη το Γερμανικό Grand Prix, με νικητή τον Fernando Alonso. Εκκινώντας από τις δύο πρώτες θέσεις, οι Fernando Alonso και Sebastian Vettel προσπαθούσαν να περάσουν ο ένας τον άλλον, με τον Felipe Massa να εκμεταλλεύεται αυτήν την συγκυρία και να ανεβαίνει στην πρώτη θέση. Ωστόσο, στο τελευταίο τρίτο του αγώνα, ο Alonso πλησίασε τον Massa, με τον Vettel να αρχίζει κι αυτός να μειώνει την διαφορά. Μετά από μία αποτυχημένη προσπάθεια του Alonso να προσπεράσει τον Massa, η Ferrari έδωσε εντολή στον Βραζιλιάνο να παραχωρήσει την θέση του, με το θρυλικό: “Felipe, o Fernando είναι ταχύτερος από εσένα.”

Ο Massa ακολούθησε αυτήν την εντολή κι ο Alonso πήρε την νίκη, με τον Βραζιλιάνο να τερματίζει δεύτερος. Ωστόσο, το πρόβλημα ήταν ότι τα team orders είχαν απαγορευθεί, με την Ferrari να τιμωρείται με πρόστιμο 100.000 δολαρίων και την FIA να αποφασίζει την άρση της απαγόρευση των team orders για το 2011 δεδομένου ότι πολλές ομάδες έβρισκαν “νόμιμους” τρόπους, για να δίνουν εντολές στους οδηγούς τους.

German Grand Prix 2010

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts